Visa ett inlägg
Gammal 2021-11-06, 13:59   #33
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Dagens stänkare:

Vi börjar i V75:1, inte ensam om den här men 2 Digital Class barfota runt om, har spurtat lika bra som flera av de mer betrodda, har läget och kan sänka allt 200 kvar. 2% och över 20 ggr pengarna. Över 3 ggr på plats.

V75:2, 11 Letthecowboysride, ytterligare en PerLennartsson-styrning. Kanske inte har läget men över tre ggr på plats är ok.

V75:3, 4 Lucifer Lane. Bike på nu och mr 46% verkade väldigt optimistisk tidigare i veckan. Kan vara med i spetsstriden men får förmodligen andrapar utvändigt. I ett rätt avslaget guldlopp kan jag absolut se Johan A sträcka upp segernäven i skyn. Till 2% och 10 ggr degen. Måste nämna 11 Harran Boko också, även om det är "fel" kusk på den. Erik Adielsson upp istället så undrar jag om man inte kört för spets idag.

V75:4, många pratar om att Björns märr "går ner i klass", men det gör 15 Fantaghiro Brick också. Och den har väl betydligt bättre resultat än Goops? Springspår nu. Är väldigt inne på 3 Minnuci Zon och en tvilling mot 1 Best in Show As till 100 ggr, men kan tänka mig att ta med 15 också.

I avdelning 5 är det 10 Capital Gain C.C som alla pratar om. 2% och 15 ggr pengarna smakar mumma för en häst som kanske är nästan lika bra som favoriterna. Sen tycker jag att det kommer att bli spännande att se vad Örjan åstadkommer med 1 S.G Kingstone. 2% och 17 ggr pengarna. Smällkaramellen är 6 Global Virgin. Hängde på bra mot hårt motstånd, senast. 1%.

V75:6, ytterligare en (en tredje) PerL-stänkare till 3%. Även om jag kommer att köra med 1 Dats so cool som utgång. Där verkar det påställt, minst sagt. Där körs det så länge lampan lyser, idag. Mest rädd för att Gopp hittar rygg ledaren med sin märr, 2 Svecak Palema, då kanske det blir favoritseger ändå, mot alla odds.

V75:7, Magnus A Djuse vinner med "allt" för dagen, varför inte med 2 Dwayne Zet? 2% och 15 ggr pengarna på den. DD 1-2 ger nästan 130 ggr pengarna.

Lycka till!

//Stänkarn´

Edit: Och glöm inte bort Hans Crebas i V4:4, 7 mot 8 och 11 ger över 20 ggr på tvillingen.

Senast redigerad av Stankarn den 2021-11-06 klockan 14:15.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat