![]() |
Glasklart! Ser bra ut. OK för mig!
|
Mycket bra Lazlo. Kom ihåg att du fick 500 extra av mig.....
Och nej Jaroiten, det var bara ett skämt ;) |
Låter mycket bra, snart kan vi börja mocka!
|
Citat:
|
Tycker att det känns bra.
|
Hmm, nu får man tänka till lite...
|
Lottningen är genomförd och så här blev resultatet:
1: Draftplats Nr 1 --- fatjake7 2: Draftplats Nr 2 --- mequei 3: Draftplats Nr 3 --- eddieh 4: Draftplats Nr 4 --- Emeffeff 5: Draftplats Nr 5 --- jaroiten 6: Draftplats Nr 6 --- Harletun 7: Draftplats Nr 7 --- MonstersOfTheMidway 8: Draftplats Nr 8 --- Arch 9: Draftplats Nr 9 --- Juret 10: Draftplats Nr 10 --- Misär 11: Draftplats Nr 11 --- onilsson 12: Draftplats Nr 12 --- BroderH 13: Draftplats Nr 13 --- steen 14: Draftplats Nr 14 --- Lazlo Länk till resultatet: https://www.randompicker.com/Project...aspx?ID=343689 BOL! :cheers: |
Citat:
Plats 7, nja, helt OK. ingenmansland...mina tidigare 7/14 har slutat i katastrof, så det ser ju bra ut!!! :rant: Inte en enda slutspelsplats då jag draftat som nr7. Nu kör vi. Mock, mock! MVH / J |
Citat:
Personligen så tror jag att man har alla möjligheter att lyckas bra från vilken position man än har i draften. Så jag gråter inte alls över detta utan får se möjligheten med att plocka 2 spelare efter varandra hela tiden. :) |
Nr 3 samma som ifjol. Blir repeat på Eddie Lacy då :D
http://onmilwaukee.com/images/articl...20151113201949 |
Citat:
Egentligen har inte platsen ngn betydelse, oavsett vad alla fantasy proffs säger. Alla positioner har sina för och nackdelar. :cheers: |
Är antal lag i liga 2 spikat?
|
Av någon anledning så kan jag inte längre redigera inlägget om vilka som betalat.
Så får istället här bekräfta att alla utom Arch nu har betalat. Så det löste sig riktigt smidigt i år, bra jobbat guys! :claps: Jag vet inte om det är spikat antal lag i liga 2. Kommer det någon mer så kan vi ju bli 14 även där vilket vore att föredra, men annars så blir det ju 12. Funkar det att hålla det lite öppet ett tag eller behöver vi spika det inom kort? |
För mig är det ok att vänta lite och försöka få till någon till så vi hamnar på 14. Har du några på G Lazlo?
Draft order är ju inte lika viktigt i auction. Så ge det ett par extra dagar. :popcorn: |
Skulle nästintill vilja påstå att draftordningen är helt irrelevant i auction. Så vänta så långt det går, 14 blir mkt roligare.
|
Citat:
Lite problem var det med Ukrainska visum, men 2 ganska fräscha albino transor är på väg till dig, Laz. Kolla skrillet så att allt är i ordning :drunk::drunk: |
Citat:
Livin' the high life... :smoke: Härligt att höra att du är med i matchen och albino transorna är redan framme så allt är klart... jag har nog fullt upp i natt! :sweatdrop: :cheers: |
Jag väntar gärna för att få en liga på 14-man. Ju fler desto roligare.
Lazlo, hoppas du fått betalningen nu. |
Citat:
Yes, betalningen har kommit och alla har nu betalat! :thumbup: |
Jag skulle gärna ta en plats.
Helst i första (har aldrig kört auction) men testar gärna att vara med i andra. mvh/ Calle |
Citat:
Langar över PM till dig och Hansson med betalningsinfon så bjuder jag in er till ligan så snart ni betalat! |
Citat:
:ful: |
Vore kul att få veta vilket användarnamn som står bakom vilket lagnamn. Har inte koll på alla.
|
Citat:
Mitt är väl rätt så enkelt, heter samma sak på ESPN fantasy. Men ett bra förslag. Lazlo, slänger du ihop en post som du redigerar med namnen kanske? Eller ngt sådant. Med vänlig hälsning, J |
<--- A team has no name
|
Quack Attack
|
Ett förslag är att alla sätter sina 4 första bokstäver (eller liknande) från sitt Sharpsnamn i rutan "Abbrev:" under teamsettings.
På så vis så kan man enkelt via scoreboarden se vilket sharpsnamn som äger laget om det inte redan framgår av lagnamnet. En del har det redan: (Arch) (LAZL) (EDH) (MOTM) |
Fan vad tråkigt med alla som mockar oseriöst!
|
Håller med om det tråkiga med oseriösa mocks....Var dock själv skyldig igår natt när jag somnade ifrån en mock någonstans i mitten:drunk:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad bestämde vi kring drafttid? Jag har för mig kl 21 men kollar jag på sidan nu så ser det ut som kl 22?
|
Citat:
|
Citat:
|
För säkerhets skull vill jag dubbelkolla tiderna för draften:
Är det söndag kl 22.00 (Liga 1) och måndag kl 22.00 (Liga 2) som gäller?? |
Citat:
Ikväll så jäklar. Ska bli sjukt intressant. Vi ses ikväll alla. :cheers::cheers: |
Citat:
Stämmer ordningen ovan överens med lagnamnen på respektive plats som jag angett i ligan nu? Är 99% säker på att det rätt nu men en del lagnamn är det lite oklart vem som äger... DRAFT ORDER POS - TEAM -OWNER(S) 1 - Om A-ha - jacob gillstrom 2 - Quack Attack - Mikael Isaksson 3 - Dirtball State - Henrik Tolkstam 4 - LILLIS Smallmen - Tim Schlaucher Esser 5 - OB JESUS - Rex Grossman 6 - RG -knee - Adam Harletun 7 - MonstersOf TheMidway - Jojje D 8 - Wright in 3rd - Band Jome 9 - DJ BoBo Vampires - Fredrik Jurstrand 10 - Ciara? Ciara! - Nougat Kaka 11 - The Muscle Hamsters - Martin Nilsson 12 - Norrland Knuckleheads - Henrik Lindgren 13 - Matte Ice - Mathias Steen 14 - Lazlo's QB Draw - Lazlo Betting |
Oj, hade glömt att sätta namn på mitt lag. Har ändrat nu iallafall och satt förkortning efter Sharpsnamn också. Sjukt taggad, blir lite sista minuten-plugg nu innan vi drar igång... :p
|
We are experiencing technical difficulties
Log In and Sign Up on ESPN may be impaired during this time. We are working to resolve the issue as quickly as possible. Thank you for your patience. Antar att det är lika för alla? Hoppas detta löser sig snarast! :idiot: |
Citat:
|