Visa ett inlägg
Gammal 2022-04-13, 19:43   #8
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Man får bra betalt om Flemming lägger med 40%-iga favoriten i första avdelningen. Det kommer jag att gå på.

Velar lite mellan att spika 9 Digital Indy - som jag fått för mig är startsnabb och väl är den som gynnas mest av distansen - och 11 Stenson - jäklar vilket intryck senast. Bara mosade packet, V75 och allt. Kring 15% på båda.

Femte avdelningen tycker jag är ojämnast, på papperet. Untersteiner är favort, och visst, bra spår, jänkarbike osv. Men avslutade fjolårssäsongen "mindre bra" väl? Årsdebut nu och ska ta emot 7 Arvid S.H. som är den som söker dödens för att sätta lite fart på loppet. Går bra där, vann på Charlottenlund för 5 starter sedan och var också tapper i årsdebuten senast där han slog ett gäng halvmeriterade bronsthästar. Förlorade visserligen mot Crebas 10 Bransbys Juke Box då, men den var så dålig på Valla senast så man undrar om det var samma häst som startade.

I övrigt ett rätt slätstruket gäng. 3 Listas Spartacus - om ny kusk får fart på henne på stretchen?

Är inte 3 Cindy Caraf en rätt märklig favorit i avdelning 3? 49% på en italienska som vann ett lopp i fjol, nybliven 4-årig märr som dessutom inte värmt särskilt bra. Nja, säger jag.

9 Amazing Warrior bfro första gången i sista avdelningen. Kanske kan kompensera för att han var sjuk senast och Nurmonens stallform Är hygglig ut i volt. Tänker att 7 Infinitus letar sig framåt. Men kanske inte får överta?

Senast redigerad av Stankarn den 2022-04-13 klockan 20:05.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat