Stänkarn´s Måndagstankar
V64:1
I första avdelningen brakar väl 5 Bravo Santana till spets? Med tre strykningar så borde väl chansen sedan vara hyggligt god att han klarar platsen? 3,40 på SvS. 69%-aren 4 Orlando ska starta i frankrike den 5/12, hon lär inte tömmas idag.
V64:2
I andra avdelningen har jag fått för mig att Claes gör likaledes, brakar till spets med 4 Quick Run - och stannar kvar där till drygt 4 ggr degen på SvS.
V64:3
Helt omöjligt att bena ut. Sven-Åke Eriksson från sämsta spåret på tillägg? Magnus A Djuse vänder bort alla på start? Tror att jag tar alla.
V64:4
57% på baggen 4 Olympic Winner. Men inte tänker väl svenskarna ge bort loppet utan strid? Mikael J och Fredrik P; Fram med taggtråden nu!
V64:5
Bara 5 hästar kvar bakom bilen. Visst är 7 Loaded Rashid bästa hästen? Dags för 8 Cungen T.T att avlägga maiden? Haugstad slänger på bike på 5 Fix You och man kan väl hoppas att han kör därefter och inte kommer in till stallet efter att ha parkerat sist invändigt i 2120 meter. Enligt intervjun var han riktigt positiv.
V64:6
Här hittar vi kvällens spik! 9 Friend of Elves, 14% och drygt 5ggr insatsen på vinnarspelet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Stankarn den 2022-11-21 klockan 19:13.
|