![]() |
Om över/under spel vore lotto är ju saken biff. Spela på alla odds över 2 ggr pengarna och du kommer att gå plus i längden :D
|
Mitt spreadsheet håller inte med om att det är lotto, hittills iaf :p
|
.,,
|
Citat:
Han gjorde garanterat bakåtvolter av lycka efter slutsingnalen, inte bara tog hans kära spurs en stor seger utan han gör även en massa stålar på alla rokare som spelat Arsenal. :ful: |
Alltså är det ingen som fattar att holms bara är frontfiguren för Rekat, han måste av den anledning synas, skriva dumma saker, reka saker som suger?? Det finns väldigt kunnigt folk på den sidan med t.ex PH som rekar NHL och för statistik och John Anthony som rekar NFL, dessa har väldigt bra stats...
Sidan är lite svennebanan jämfört med sharps, men smutskasta inte R&K då det är holms som ni egentligen hyser agg emot. /Jan Banan |
Citat:
|
Tycker ändå R&K är bra....Holms rekade Nottingham ikväll, så det var bara att spela Leicester.
Tack för den :cheers: |
Om man nu ska vara konspiratorisk, har ni funderat över hur mycket pengar holms egentligen maste dra in pa betting och r&k? Om man ponerar att han spelar tvärtemot vad han rekar (vilket han borde göra), och därtill far provision pa vad alla hans ryggare torskar sa lär han ju kunna pumpa in en hel del pengar där.
Är herr :holms: en rik man, eller försvinner allt ner till O'learys slaskiga ölkranar pa vägen`? |
Citat:
|
Citat:
Spenderat 275K pa r&k? Nu hänger jag inte riktigt med, upplys mig. |
Citat:
|
Citat:
Det är en sak att dra in stålar och en helt annan att behålla/investera dem korrekt så tror inte heller han är rik. Är många i Sverige som har en rätt bra Månadslön men inte gör annat än att bitcha att de inte har några cash :rolleyes: |
Man får ändå ge Holm att han "Lyckats" med sin sida.
det kan ingen ta ifrån honom. det hänger många bra rekare på hans sida och hade sidan varit kass hade ingen brytt sig om den... |
Citat:
Han tjänar pengar på något som inte är speciellt trevligt, så om han inte lider av någon antisocialstörning så tror jag det äter honom innefrån. Även om det bara är en liten tanke som virrar omkring där inne så räcker den gott och väl. - Är det jag gör rätt Det räcker att man frågar sig den tankeställningen och sedan kommer ens personliga codex bryta ner det i sammanhang som kommer orsaka självförakt och ett äckel för vem man är. Det är Samhällets arv till alla sina medborgare och så även Holms, det är väl ett passande öde att lämnas ensam av alla lismare i slutet för att endast avsky sin egna person och sitta med vetskapen om att man aldrig har varit en betydande influens för något någonsin? |
Många bra rekare? Nja en sanning med modifikation va? Den enda som jag tycker vara något värt är PH som rekar NHL. Men han har inga stats som så många andra så helt säker är jag inte.
Slack som hyllats av många hade en grym månad när han började för stats (augusti tror jag). Efter det har han haft 3 förlorande månader i rad. |
Ärligt nu, tror ingen här hade tackat nej till å få sidan, men hatar holms
|
Vi har fått tagit del av rätt känsliga uppgifter gällande TH's ekonomi och det han drar in är inga struntsummor direkt.
Kan bekräfta att kodningen av deras fula och [ame=http://www.google.com/search?q=rekar&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&client=firefox-a&rlz=1R1GGLL_sv___SE403]ej sökoptimerade[/ame] sida gick på 275 000 kr exkl. moms. |
Fan upp med uppgifterna på det på en intern wikileaks ;)
|
Nisseblixt PH har visst stats, har tyvärr ingen länk men han har ett spreadsheet
|
Citat:
|
Citat:
|
|
|
Och spreadsheetet ligger såklart på en del utav sharps :whoco5:
|
HAHA JAAAAAAAAAAAA
TACK R.H (BLOGGARE HOS ROK) FÖR ATT DU FICK MIG ATT GÅ FRÅN SKELLEFTEÅ TILL SPEL PÅ MODO! Fortsätt reka R.H! Nu har du 19 raka förluster! Kan ni förstå det... 19 RAKA FÖRLUSTER!!!!!!! När någonting känns självklart i Sveriges bästa hockeyserie brukar man i regel göra rätt i att stå över, men nu kan jag fan inte motstå. Urusla Modo åker upp till Skellefteå i hopp om att plocka poäng men det känns föga sannolikt i min bok. Modo kommer från tre raka förluster och senast mot Timrå höll laget en nivå som garanterat inte hade skrämt bort ett lag i Clemensnäs-klassen. SAIK är ett riktigt bra hockeylag och i laget finns en spelare som spelar i en helt egen liga - Joakim Lindström. Åk över och spela NHL-hockey... direkt! Fyfan så bra karln är. Vidare kommer SAIK från en förlust nere i Jönköping mot ett starkt HV men samtidigt kom inte västerbottningarna upp i sin normala klass, något som man lär vara sugen på att göra efter två dagars vila och reflekterande. Skador: Modo är skadefritt sånär som på Anton Hedman som ifs inte är skadad utan avstängd. SAIK kommer utan Forsberg(Hoppas det löser sig med ögonen!), Lindström och Fredrik Lindgren. Forssell har problem med en fot men kommer förmodligen till spel. Ett betydligt starkare Skellefteå vinner och även HCP-liret borde vara motiverat. Jag nöjer mig dock med rak så länge det inte smyger ner under 1,70. Lycka till! RH34 - 30 November, 2010, 01:03 -------------------------------------------------------------------------------- Vill du rygga? Spana in Bet365s bonus på 1000kr! Klicka här Spana in Nordicbets bonus på 1200kr! Klicka här Spana in Unibets bonus på 1200kr! Klicka här Spana in Betways bonus på 1100kr! Klicka här Spana in Bwins bonus på 1200kr! Klicka här |
19 raka, imponerande....NOT!
|
Under November månad så valde jag att göra lite research på Holms rekar.
Jag tänkte att vafan, jag bokför dem så får jag själv se hur bra/dålig han egentligen är. Då han aldrig redovisar sina insatser så blir det såklart inget korrekt spreadsheet, men ponera att han startade med 1000kr och sätter 100kr per spel. I så fall så har ni Novembers resultat här: http://www.spreadsheet.se/holmsfake Nu orkar jag inte följa honom längre, och har fått det svart på vitt att han är bättre på att skriva roliga än vettiga rekar. Om någon känner sig manad att fortsätta så är inloggningsnamnet: holmsfake lösenord: sthlm |
8/25 på första sidan. :holms: kan det här med att ge vinnande rek:ar.
15/35 vinster. Dock borde det ju ge en del klirr i kassan eftersom han troligtvis rekar ett lag och lirar motståndarlaget själv. |
Sjukt!
Citat:
Stämmer det verkligen att han har 19 raka förlorade rekar...? Det är ju för fan sämre än om en apa rekat och enbart pekat på ett odds...! Stämmer det verkligen...? Är helt chockad...! Okey att man kan ha dåliga perioder, men detta är på randen till kriminellt - särskillt om man har en bettingsida och vill göra andra spelare en tjänst... /Badass |
Sjukt!
Dubbelpost!
|
Skulle gå in och kolla närmare på nämnde "19 rekar torsk" pellejöns.Men guess what,senaste reken var borttagen.:lol:
Tom en av de egna gjorde då följande kommentar; Pastore; 2010-11-30 21:11:45 Varför plockar du bort alla dina rekar som misslyckas? RH34; 2010-11-30 21:51:28 Haha what? Inte tagit bort en enda missad rek? På det senaste har jag dock använt mig av bloggen som Holms gör vilket betyder att jag bara lägger ut lite texter här osså lägger jag bara ut rekarna bland rekar. Nu vet du det. :gun_bandana::holms: |
Citat:
Som spelare så får jag ont när jag ser hans namn dyka upp på rekar .. Är livrädd att det kan va nåt lag som jag tror på! Klicka på hans blogg och längst ner efter varje inlägg så kan du klicka på hans profil.. Där får du fram dom tio senaste rekarna.. :sad44: |
Man har gjort det igen!
Hittade detta från Profil: grando123 Sport: Fotboll Land: Australien Odds: 1,53 Bolag: Nordicbet Spelstopp: 2010-12-01 11:00 Liga: -- Tips: .1. Lag: Gold Coast - Nort -------------------------------------------------------------------------------- Hejsan jag rekar denna pga att jag ska gå in med tung insats å¨ettan här och tror välldigt mycket på den. Hemmalaget saknar en del spelare första målvakten är det störta avbräcket. Medans bortaplanslaget saknar också dom en hel del spelare men båda lagen fär tillbaka spelare i denna matchen. Hemmalaget har på sina 10 senaste matcher både på sin hemmaplan och på bortaplan i facit : 7-4-1. Hemmalaget har på sin hemmaplan i facit : 5-3-0 med målskillnaden 7-2 på sina 5 senaste matcher. Så jag skulle rekomendera att bara spela ettan här för hc 0-1 tex tror jag kan bli svårt hemmalaget har ju bara en då gjort 7 mål på sina 5 sneatse hemmaplansmatcher. Men men man kan ju alltid testa. Bortaplanslaget har på sina 14 senaste matcher på bortaplan i facit : 0-5-9 med målskillnaden : 16-30. Så dom har alltså inte vunnit än på bortaplan på sina 14 senaste matcher. Det förklarar ju bara att dom inte är någon vidare på bortaplan. Hemmalaget har ju en då 3 segrar på sina 5 senaste hemmaplansmatcher och det är ju en 3:e plats mot 12:plats (sist). Alltså toppen mot botten och klasskillnad ska det en vara. 1,53 på ettan lite långt men jag spelar min högsta insats jag har gjort i spelväg. och nu får vi allt ta och jobba in dom =)=)..... Kommentera Gärna !! EDITERAD 2010-12-01 08.37:21 PS:Ställningen är nu 1-2 till North Queensland med dryga kvarten kvar. Heja Heja! |
Hahahahaha, vilken nolla! :D
|
Skönt att inte orka benämna lagen vid namn utan "hemmalaget" och "bortalaget". :thumbup:
|
Skönt att reka ett hemmalag man inte har koll på samtidigt som man vet att de har skadeproblem..
|
Gillar att han skriver hemmaplansmatcher och bortaplanslaget! :lol:
|
Ja detta är helt sanslöst, men förgyller ju bara dagen lite extra :D
|
Citat:
Heja vad bra.... Jag brukar följa ligan i Australien och kan absolut inte förstå hur man kan spela ett avstängnings- och skadedrabbat lag till 1.53!!! Det är inte nog med att man saknade sin förstemålvakt utan även tre backar (två ordinarie), tre mittfältare och tre anfallare. Hur fan kan man då gå in och säga att man spela maxinsats?? Skulle Gold Coast ha ordinarie lag skulle jag kunna köpa det med ett odds uppmot 1.65 :gun_bandana::holms: Brukar man inte läsa igenom sin rek innan man publicera den?? |
För att man är extremt retarderad, då går det :lol:
|