Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   MLB Fantasy 2012 (https://www.sharps.se/forums/baseball/10808-mlb-fantasy-2012-a/)

Qirren 2012-03-26 18:30

Ja, dessa dåliga nyhter om Utley började komma ut någon dag efter vi draftat. :( Har försökt fråga om lite middle infielders, men alla verkar hålla hårt i sina spelare.

Boone 2012-03-26 18:51

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 179106)
Boone gillar inte pitching. Eller iaf bra pitching. Kommer nog att ställa till lite stora bekymmer om han inte lyckas med streaming

Förra säsongen struntade jag i pitchingen initialt och allting gick super. Sen bytte jag bort bats mot pitching inför slutspelet och förlorade i finalen på grund av att mina kvarvarande bats inte presterade (och fuck Beltre :gun_bandana:). Så denna säsongen kommer jag köra på strategin fullt ut att skita i pitching i största möjliga mån.

Lazlo 2012-03-26 21:55

Sry guys, skulle ha fixat pengarna förra veckan men det dök upp lite tråkiga saker som gjorde att jag glömde bort det helt enkelt. Nu är pengarna skickade iaf!

BOL :cheers:

Lemasive 2012-03-26 22:00

Game on then motherfuckers. 2 dar kvar, sedan är vi igång.


2012 the year of Lorenzo Cain.

Talys 2012-03-29 08:47

Bra start :) Idag är det Vargas.

Hur lyckades jag förlita mig på pitchers från dessa FA-lag? herregud.

Boone 2012-03-29 14:41

Citat:

Ursprungligen postat av Talys (Inlägg 179431)
Bra start :) Idag är det Vargas.

Hur lyckades jag förlita mig på pitchers från dessa FA-lag? herregud.

Colon som börjat bäst av alla pitchers. Bådar gott det! :smoke:

Lemasive 2012-04-05 16:32

What should I do?

Should I admit that I raped isbjorn?

Should I remind you that i've done this before?( Hello Mars)

What should I do?

Should I tell you how much fun I had?

Should I retire the season and play OOFTP?

What should I do?

What shall I do?

Should I show my dick to people? (done it)

Or should I tell you, I AM NOT A ROLE MODEL.

Seriosuly what should I do?

Should i accept my role as the retard who is too nice and cant coach?

Should I save the Season before it starts?

Maybe I should just dissappear?




Trade hävd av mig, valt av mig och jag är nöjd. Vi kommer ha en kul säsong ändå, och jag är för snäll för att vara elak... Ingen shame på isbjörn som lär sig Fantasy, och ingen shame på dom som gnällde.


PLAY BALL.

Arch 2012-04-05 17:56

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 180548)

Trade hävd av mig, valt av mig och jag är nöjd. Vi kommer ha en kul säsong ändå, och jag är för snäll för att vara elak... Ingen shame på isbjörn som lär sig Fantasy, och ingen shame på dom som gnällde.


PLAY BALL.



Ehh såhär ska du inte göra, fanns det inget samarbete så ska den gå igenom, vare sig isbjörnen är newbie eller eller ej. Vi spelar ju om pengar så det ska hållas rent och det ska inte bli vetos hit och dit. Lyckas du "lura" honom, mer cred åt dig, men man vet också aldrig hur det kan gå vägen.

Om det var veto-röster, så är det ett skäl till att jag inte gillar dem. FWIW så var min röst på "allow"

Lemasive 2012-04-05 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 180564)
Ehh såhär ska du inte göra, fanns det inget samarbete så ska den gå igenom, vare sig isbjörnen är newbie eller eller ej. Vi spelar ju om pengar så det ska hållas rent och det ska inte bli vetos hit och dit. Lyckas du "lura" honom, mer cred åt dig, men man vet också aldrig hur det kan gå vägen.

Om det var veto-röster, så är det ett skäl till att jag inte gillar dem. FWIW så var min röst på "allow"

Ser det som han fick sig en liten läxa. Dessutom har jag precis köpt mig en ursäkt om säsongen går käpprätt åt helvete, men antagligen kommer karma och knullar Kinsler rätt snart.

Jag är inte helt missnöjd då jag känner mig säker på att jag sitter på en MvP, men för mitt lag hade nog breddningen vart det bästa.

Arch 2012-04-05 18:33

Poängen är att det spelar ingen roll vad man tycker, om du är missnöjd eller ej, om han ångrar sig, sånt ska man tänka på innan trejden görs. Jag skulle helt klart tagit Ugglas sida, men den var inte SÅ dålig att den skulle skjutas ner. Det som är problemet är att det öppnar dörr åt alla möjliga veto-skäl, "hans lag blir för starkt", "jag vill ha den spelaren" osv.

Aja, det får väl bli en läxa, men jag hoppas vi håller veto till absoluta nödvändigheter i framtiden.

Play ball! :cheers:

Avej 2012-04-05 18:39

Den sköts inte ner pga "ojämnheten" i trejden.

Hoppas också folk tar det lugnt med veto knappar såvida det inte är deluxe fa's mot etablerade spelare osv.

maddmax 2012-04-06 21:20

Finns det nagon adress sa man som publik kan kika pa matchups?

Boone 2012-04-06 22:39

http://games.espn.go.com/flb/standings?leagueId=21634

RizZla 2012-04-20 11:01

Heyya. Grander 3 homeros.

Play some ball FArchie. Ut med dina pitchers på grönbete. Låt dem inte sitta i ladan och vila.

Arch 2012-04-20 11:29

Så fort jag såg Grandy med 3 homers så visste jag att han spelar mot mig, känns som en sån vecka...mina gubbar, 5/48...bra jobbat gubs!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved