Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   MLB Fantasy 2012 (https://www.sharps.se/forums/baseball/10808-mlb-fantasy-2012-a/)

Lemasive 2012-06-14 05:13

LM får avgöra om dom vill ställa in mina pitchers som spelade igår, dom skulle ha spelat men som en del vet fick jag rätt bra med stryk igår av ett gäng killar(well deserved maybe) och hade inte direkt en tanke på FBL vid den tiden.

Qirren 2012-06-14 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 189548)
LM får avgöra om dom vill ställa in mina pitchers som spelade igår, dom skulle ha spelat men som en del vet fick jag rätt bra med stryk igår av ett gäng killar(well deserved maybe) och hade inte direkt en tanke på FBL vid den tiden.

:lol:

Denna post hade aldrig funnits om de båda haft 10 ER uppstoppade i rumpan.

Lemasive 2012-06-14 23:10

Citat:

Ursprungligen postat av Qirren (Inlägg 189606)
:lol:

Denna post hade aldrig funnits om de båda haft 10 ER uppstoppade i rumpan.

Perhaps :smoke:

Boone 2012-06-15 00:03

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 189548)

Stackars liten...

Lazlo 2012-07-06 07:13

Morse mot Trumbo och Fowler känns inte okej i mina ögon... Vore intressant att höra hur tankarna går hos ägaren i Red Q's?

isbjorn 2012-07-06 11:30

Nats fan -.-

Arch 2012-07-06 14:39

Trumbo har varit jävligt bra hela säsongen, men Morse har varit hetare senaste par veckor och har en jävligt bra förra säsong bakom sig. Med tanke på att RQ har chans till playoffs tror jag inte han lägger sig. Betala kanske lite extra för att skaffa en ordentlig 1B är min tanke :) Tycker trejden är ok


och Cliff Lee ? Hur kan du sälja honom utan att kontakta mig först... :ful:

Lazlo 2012-07-06 14:52

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 191801)
Trumbo har varit jävligt bra hela säsongen, men Morse har varit hetare senaste par veckor och har en jävligt bra förra säsong bakom sig. Med tanke på att RQ har chans till playoffs tror jag inte han lägger sig. Betala kanske lite extra för att skaffa en ordentlig 1B är min tanke :) Tycker trejden är ok


och Cliff Lee ? Hur kan du sälja honom utan att kontakta mig först... :ful:

Trumbo går ju som 1B också och ditt resonemang är likvärdigt som mitt frågan är dock vad Fowler finns med för. Morse mot Trumbo skulle väl vara fair, en som inte hunnit visa upp sig än men förväntas bli bra i Morse mot en som startat överaskande bra men man vet inte riktigt vad som kommer sen i Trumbo. Själv hade jag nog tagit Trumbo före Morse i dagsläget och därför blir jag förvånad när Fowler skulle skickas med också!?

Qirren 2012-07-06 15:23

Okej, jag får förklara mig då. Jag äger i dagsläget hellre Morse över Trumbo. Fowler slank med för att saman inte ville gå med på Trumbo su PLUS att mitt OF redan är stacked när Markakis kommer tillbaka efter asb, så han får förmodligen minimal speltid i mitt lag. Granderson, Jennings/Markakis, McCutchen, Bruce, De Aza är de OF jag hellre startar över Fowler.

Så om det som krävdes för att få Morse var att slänga in en framtida bänknötare i mitt lag så tycker jag det var värt det för min del.

isbjorn 2012-07-06 16:39

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 191801)
Trumbo har varit jävligt bra hela säsongen, men Morse har varit hetare senaste par veckor och har en jävligt bra förra säsong bakom sig. Med tanke på att RQ har chans till playoffs tror jag inte han lägger sig. Betala kanske lite extra för att skaffa en ordentlig 1B är min tanke :) Tycker trejden är ok


och Cliff Lee ? Hur kan du sälja honom utan att kontakta mig först... :ful:

Tyckte jag fick grymt bra deal :)

Arch 2012-08-13 11:20

Avej...kommer du ihåg Sverige - Denmark 2-2 ?


Undrar bara... :D

Avej 2012-08-13 19:54

Tvivlar starkt på att det kommer behövas, hähä.

Lemasive 2012-08-20 10:33

Dags för slutspel

Klara för semi är Arch och Avej.

I kvartsfinal 1 möts Lemasive och Lazlo, där Lazlo är en stor favorit.

I kvartsfinal 2 möts Saman och Talys, där Saman bör vara favorit dock har Talys jobbat in sig i en hotstreak.


6 veckor kvar till den första riktiga vinnaren av MLB fantasy(det första året är alltid på prov)

Arch 2012-08-21 15:19

Lycka till boys! Mina grabbar får ledigt i 2 veckor...hoppas på inga nya skador

A15 2012-08-21 15:34

Blir det någon Fantasyliga för NFL här på Sharps?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved