SvS-odds
V75:1
Förutom megalampan 10 Honey Mearas är det väl ingen som sticker ut bland de övriga?
Plats: @5,90 på 3 Barbro Kronos och @9,70 på 7 Devs Daffodil tycker jag verkar mest intressanta. Barbro var riktigt bra senast och Devs kördes det allmänt med preparé senast (skor runt om) efter en liten paus.
Edit: Har precis kommit hem och läst igenom travtidningarna, jag hade missat att Barbro Kronos har varit sjuk i omgångar och att hon kommer att köras passivt. Lugauer låter nöjd med en 5-6 plats. Det är nog bara att stå över spel i första avdelningen.
V75:3
Provar med 8 Missle Hill, @3,70 på plats. Tyckte direkt efter loppet att han var lite blek senast, att han borde ha avgjort, men dödens är dödens och en gång är ingen gång. Det här är en bra häst och får han ligga på rulle på lördag istället så tycker inte jag att han är sämre än någon annan. Spåret är lite besvärligt men alla i första ledet bakom bilen är inte startsnabba och Örjan brukar kunna ramla ner i andrapar utvändigt. Risk dock att han behöver vila ryggen och då är det viktigt att ha koll på vem som ersätter.
V75:4
Otroligt skiktat diamantsto. Har otroligt svårt att hitta något spelbart, men funderar på 6 Benita Winner. Har varit bra tvåa efter först Eenymeenyminymoedk och sedan Edima. Lite fler hästar nu på startvolten än i de loppen och om hon inte behöver gå sista 800 utan bara sista 500 på lördag så borde hon väl kunna hålla till en plats, förutsatt att inte Petter bränner fullständigt från start? @3,10 på plats.
Den vågade lägger en slant på 15 Listas Marion, ska väl inte vara helt uteslutet att hon kan nyttja springspåret, kanske kan komma ett par hack längre fram än favoriten och på ett upplopp plockar hon ner många, om inte alla. @6,70 på plats.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Stankarn den 2022-11-24 klockan 22:34.
|