![]() |
Citat:
Men hans basketspel fanns ju att hitta på sidan före bloggen också. |
Citat:
|
Jag vet inte om det här har att göra med storhetsvansinne, men är det någon som ryggar Holms rek idag? Sverige-Danmark till 1.20?
...jag vet inte vad er bank har för räntesats, men jag tvivlar på att den ligger kring 20 %. Min gör det i alla fall inte. Skönt att vi då kan vända oss till Nordicbet som betalar 1,20 på ett avancemang för Tre Kronor. Är rekommendationen att gå all-in med hela rullen alltså? |
Citat:
Han är en idiot som vanligt, om rekommendationen är all in är väl svårt att svara på men det låter ju så. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Skulle det vara så att Akim sålt sin själ till djävulen så vore det väldigt trist :omfg:
|
Telefonväkteri med Lars Ohly - Gomorron Sverige | SVT Play
8.40 in i klippet :gun_bandana:"Tobias Holm" Örebro Ska man inte få äta frukosten framför TV:n utan inblandning av Holms...?:rant: |
Citat:
"Jag vet inte,jag är ingen raketforskare" :popcorn: |
Jag fick nåt jävla ryck och tog rygg på akims rek till idag, 3-0 i halvtid till luleå haha, och han rekade motståndarna.
Sista gången jag rygga honom efter det som skrivs här också, jävla fitta är vad han verkar vara |
Citat:
Innan det presenteras bevis som visar att Akim är skyldig till det han anklagas för så ska vi nog inte dra några större växlar heller. |
MrX- 2010-05-24 19:50:56
Börjar snart misstänka att han medvetet lägger ut motsatsen, för att höja sitt eget spelodds.. Iaf enligt hans senaste resultatrad.. Skrämmande:) Uche Uchechukwu- 2010-05-24 19:55:16Akim verkar ju väldigt sugen på att göra pengar på vanliga småspelare. Kanske har han börjat jobba för Nordicbet och räddar på så vis hela deras dag med en \"superrek\" :) Han verkar inte så populär där längre ;) |
Citat:
|