Visa ett inlägg
Gammal 2022-02-15, 16:22   #5
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg

Avd 2:
Inte för att jag är sån, men 4 BOSSE BEE har jag ju svårt att gå förbi. Kanonform i år och Mika Forrs upp måste väl vara positivt även om jag inte har något negativt att säga om Hanna. Toppspår! Spik!
Bosse är struken.

(nästan) Obesegrade 9 Parveny ser ut att bli storfavorit i klass II-försöket. Betedde sig väldigt märkligt i Margaretaloppet senast. Satt sist utvändigt, väntade med att sätta tills det var 300 kvar, vinglade ut ett helt spår, tog i igen, sen slutade MAD att köra? Inget man vill hålla i handen, direkt, även om det förmodligen är bästa hästen.

I kamp med Vispens 7 Kee Keeper. Står den här som enprocentare på lördag, då spikar jag. Har gjort i princip allt rätt, hitintills i karriären. Kanske hade haft ännu bättre chans med bättre kusk, men samtidigt har Lyck kört honom med gott självförtroende. Startsnabb och kanske kan trycka sig till spets här. Klarar förmodligen dödens också.

Kihlström fick ordentlig snurr på 11 Izor Boko för några starter sedan, satt i tredje utvändigt och morskade till sig och bara svepte packet 400-500 kvar. Har inte visat samma takter i starterna efteråt men det är klart, han har ju varit ute i rikstoton utom senast när han blev tvåa. Ska nog passas, plats?

Spikade 6 Rulle Roc senast, men han vek ju ned sig fullständigt när Gladiator Mearas fick luckan från ledarryggen 300 kvar. Får dock bike och Erik Adielsson i vagnen den här gången. Samt lite bättre bana än på Östersund.

Går man utanför dessa så kanske man tar med 1 Adlon Amok (Oskar J lät uppåt i podden) och 5 Bank Blow (bike) också. Men inga jag har feeling för idag.

Senast redigerad av Stankarn den 2022-02-18 klockan 16:37.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat