Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Fotbolls-em Ukraina/Polen (https://www.sharps.se/forums/fotboll/12086-fotbolls-em-ukraina-polen/)

marling 2012-06-03 12:28

Du kan inte jämföra Frankrike då med Frankrike idag, två olika förbundskaptener som har spelat annorlunda. Blanc går t.e.x inte efter stjärnorna :)

Så varför gillar du ej Frankrike är frågan?
Enligt mig så står det mellan Eng & Fra om vem som vinner gruppen, att då får 2.75 på Fra vinst när vinst över Eng ger 2.5 tycker jag är ett bra värdespel.
Vinner Fra mot Eng så vinner de med all sannolikhet även gruppen, skulle de spela X har de fortfarande chans på gruppvinst.
Så även om man sätter vinna gruppen oddset (2.75) mot vinna över England i premiären (2.5) så är det väldigt relativt bra!

Tycker oddset borde vara ner mot 2.3-2.4 på Franska gruppvinst.
Själv har jag Frankrike av två anledningar:
Dels för det har värde
och dels för att jag vill ha ett "EM-lag" vilket iår är frankrike, blir att spela på dom "att gå vidare" genom hela turneringen och såldes bör "vinna turneringsoddset" landa uppemot 20.0.

All the best!

Overcome 2012-06-03 12:33

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 188324)
För att 2.75 är ett sådant uppenbart överodds då eller?
Låt höra värderingen för respektive lands chanser att vinna gruppen då för jag ser fan inget speciellt med det oddset.

Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. :no:

Du tror att bara för att en grupp är öppen att det då inte kan finnas något värde.:claps:

Englands trupp känns inte imponerande, de har flera spelare borta och saknar kreativa spelare samt en bra topp. Sverige och Ukraina ger jag inte mer än 15-20% att någon av de vinner gruppen.

Som tidigare påpekat i tråden har även Frankrike spelat upp sig senaste tiden under Blanc.

Kan inte se att Frankrike har mindre än 45% chans att vinna gruppen.

Gillar för övrigt inte din nedvärderande ton som du använder "Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. " Antar att du ser dig själv som en gud här på forumet.:claps:

Citat:

Ursprungligen postat av Cordale (Inlägg 188326)
Hur som helst, Portugal känns helt under isen efter torsken mot turkarna igår. Någon som hittat något smarrigt spelbart på dem? Under 3.5p på Pinnen för 2.190 känns ändå inte tillräckligt bra då de mycket väl kan slå danskarna och ta en poäng till.

Även England spelade en riktigt sömning match mot Belgien och det känns helt öppet vilket lag som följer Frankrike till kvarten. England var sjukt svaga framåt och förde spelet förvånansvärt lite. Gissar på målsnåla kryssmatcher för deras del. Att England gör färre än 5.5 Mål spelas till 1.658 så tyvärr ser även Pinnens odds-sättare detta. Under 5.5 Poäng för England ligger på 1.585.

Vad tror ni?

Sitter jag också på England färre än 5.5 mål sedan tidigare i veckan dock till 1.73 (Ladbrokes)

RobinD 2012-06-03 13:16

Citat:

Ursprungligen postat av Overcome (Inlägg 188334)
Du tror att bara för att en grupp är öppen att det då inte kan finnas något värde.:claps:

Englands trupp känns inte imponerande, de har flera spelare borta och saknar kreativa spelare samt en bra topp. Sverige och Ukraina ger jag inte mer än 15-20% att någon av de vinner gruppen.

Som tidigare påpekat i tråden har även Frankrike spelat upp sig senaste tiden under Blanc.

Kan inte se att Frankrike har mindre än 45% chans att vinna gruppen.

Gillar för övrigt inte din nedvärderande ton som du använder "Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. " Antar att du ser dig själv som en gud här på forumet.:claps:

Sitter jag också på England färre än 5.5 mål sedan tidigare i veckan dock till 1.73 (Ladbrokes)

Den nedvärderande tonen fick du samma stund du startade densamma genom att posta smileyn som slog sig i pannan. Så kasta inte sten i glashus.

Jag gav min syn på saken, ifrågasatte värdet och vad om värdering. Du gav en och det hade räckt så.

forbannat 2012-06-03 19:12

Någon som vet var man kan hitta odds på att Portugal tar 0 poäng?
Jumboplats i gruppen betalar 4 gånger pengarna

kingofding 2012-06-03 20:34

Citat:

Ursprungligen postat av forbannat (Inlägg 188389)
Någon som vet var man kan hitta odds på att Portugal tar 0 poäng?
Jumboplats i gruppen betalar 4 gånger pengarna

Bet365 erbjuder spel på alla Portugals matcher så combar du förlust i alla får du 16 ggr pengarna. Möjligt att du kan hitta högre på något specialspel.

11433 2012-06-03 22:19

Några spel jag finner intressanta, kommentarer?

Euro 2012
Totalt antal självmål (inkl övertid)
under 1.5 mål 1.95
över 1.5 mål 1.75

Euro 2012
How many matches will go to Extra Time?
under 2.5 1.65
över 2.5 2.10

11433 2012-06-03 22:20

Citat:

Ursprungligen postat av kingofding (Inlägg 188398)
Bet365 erbjuder spel på alla Portugals matcher så combar du förlust i alla får du 16 ggr pengarna. Möjligt att du kan hitta högre på något specialspel.

Expekt har

Gruppspel
Poäng i gruppspelet POR

9 - 26.00
7 - 10.00
6 - 6.00
5 - 12.00
4 - 3.75
3 - 4.50
2 - 9.00
1 - 7.00
0 - 15.00

KP 2012-06-03 22:23

Citat:

Ursprungligen postat av kingofding (Inlägg 188398)

https://i.imgur.com/eqIc0.png

Nordik 2012-06-04 11:22

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 188206)
Allt jag säger är att gruppen är öppen. Sverige är kända för att gneta sig till avancemang och England/Frankrike är konstant övervärderade..

Håller med dig här Robin, det känns att alla lag ha sin chans att gå vidare, även Ukraina som spelar på hemmaplan kan störa vissa.

För ni som har sett senaste matcherna av England/Frankrike => inte alls imponerande.
Laurent Blanc har fortfarande inte hittat en start-elva som fungerar i alla linjer.
Paret Mexes-Rami i mittback är för lika och saknar samförstånd, man sa skillnaden när Koscielny spelade mot Serbien. Evra är dåligt, som vanligt, med landslaget. 2-0 efter 25min mot Island var ingen höjdare. Man tror inte att Blanc ersätter honom med Clichy.

Sen var 1:a perioden mot Serbien kanon bra, riktig högt nivå. Men man kan undra om Serbien hade nåt sort av motivation samt var tog spelet vägen i andra halvlek... som dag och natt...

/N

CaptainMorgan 2012-06-04 11:28

Funderar på att spela att SWE går vidare från gruppen till 3.10. Någon som kan hitta högre?

Piturek 2012-06-04 16:25

[QUOTE=joemag;188205]Tänkte skriva mina tankar kring grupp A som jag precis läst på lite om.

Polen

Polen är värdnation i år och har ett spännande lag på pappret! I mål står Arsenals målvakt Szcznesny som har imponerat stort denna säsong. I backlinjen finns Dortmunds Perquis som är en ytterback med fina offensiva kvalitéer enligt min mening, tyvärr skadedrabbad under säsongen. På andra backen finns Wawrzyniak som också spelat stabilt och bra denna säsong, dock är han inte jättesnabb. Mittbacksparet består av klart godkända Piszczek och Waslewisk. På mittfältet sticker Blaszcykowiski ut som också spelar i Dortmund. Han är en stabil mittfältare som i landslaget vanligtvis spelar offensiv högermittfältare. I anfallet finns i princip bara Lewandowski som är värd att nämna som så klart också är en Dortmund-spelare. Laget kommer förmodligen spela kontringsspel på Lewandowski eller Blasckyowski vilket jag tror laget kommer att göra framgångsrikt med tanke på dom andra ländernas bristande kvalité. Jag spelar Polen att gå vidare ur gruppen.

1. Perquis är mittback
2. Perquis spelar i Sochaux
3. Piszczek är ytterback.

Läs på lite till..

kingofding 2012-06-04 17:27

Citat:

Ursprungligen postat av Nordik (Inlägg 188454)
Håller med dig här Robin, det känns att alla lag ha sin chans att gå vidare, även Ukraina som spelar på hemmaplan kan störa vissa.

För ni som har sett senaste matcherna av England/Frankrike => inte alls imponerande.
Laurent Blanc har fortfarande inte hittat en start-elva som fungerar i alla linjer.
Paret Mexes-Rami i mittback är för lika och saknar samförstånd, man sa skillnaden när Koscielny spelade mot Serbien. Evra är dåligt, som vanligt, med landslaget. 2-0 efter 25min mot Island var ingen höjdare. Man tror inte att Blanc ersätter honom med Clichy.

Sen var 1:a perioden mot Serbien kanon bra, riktig högt nivå. Men man kan undra om Serbien hade nåt sort av motivation samt var tog spelet vägen i andra halvlek... som dag och natt...

/N

Skillnaden är ju dock att Frankrike möter England,Ukraina och Sverige. Klart laget kanske inte har presterat så EM guldet bara är att hämta hem men man får ju jämföra med vad dom möter.

Många som sågar Frankrike, om någon är villig att erbjuda odds på att Frankrike vinner gruppen som är högre än vad som finns på marknaden spelar jag gärna. (min bet 1k sek) med tanke på hur många som säger att gruppen är tok öppen borde jag kunna få ihop en skaplig lista på folk som vill ta action på Frankrike :)

joemag 2012-06-04 17:53

[QUOTE=Piturek;188479]
Citat:

Ursprungligen postat av joemag (Inlägg 188205)
Tänkte skriva mina tankar kring grupp A som jag precis läst på lite om.

Polen

Polen är värdnation i år och har ett spännande lag på pappret! I mål står Arsenals målvakt Szcznesny som har imponerat stort denna säsong. I backlinjen finns Dortmunds Perquis som är en ytterback med fina offensiva kvalitéer enligt min mening, tyvärr skadedrabbad under säsongen. På andra backen finns Wawrzyniak som också spelat stabilt och bra denna säsong, dock är han inte jättesnabb. Mittbacksparet består av klart godkända Piszczek och Waslewisk. På mittfältet sticker Blaszcykowiski ut som också spelar i Dortmund. Han är en stabil mittfältare som i landslaget vanligtvis spelar offensiv högermittfältare. I anfallet finns i princip bara Lewandowski som är värd att nämna som så klart också är en Dortmund-spelare. Laget kommer förmodligen spela kontringsspel på Lewandowski eller Blasckyowski vilket jag tror laget kommer att göra framgångsrikt med tanke på dom andra ländernas bristande kvalité. Jag spelar Polen att gå vidare ur gruppen.

1. Perquis är mittback
2. Perquis spelar i Sochaux
3. Piszczek är ytterback.

Läs på lite till..

Alla dessa polacker med p i namnet... Tanken var väl bra? :cry:

FrankieJr 2012-06-04 19:41

Bara jag som tvivlar på Polen? Vart finns kvaliten utanför Dortmund-grabbarna? De har vaggats in i tanken och uppsnacket att de kommer att segla igenom gruppen. Tror det kan totalhaverera och tycker Ryssland 1:a, Grekland 2:a är spelbart.

SlimCharles 2012-06-04 19:48

Spoiler:
Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 188422)

Vilken sida är det?

forbannat 2012-06-04 19:49

Citat:

Ursprungligen postat av FrankieJr (Inlägg 188509)
Bara jag som tvivlar på Polen? Vart finns kvaliten utanför Dortmund-grabbarna? De har vaggats in i tanken och uppsnacket att de kommer att segla igenom gruppen. Tror det kan totalhaverera och tycker Ryssland 1:a, Grekland 2:a är spelbart.

Nej jag tycker precis som du att de blivit uppsnackade löjligt mycket. Det finns ingen kvalité förutom Dortmund spelarna.
Vad får du för odds på det spelet?

Eller jo Szcesny.

Blaszykowski spelar inte ens samma position som i Dortmund

FrankieJr 2012-06-04 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av forbannat (Inlägg 188511)
Nej jag tycker precis som du att de blivit uppsnackade löjligt mycket. Det finns ingen kvalité förutom Dortmund spelarna.
Vad får du för odds på det spelet?

Eller jo Szcesny.

Blaszykowski spelar inte ens samma position som i Dortmund

En del polacker på Punters Lounge som veeerkligen inte fattar hypen kring Polen.
Som sagt, visst går värdnationerna ofta bra, men värdet på Polen känns obefintligt, både att kvalificera sig och som matchvinnare.

Ock Irland? Är det NÅGON som tror att de kan knipa andraplatsen? Spelar otroligt tajt, 14 raka utan förlust och hållt nollan i samtliga utom 3. Inte mot Brasilien och Spanien men mot blandat hyffsat motstånd. Jag tycker faktiskt att de ska vara favoriter till runner-up-platsen i och med osäkerheten kring Italien.

joemag 2012-06-04 20:06

Jag tycker inte att Polen är överdrivet bra men att dom andra nationerna är ännu sämre bara, bortsett från Ryssland. Se på Grekland, dom saknar i princip helt stjärnor och dom har en extremt gammal trupp! Tjeckien har inte heller mycket att hämta enligt mig bortsett från Rosiscký.

FrankieJr 2012-06-04 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av joemag (Inlägg 188519)
Jag tycker inte att Polen är överdrivet bra men att dom andra nationerna är ännu sämre bara, bortsett från Ryssland. Se på Grekland, dom saknar i princip helt stjärnor och dom har en extremt gammal trupp! Tjeckien har inte heller mycket att hämta enligt mig bortsett från Rosiscký.

Visst Grekland hade inte världens svåraste grupp, men vann den ändå utan att förlora.

joemag 2012-06-04 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av FrankieJr (Inlägg 188530)
Visst Grekland hade inte världens svåraste grupp, men vann den ändå utan att förlora.

Jag skrev i presens ;)

För att förtydliga menade jag att jag inte anser att Polen är särskilt bra, dom rycker direkt efter gruppspelet, utan att deras motståndare är sämre!

joemag 2012-06-04 21:29

Här kommer grupp B i min genomgång av grupperna inför EM.

Jag skriver om förväntade startelvor. Alla tankar är mina egna så hata inte, diskuterar dock gärna konstruktivt. Jag skriver dom lika mycket för mig som för er

Tyskland

Vad kan man säga om Tyskland, mer än att "fotboll är en sport där 22 män spelar fotboll i 90 minuter och allt slutar med att tyskland vinner på straffar"? Tyskland har i mål kanske världens bästa målvakt i Manuel Neuer, en an världens bästa ytterbackar i Lahm, ett stabilt mittbackspar och sen Boateng. Mittbacksparet håller inte världsklass men är fortfarande helt godkänt. Khedira och Schweini står som defensiva mittfältare alternativt balansspelare. Framför dem har Özil, Müller och Podolski lekstuga och längst fram Gomez eller alternativt Kloze. Världsklass.

Deras matcher inför EM har varit till och från. Stryk mot Schweiz med 5-3 (där ett klart B-betonat lag ställde upp) och vinst mot Israel med 2-0 där ett betydligt bättre lag spelade. När det blir allvar har nog dock inte Jogi Löw, en av världens bästa förbundskaptener enligt mig, några problem att motivera sina grabbar. Tyskland går definitivt vidare, frågan är väl om dem vinner gruppen. 2,1 ger unibet på tysklandsvinst på gruppen men jag spelar nog hellre deras matcher individuellt.

Holland

Ett vasst och intressant Holland fick kanske inte den roligaste lottningen ur deras perspektiv. I mål står Stekelenburg, en klart godkänd målvakt. Mittlåset består av Heitinga och Mathjisen. På ytterbackarna spelar Van Der Wiel och Bouma där Bouma är den minst stabila spelaren i backlinjen och den som sviker. Mittfältet består av Van Bomml, Snejder och Strootman, klart godkänt också. Framåt är det lite mer ovisst. Robben är klar, Van Persie har spelat dem två senaste träningsmatcherna, men blivit utbytt mot Hunteelar och Affeley har kompletterat anfallet. Frågan är här om Hunteelar tar en plats. Hur som är spelarna världsklass men jag rankar dom lite sämre än Tysklands på grund av defensiven.

I sin förbundskapten van Marwijk har Holland en bra och erfaren coach som förmodligen är sugen på guld efter VM. Han har haft öppna debbater med Cryff angående hur Holland spelar där Cryff anser att Holland spelade för fult i finalen men van Marwijk vägrar erkänna det. Laget har haft ett bra flyt inför EM med bla 6-0 mot Nordirland. Holland att kvalificera sig låter bra men oddsen lockar inte, samma som tyskland!

Portugal

Patricio tros vara första målvakt men han blev utbytt mot Eduardo i uppvärmningsmatchen mot Turkiet inför EM. Han är en ung och lovande målvakt men saknar lite skicklighet i luften. Backlinjen består av Pereira, Pepe, (bruno) Alves och Coentrao. En bra backlinje, kanske den bästa i gruppen. Mittfältet Moutinho, Meireles och Quaresma håller inte riktigt samma klass som Holland och Tyskland men klart godkänt. Kan Meireles forsätta efter sina bra insatser i CL? Anfallet med Ronaldo, Nani och Almeida i mitten är inte heller fy skam. Ni alla vet hur bra dom kan vara.

Laget har haft det tungt inför EM med bland annat 1-3 mot Turkiet, 0-0 mot både Polen och Makedonien där faktiskt Portugal ställde upp med bra lag. Är laget ihopspelat bra nog? Portugal att inte kvalificera sig som spel?

Danmark

Stackars våra grannar! Jag tror dom kunde ha skrällt i EM, om inte dom fått sin grupp. Sörensen är en godkänd målvakt. Backlinjen är hyfsat. Mittfältet är också hyfsat och anfallet är inte särskilt upphetsande. Laget kanske kan gneta till sig nån poäng mot Portugal men slutar sist. Förlorade mot Brasilien hemma i genrepet efter en katastrofal match.

Soap 2012-06-05 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av CaptainMorgan (Inlägg 188455)
Funderar på att spela att SWE går vidare från gruppen till 3.10. Någon som kan hitta högre?

Kan inte hitta högre. Men om vi skall gå vidare krävs det mer eller mindre att vi slår i Ukraina i öppningmatchen så från det perspektivet skulle jag hellre spela på att vi dänger värdnationen till 3.30 som finns hos div bolag.

Zegol 2012-06-05 14:19

Citat:

Ursprungligen postat av SlimCharles (Inlägg 188510)

Vilken sida är det?

www.oddsportal.com

Wanghao 2012-06-05 15:27

Att Danmark kommer sist i sin grupp till odds runt 1.60 måste ju vara spelvärt!?

Kan inte tänka mig att Bendtner o Co kommer frälsa Danskarna mot länder som Holland, Tyskland och Portugal!

htsolna08 2012-06-07 18:13

Bwin sticker ut med 2.10 på att Portugal inte går vidare från gruppen!

kingofding 2012-06-07 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 188874)
Bwin sticker ut med 2.10 på att Portugal inte går vidare från gruppen!

Vart hittar du de på bwin? Det är inte Polen att åka i gruppen till 2.10 du kikat på?

htsolna08 2012-06-07 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av kingofding (Inlägg 188878)
Vart hittar du de på bwin?

EM 2012

Slutplacering (38)

Kommer Portugal till kvartsfinal?
Ja 1.65
Nej 2.10

Q90 2012-06-07 18:24

Citat:

Ursprungligen postat av htsolna08 (Inlägg 188880)
EM 2012

Slutplacering (38)

Kommer Portugal till kvartsfinal?
Ja 1.65
Nej 2.10

Ska antagligen stå Polen eftersom det ligger under den gruppen, garanterad void.

forbannat 2012-06-07 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av Q90 (Inlägg 188881)
Ska antagligen stå Polen eftersom det ligger under den gruppen, garanterad void.

Synd för där snackar vi värde!

marling 2012-06-07 23:27

vad tror ni om sannolikheten för att Gomez/ Klose respektive Llorente/ Torres startar?

Kan man spela på det nånstans (to be in the line-up)?

oggeborreh 2012-06-07 23:29

marling: vet att unibet hade det för sveriges startelva mot ukraina i alla fall, så kika där :)

boored 2012-06-08 09:21

Kass google översättning om att att matförgiftningen hänt innan i Arsenal Kiev 2009 under samma läkare och då var doping.

http://translate.googleusercontent.c...vqRKgm5nKSI3wA

htsolna08 2012-06-08 12:10

Gratisspel på Spanien mot Italien

Spela nu
Regerande mästarna Spanien startar sitt EM 2012-äventyr med ett tufft test när de spelar mot Italien på söndag den 10 juni. Vi bjuder på ett gratisspel för att öka spänningen ytterligare

Placera ett spel före matchstart på Spanien mot Italien och vi belönar dig med ett gratis Liveoddsspel till samma värde under matchens gång.

För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).

Som alltid har du gott om marknader att välja bland. Över 70 Liveoddsmarknader finns tillgängliga under matchtid, inklusive Nästa mål, Mål i matchen, Totalt antal hörnor, Halvtidsresultat, Resultat efter fulltid och många fler.

Med fantastiska erbjudanden, ett stort utbud av marknader före match, Liveodds samt möjlighet till gratisspel är bet365 helt enkelt oslagbart om du vill spela på fotboll.

bet365

h91 2012-06-08 15:22

Citat:

Ursprungligen postat av Wanghao (Inlägg 188630)
Att Danmark kommer sist i sin grupp till odds runt 1.60 måste ju vara spelvärt!?

Kan inte tänka mig att Bendtner o Co kommer frälsa Danskarna mot länder som Holland, Tyskland och Portugal!

Själv skulle jag nog inte spela det. Danskarna vann ju till och med sin Em kvalgrupp mot portugal. Men helt klart är det portugal eller danskarna som bör komma sist.

Men danmark är lyckas ju ganska ofta att besegra bra lag.

Strateg 2012-06-08 15:28

På Unibet hittas en intressant spelform - "att bli inkluderad i startelvan":

M. Olsson
Ja 1.60
Nej 2.15

Vet bolagen något som vi inte vet?
1.60 känns väl högt när Martin varit Hamréns förstaval under en längre period.

Martin lär spela på sprutor/smärtstillande för sina ljumskar.

Tankar?

iltonto 2012-06-08 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av Strateg (Inlägg 188950)
På Unibet hittas en intressant spelform - "att bli inkluderad i startelvan":

M. Olsson
Ja 1.60
Nej 2.15

Vet bolagen något som vi inte vet?
1.60 känns väl högt när Martin varit Hamréns förstaval under en längre period.

Martin lär spela på sprutor/smärtstillande för sina ljumskar.

Tankar?

Vart hittar jag spelet på mobila versionen av unibet? Känns given

Strateg 2012-06-08 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av iltonto (Inlägg 188953)
Vart hittar jag spelet på mobila versionen av unibet? Känns given

Jag vet faktiskt inte. Kollade också på mobilen först men hittade inte den där. Kommer inte in på internet från mobilen för tillfället heller så kan inte vägleda dig.

Om du söker efter Olsson kanske du hittar spelet - så hittade jag det på datorversionen av Unibet. Den ligger iallafall under själva matchen Ukraina - Sverige och inte på typ spelarprestation, lagprestation etc.

Hoppas det hjälpte något?

Serj 2012-06-08 16:38

Drömde inatt att Polen slår Grekland med 4-0.
Gör vad ni vill med informationen, men själv känner jag mig tvingad att sätta en slant. Tänk om fotbollsgudarna skänkte mig en syn...

h91 2012-06-08 17:01

Citat:

Ursprungligen postat av Serj (Inlägg 188975)
Drömde inatt att Polen slår Grekland med 4-0.
Gör vad ni vill med informationen, men själv känner jag mig tvingad att sätta en slant. Tänk om fotbollsgudarna skänkte mig en syn...

Lät ju bra har redan spelat lite pengar på Polen, det beror dock inte på din dröm:lol:

Simson89 2012-06-08 17:31

Äntligen dags för EM! :D

Jag vet att det är sista minuten men ska jag lira Polen som rak etta eller köra 1X och sätta samma på Ryssland i en dubbel istället?