![]() |
Tips för er som diggar "tennisgurun" Poldan (eller Leopold Neurath som han egentligen heter) från RoK är att spana in sportbladets tennispodd (http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18397470.ab)
|
Citat:
|
Skön information inför Lakers-AIK i kväll:
"Dessutom har man värvat in 5 nya spelare, varav endast en har lirat senaste 2 matcherna. Nu hoppas man ha alla 3 kanadicker och den andra Almtuna-killen spelklara." :lol: |
En ny gambler är född
forloraren- 2014-03-23 18:58:24 Sämsta jävla dagens.. Skulle gå all in på Atletico madrid över 1.5, lägger spelet, så sitter det och laddar i mer än 5 sekunder.. Spelet stängs ner och Madrid gör mål men mitt spel går inte in.. Ivrig som jag är går jag all istället på över 2.5 mål. Inte ens under 30 min kunde Madrid göra ett till.. åhh.. Gör Real Madrid över 1.5 mål så mår jag bra iallafall #nybörjarproblem |
pollygott - 2014-04-15 11:14:50
stööör mig så mycket på att man går in med 1,5k på livelir i 2 tennismatcher som gamet efter blir avbrutna.. där ligger pengarna bara ja.... |
Hemloes - 2014-04-15 14:39:53
9,25 på Husqvarna ikväll mot Sirius är ju lite lockande. Två nykomlingar som övertygade i första omgången. Även om Sirius glänst i Svenska Cupen så är lagen, sett till spelarmaterial, jämnbra. Roligt odds, kan bli 'skräll'! - Husqvarna står just nu i 11.00 hos Marathon. Dessutom har Sirius inte förlorat en tävlingsmatch sedan 4 april i fjol och senaste veckorna spöat Djurgården och IFK Göteborg. Jämnbra? Nja... |
Citat:
|
Varifrån kan man få mer enkelt valborgs-pengarna? Knappast någonstans. Motiveringen övertygade så mycket, att slicka mina saftiga munkar och blås upp en ballong där som inte solen skiner in. :drunk:
Speltips mustrippel Följ Mighty Sport: Fotboll Spelstopp: 2014-05-01 15:00 Spela här Land: Sverige Liga: dam Odds: 8,7 Speltips: 2/2/2 2014-05-01 15:00 mustrippel 2/2/2 8,7 Mighty kristiansstad -1 hammarby och kvarnsveden är 3 säkra matcher =). motivering behövs ej |
Citat:
|
Mylla är väl deras alldeles egna "trav-guru" om jag inte minns fel. :rolleyes:
|
mylla kan nada om travhästar!. Han spelar bara röda lampan hästar!(favoriter). Att inte Rekat plockar bort en sån pajas säger väl tyvärr vad den sajten håller för klass för dagen.
|
|
Haha kan inte sluta garva åt denna fantastiska värvning.
Finns det någon mer passande "skribent" på rok än Birro? Jävla lossas-alkis. |
Inte ofta jag har ärende in på R&K, men jag såg på Twitter att Niklas Jarelind också är värvad. Ingen aning om hur han är som sportspelare men det fick man raskt reda på här! Hyggligt märklig debutrek! http://www.rekatochklart.com/rekar/27394/
9/10 totalt på Zlatan som målgörare, varav 7/10 till 1,53 att han gör 1 mål. Resten på 2 mål. När man som oddssättare sätter upp såna här spel så bygger man givetvis på teser om speltid. Det är ganska uppenbart att grundförutsättningen för oddsen är att Zlatan spelar en halvlek, varken mer eller mindre. Jarelind verkar ha väldigt lite koll på hur sånt går till, "Hade allt varit helt frid och fröjd med halsen så tror jag att Zlatan hade spelat hela matchen och då hade jag gärna gått hårdare på 4,00-oddsaren här nedanför." 4,00 är alltså oddset på att Zlatan gör 2 mål i matchen. Killen verkar på allvar tro att han skulle fått samma odds om om oddssättaren trott att Zlatan spelat hela matchen... |
Han satte ju spelet, allt frid och fröjd. Pick winners:popcorn:
|
Nu kan han dessutom ses som etablerad vinnare på R&K. Vad ska man med urval till när rekaren är 100%?
|
Jarelind är faktiskt en av få som har ett sheet på RoK.
http://www.rekatochklart.com/spelbok/Jarelind/ |
Citat:
De flesta spel han har ligger på 100-200. Men sen kommer (enligt MG-modell?) spel på 1139 på ett spel. |
Hm ja jag kollade inte så noga men visst är det konstigt om insatsen varierar så. Man kan väl säkert lägga in spel i efterhand i sheetet.
|
Martingale på kryss? 13K på ett kryss i damallsvenskan?
|
Jarlind kör kryss på alla matcher som han själv kommentarer, ökar insats med 50% vid varje miss till den sitter sen börjar han om på 100 kr.
Rätt eller fel så är utfallet hyggligt efter drygt 1,5 års (tror jag) spelande på detta sättet. |
Random kryss på ett gäng matcher = Inte +EV, skulle jag säga utan att ens tänka på det..
|
Kan bara inte undanhåla er denna rek: http://rekatochklart.com/rekar/28303/
"Spelbolagen har 100% koll idag, håll ned insatserna", "Jovetic borde stå i 2,00-2,10 (spelad till 3,60)", "ingen vidare bra rek"...vad är det för snubbe egentligen? :) |
Citat:
"Slutresultat: 1-1 Jovetic, Zlatan" |
Citat:
|
Är allas vår Holms full idag...han kommer ha ångest över dagens twitterflöde iaf :)
|
Citat:
|
För mycket fritid. :)
|
Citat:
Inte mycket fritid Wagge, väldigt lite jobb bara! ;) |
Citat:
|
Är det nån som vem om Rekatochklart har flera anställda? Vad omsätter dem?
|
http://www.allabolag.se/5567901730/Mediatippen_AB
Enligt allabolag så är det bara en anställd förra året iaf. |
Citat:
|
Vet vi om Holms flytt landet på heltid? Bara en massa bilder från Costa Rica på sistone (hans twitter).
|
Vad jag har förstått så har han gjort det. Är väl ingen hemlighet att han är hyfsat onöjd med att de rödgröna sitter vid makten ;)
|
Har Birro fått kicken från R&K?
|
Citat:
Citat:
|
Knappast på eget initiativ av Holms. Men det har väl gått ut en officiell bannbulla angående Birro. Vi ser att du samarbetar med Marcus Birro, avsluta det omgående annars kommer vi kontakta dina annonsörer. Typ så.
Innan det här är över kommer det gamla DDR kännas som en ljummen västanfläkt. |
Har suttit ett tag och kollat på R&K..tycker det är väldigt varierande. Sjukt många speltorskar.. men till min fråga.. Vilken är bäst egentligen att vara här eller i R&K i längden?
|
Ja den dagen du kan visa någon som besitter samma kunskap som det finns här på sharps får du gärna visa den personen. ;)
|