![]() |
Citat:
|
Samma människor som ligger bakom ********* eller?
|
Citat:
|
Citat:
|
Hmm, verkar som om mitt inlägg censurerades! Rekar. Se heter sajten i alla fall..
|
Citat:
|
Citat:
Låt blir censur och varna/banna användare som bryter mot reglerna isf. |
Citat:
Citat:
Nej de ska ligga kvar på censuravdelningen tills de börjar behärska sig och marknadsföra sig på ett vettigt sätt. |
Synd att den håller på att bli precis som RoK när de faktiskt har cappers (tänker på C4E) som inte myttar ala R. Baggio style hela tiden och som har ett positivt ROI efter hundratals spel och som klarar av att lägga spel utan att vartannat spel är ett MAXSPEL och all in fläskfile.
|
Citat:
Citat:
Jag är ganska säker på att ingen från oss har mass-PM:at till era användare att de ska gå till våran sida. Skriv gärna från vilken användare eller en print så lovar jag er att personen skall illa kvickt bort från oss. |
Citat:
|
Du vet väl om att det finns flera än bloggarna som lägger ut rekar. Kanske borde nämnt alla bloggarna då men tog C4E som exempel då jag brukar rygga han oftast. Där har du rätt.
Men har du väldigt fel: Exempel på två rekar från medlemmar på eran sida: Daugava vann på bortaplan med 1-0 och är i grunden en aning bättre än sin motstånadare. Tror man vinner även hemma, 1-0 eller 2-0. 2.00 är helt ok på detta! Lycka till den som ryggar Nicki Pedersen - Michael J. Jensen jag tror inte jensen kör in mera poäng än pedersen han har aldrig klarat det tidigare så varför skulle han göra det i dag Nej detta klarar Nicki Pedersen och jag går in tungt med max insats Läs de motiveringarna och säg att de inte går i ROK:s fotspår. På sharps så slängs rekar med så korta och undermåliga motiveringar direkt i papperskorsningen. Även fast hans sheet må vara grönt (tänker på en av era bloggare) så luktar det ROK lång väg när man går in med maxspel på odds som 1.29, 1.35 och 1.37. Iden om ett sheet med bara maxspel må i sig inte vara fel eller dålig men däremot så är många av de odds som han lägger spelen väldigt låga. Att lägga maxspel på odds som 1.91 eller 2.25 om man anser att de oddsen är värda den insatsen är det inget fel med men maxspel på odds som 1.29 är fel. Nu har jag inte varit inloggad på ********* sedan början av EM då jag blev ytterst besviken på erat spreadsheet och när man skulle skriva rekar. Man kunde inte välja vilket bolag som man ville och bolag som till exempel 188Bet och SBOBet (bolag som du själv använder i dina rekar Behar) saknades utan spelade man på dom fick man välja annat under bolagsfliken (luktar affi lång väg :whistling:). Och det fanns ingen halvpush funktion vilket alla andra spreadsheets har (till exempel sharps.se, spreadsheet.se och spelboken.se) och vilket alla andra seriösa aktörer har (ovannämnda). |
Citat:
Har egentligen ingen större kommentar angående stycket om maxspelen men jag håller med dig till viss del. När vi skapade sidan missade kodaren att lägga in "annat" under bolag. Det fick vi också feedback om och efter det finns nu också det alternativet (och även bland annat de bolagen du nämner). Den rättningsfunktionen i sheetet är på gång. Tack för den konstruktiva kritiken. |
Citat:
|
Citat:
Tycker du ska ha cred för att du besvarar kritiken. Jag önskar er all lycka till och hoppas ni lyckas. Dock försvann lite av trovärdigheten för mig när ni tog in Stopoloss som rekare som varit en känd pajas som uppvisat minusresultat under många år och som tidigare haft en förmåga att fuska med sina siffror och där röda spel försvunnit från statistiken. Skulle ni hitta en linje där ni bara hade rekare som höll väldigt hög klass tror jag det kommer bli en stor framgång för er. Sedan vet jag inte heller om det är till er fördel när det är Master (16år) och Baggio som hörs mest hos er, även om det kanske inte är något ni kan styra över. Hur som helst önskar jag er bara väl och lycka till. Btw undrar när Holms kommer in och besvarar ev kritik? Nej just ja han har fullt upp med att räkna pengar: ValenciaCF - 2012-07-12 23:24:29 I längden går man aldrig plus :( lika bra att lägga ner eller lasta alla pengar på ett spel. :popcorn: |
Citat:
Förutom PM så postades det även ett gäng inlägg/trådar på forumet, även dessa togs bort. Däremot är det rätt ovanligt att någon utomstående utan anknytning/koppling till en viss produkt/sida ska börja spamma. Om inte Du så troligtvis någon utav dina arbetskamrater/delägare. Men självklart är det inget man går ut och erkänner officiellt. Annars är vår hållning på Sharps att det är inga problem att nämna andra sidor/tjänster/företag vilket ni även kan se att det görs i många trådar men dessa ska vara inom ramar utav forumets regelverk. En vacker dag kommer ni säkert att lyftas från spärren men tills vidare kommer ni tyvärr att ligga kvar där. |
Citat:
|
göte- 2012-07-19 17:25:50Jag fick jävla full utbetalning för MFF:) nu går jag all in på famagusta
:whoco5: |
rekar . se går verkligen mer emot att bli en RoK copycat. Det måste vara en av de mest undermåliga rekar som jag läst speciellt av en som ska gå plus på sitt spelande (tror dock inte han gör det). Märks att Stoppoloss har varit på RoK innan.
"Litet kort speltips inför kvällens EL kval mellan Slovan Bratislava och Videoton FC. Känns som vi har ett litet överodds här på Videoton som står i 5.21 på Pinnen. Det Ungerska laget kom 2.a i ligan förra säsongen, man hamnade efter Debrecen men avslutade ligan riktigt starkt med 8 raka vinster!! Här om veckan slog man Debrecen i super cup finalen efter straffar. Senast spelade laget 2-2 mot Partizan. Så laget har alltså 10 raka utan förlust. Fint anfall med perisic och Nikolic som gjorde 12 resp 18 mål förra säsongen. Nikolic hamnade 2.a och Perisic 6.a. Videoton har även den rutinerade anfallaren Sandor Torghelle men har ingen info om truppen till ikväll. Känns dock lovande när man går igenom listan där man hittar spelare från Brasilien, portugal, Spanien osv.. Slovan Bratislava vet jag inte mkt om mer än att man spelar i en betydligt sämre liga.. Men med dom oddsen vi får på Videoton så spelar det mindre roll. Slovan lär knappast vara så mkt bättre än Videoton som oddsen visar. Vi testar. 1 unit på Videoton rak (5.21) 3 units på Videoton +1(1.65) alltså pengarna tillbaka vid förlust med 1 boll." Kul sen att nån har kommenterat på den undermåliga reken i deras "speltavla" "Till Stoppoloss, du har ett ganska stort fel i din text. Du påstår följande "Slovan Bratislava vet jag inte mkt om mer än att man spelar i en betydligt sämre liga.." .Kolla gärna fakta innan du kommer med en sådant här påstående. Enligt UEFA:s ranking så ligger Slovakien på plats 25 bland Europas ligor när det kommer till nivån på ligorna medan Ungern ligger på plats 32." Den kommentaren säger mkt. |
Citat:
Problemet skulle man i så fall kunna tänka sig är att rekarna inte förhandsgrandskas, så att undermåliga rekar skulle sorteras bort. Men det tycker jag nog inte är ett problem. Så gör man ju inte på sharps heller. Skillnaden är väl möjligen att sharps har ett annat flöde av rekar, så undermåliga rekar här får kritik i tillhörande tråd, medan undermåliga rekar på den andra sidan försvinner i mängden. Jag skulle snarare önska att användarna på rekar fick rätta sina rekar eller att de kunde betygsättas, så att man snabbt kan få en uppfattning om vilken kvalitet en användare håller över lag på sina rekar. Just nu går det bara att se att en användare lagt upp 22 rekar, men det säger ju INGENTING om huruvida personen har någon som helst skicklighet. Slutligen vill jag bara få in att något som skiljer sig mot RoK är att man faktiskt har lite kvalitet på några av sina bloggar. Jag har inte koll på alla, men åtminstone behar och chelsea4ever tycker jag visar upp stor kunskap. |
Citat:
Och sen hur kan ett lag bli bättre bara så där utan vidare motivation bara för att några sydamerikaner och andra icke ungrare spelar i laget? Ska man motivera på det sättet så borde väl MFF vinna det mesta i Allsvenskan då de (enligt wikipedia) har 2 brassar, 2 danskar och 1 holländare i truppen. Men som sagt borde med det undermåliga rekarna och skojarna och försök hålla bättre kvalite på rekarna från användarna så ska rekar . se nog kunna undvika RoK:s öde. Fram med fler behar och C4E helt enkelt. |
Citat:
/Behar |
Spelar ju inte så stor roll när Rekarnas spel är fyllda med faktafel och amatörmässiga gissningar (Stopoloss).
Jag hade en förhoppning om att det skulle kunna bli en sida där man som rekare var tvungen att under lång tid ha uppvisat plussiffror. Hade ni lyckats med det så hade ni kunnat bli riktigt bra. Men som flera redan sagt så försvann trovärdigheten när man tar in pajasar från RoK. |
Vissa tipsar ju om att spela på träningsmatcher... Sjukaste Big NO NO som finns!
|
Hallå i stugan!
Ser att det blivit debatt om vår sida och jag måste säga att jag tycker en del kritik är onödigt hård. Att fälla kommentarer som "Tappat hoppet på sidan" osv känns väldigt naivt, för nu måste vi ju komma ihåg att rekar . se har varit aktiv i 2 månad. 2 ynka månader. Sidor som Sharps och R&K har varit giganter inom bettingvärlden sedan länge och i mitt tycke är vi på bara två månader en ofantligt mycket bättre site än r&k när det kommer till att leverera bra speltips och fina resultat. Att plocka bort dåliga rekar och finjustera spreadsheetet känns som problem modell mindre om man ska se det hela ur ett stort perspektiv. Jag vet att behar o de andra som jobbar med sidan justerar den varenda dag utifrån användares och andras tycke och tankar, så det lär ske snarast! Jag är fullt medveten om att vi självklart är långt ifrån en komplett bettingsite, men återigen är 2 månader ingenting. Ge det lite tid så tror jag absolut vi kommer kunna ta oss ganska långt, för det finns mycket kunskap hos många av oss. Tack för tankar och konstruktiv kritik, lycka till med bettingen alles! |
Ett tips (om ni är vinnande) är ju att använda RoK's affelänkar när/om ni skapar nya konton och på så sätt sabba deras intäkter :)
|
Citat:
|
Läge för Anna Skipper att göra ett hembesök? Riktigt manliga tofflor på Baggio :lol:
http://mikaelmatrismat.blogg.se/imag..._193101916.jpg |
Citat:
Citat:
|
Hittills alla fel i på femlingen :)
|
Wow, ingen rast och ingen ro för dessa storfräsare på planket :)
Citat:
|
Vad är det han väntar på ska komma? Ett tips från något annat geni på planket? Han borde väl rimligen veta att han kan hitta vilka matcher som spelas innan morgonen...
|
Men det är ju självklart, har man torska ett par spel så ska ju dessa jagas ikapp så snabbt som möjligt. Spelar ingen roll vad det är, fotboll, hockey, hur många alkisar det sitter i Tessinsparken... you name it. Allt är spelbart och ryggbart för folket.
|
Vad ska man säga?
Var ute o kollade lite på rekar sidor när jag hittade er grabbar. Hittade mig själv här i ett inlägg. Fantastiskt! Var dock inte så smickrande som man kan tro :) Fidde la ut detta:
JVK är passe´ en ny stjärna har tagit vid Memnon's blogg Linköping-Tyresö FF Dagens rek kan bara inte gå fel. Tyresö FF är bara SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE och ska ta hem detta säkert och komfortabelt. Marta hängde i premiären och snittar över 1 mål/match i damallsvenskan. Idag blir det inte annorlunda. Linköping fick en pinne med sig mot satsande Kristianstad i förra omgången där det blev 1-1. Tyresö vann med 7-0 hemma i premiären. De kommer att gasa på idag också! Tyresö rak 2:a @ 1,53 Tyresö -1 @ 2,20 Dessa odds hittas på SVS. Jag lirar båda där första spelet säkrar upp handikappet då Tyresö inte kryssar idag. Frågan är HUR mycket de vinner med?? Säg 4,5-0 så blir vi alla nöjda Om ni vill följa mig på twitter https://twitter.com/#!/_Memnon Ger mig även på att lägga ut en trippel. Brynäs, Tyresö -1 och Reading @ 10,03. Även denna spelad på SvS Lycka till! /Memnon Ovanstående rek satt ej och givetvis kommer den upp här då. Har ni lagt ut alla vinster jag inbringat? Har ni följt mig på twitter? Nej, troligtvis inte. Rättvisst eller inte vad vet jag? Hur många trodde Hoffenheim skulle leda ligan när de gick upp? Ni kanske gjorde det? Vad vet jag? Kommer att följa dig och dina rekar nu Fidde och jämföra med mig själv. Kommer dock INTE att lägga ut när du inte sätter ett spel. Eftersom ALLA torskar! Asgrym sida ni har! All kredd! Är inte bitter..:) Tänkte börja hänga här då jag finner RoK (där jag inte loggat in på evigheter. Tror jag e bannad ett år för jag sa lite saker om R.Baggio etc) vara lite emot vad jag tycker och tänker. Så hoppas det e ok för Sveriges bästa rekare att jag hänger här istället??..=) Mvh Memnon PS. Om ni vill följa mig på twitter https://twitter.com/#!/_Memnon. Kommer säkert fler roliga rekar ni kan skratta åt..;):).DS |
Var nog främst din rek och dess saknad av viktig info som smått "hånades" och inte utfallet i sig.
|
:)Ok, den var lite rolig för det var inget "konkret" att ta på utan bara löst skitsnack kring matchen :D Kan man väl hålla med om ;) Alltid man kan underhålla någon!
Ska bli intressant att följa doktorerna och professorerna här på forumet...;) PS: Det är alltid de som torskar och inte hittar egna spel som tycker till. Storspelarna behöver inte "gotta" sig i andras skit så att säga..:) Inte för att jag e en storspelare! :smoke: |
Citat:
Säger inte att alla är så eller att det är rätt/fel, men du är ju rätt fel ute i din analys av mänskligheten där. |
Det jag säger är att de som har rent mjöl i påsen kastar oftast ingen skit på andra.
Analys av mänskligheten? Nja, det var jag nog inte inne på utan på speltorksar. Analys av mänskligheten får vi ta på ett annat forum i en egen tråd du och jag isf..:) |
Vad är viktigast, det som sägs, eller vem som säger det?
|
Citat:
|