Stänkarn´s fredagsgenomgång
V64:3
Helt obegripligt att 6 Guli Frodo är favorit. Klicka gärna på "Jämför" och inse vilken minusstatistik han har på flera av sina konkurrenter. I några av loppen så har han stått i 10ggr högre odds. Och nu är han favorit på V64? Kusken har vunnit 8 lopp i år, eller knappt 4% av sina uppsittningar.
Schas!
Funderar på om jag ska spika 4 Lysjö Kasper. Riktigt snabb ut i volt, oavsett spår och Larsson kör nog fram tidigt, oavsett var hon hamnar från start. 9% är ok.
2 Häsen Räsern är nog distansgynnad, som det verkar, men har bara ett lopp i kroppen efter långt uppehåll. Kusken är inte heller någon favorit.
Då förordar jag hellre 12 Klocksve Sprinten, bra kusk, har farten i sig, kan komma bra på det efter att några på start har galopperat bort sig. 6% är ok.
Tvilling 4-12 står i över 40 ggr.
V64:5
9 Courage är stor favorit. Trots spåret. Normalt skulle jag sagt fördel någon av de invändiga men det här är verkligen ett skräplopp där det verkar som att ingen har form. Kan någon från första ledet en 13-tid från spets? Tveksamt. Om det inte kommer fram något nytt under kvällen.
Bästa spelet kanske är 12 Mellby Invest, plats till 3 ggr degen.
V64:6
Två bortglömda, 2 Robthebank och 5 Kagan, 4 respektive 6 ggr på plats. Blir absolut ett par tvillingspel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Stankarn den 2022-11-25 klockan 19:37.
|