![]() |
Citat:
Då hade alla lagen haft 4 poäng och man hade väl gått på målskillnad? Jag kanske drömde :D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kunde inte hålla mig och gjorde en looserfyrling till drygt 8ggr
Portugal Tyskland Spanien Italien (gå vidare) |
Vad tror ni om kvällens match? Jag tycker den är stört svårt att förutspå hur det kommer gå. Jag tror att England kommer fortsätta sin stabila defensiv och Italien kommer ha lite mer boll. Enligt mig är nyckeln för båda lagen att få igång anfallarna med Rooney och Italiens anfall hur nu det formeras. Jag tänkte ett hörnspel till 1,90 på Italien -0,5. Vad tror ni?
|
Citat:
Jag förstår bolagens oddssättning (2.87 - 2.87 - 2.87). Har kanske lite svårt att förstå krysset till 2.87 - bör inte vara under 3.00. Hur som helst, svår match att förutspå men antagligen kommer England försöka ligga tight och låta Italien ha lite mer boll. Känns ju dock inte som Italien kommer köra tokoffensiv från början heller utan mer ligga rätt i positionerna. Enda spelet jag kan se värde i är Över 2.0 mål till 2.075. Till sist, låt mig inte få uppleva samma matchbild som i gårdagens match. Otäckt att se Spanien spela runt bollen vid 1-0-ledning utan att Frankrike överhuvudtaget är intresserat att pressa eller anfalla. Vet inte vilket lags beteende som var värst, men det var en av EM:s tråkigaste matcher sett till sista halvtimmen, en halvtimme som skulle kunnat bjuda på ytor och offensivt spel. Självklart vill Spanien hålla boll och spela klart matchen så fort som möjligt, men ändå.. Ska sägas att jag satt på Över 2.0 mål igår, ett spel som jag trodde var säkert när Spanien får 1-0 så pass tidigt. Det löste sig ändå, med en push, men ändå. Förresten, Spanien till 2.025 mot Portugal. Helt ok odds va? |
Jag gillar faktiskt Portugal. Dom gjorde det bra mot Tyskarna och Tjeckierna. Spanjorerna är enligt mig svårbedömda. Dom har inte mött ett bra lag. Som du nämner var Frankrike inte så intresserade av att göra något igår kändes det som. Jag gillar faktiskt portugal eller x2 som spel!
|
Rent spontant känns de som att Englands tur tar slut ikväll. Kollar man igenom matcherna dom spelat i EM så är dom knappt värda sitt resultat i någon av dom enskilda matcherna. Ser framför mig att Italien kommer spela bäst och rättvist ta ledningen med 1-0 sedan kommer dom tyvärr backa hem och med tanke på deras försvarsspel denna turneringen så blir jag inte förvånad ifall England hänger 1-1 i 75:e+.
|
Strateg, dom flesta av Spaniens matcher i dom senaste turneringarna har varit ganska tråkiga tycker jag :D när dom tar ledningen så bollar dom bara runt på egen planhalva allt som oftast. Verkar dock vara en bra taktik eftersom dom vinner allt :P
|
Tillbaka efter midsommarfirandet :)! Ikväll tycker jag nog ändå att Italien skall vara favoriter. De har imponerat ordentlig på mig än så länge. Som någon skrev tidigare tycker jag England har fått med sig alldeles för bra resultat tuneringen igenom.
2.90 på Italien är alldeles för högt. Jag tror du vinner det här med 1 eller 2-0 |
Vad spelar ni som erat pregame lir och eran fria livebet lir :)?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
en dum fråga kanske, men jag brukar inte bry om dessa freebets. Om jag satsar MER än 250 kr på första bettet kan jag ändå satsa ett gratisbet till 250 kr under matchens gång? Tacksam för svar.
|
så att jag inte slänger bort 250 kr i onödan menar jag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Lirar "Italien att kvalificera sig" till 1.90
Sedan livear jag nog Italien -1,5 till 6.25 :D Får hoppas på Italien vinst! |
själv spelar jag Italien 0, sedan dra jag nog ett resultatspel för 250. Italien är ju ett mycket bättre lag än England såväl taktiskt som tekniskt så det borde va ok med detta spel. Men bollen är RUND.
|
Det går ju fan inte att lägga något livespel nu på bet365. Någon mer som har problem?
|
Ja hela sidan är buggad nu! Otroligt jävla dåligt om det inte fixas snart!
|
Vilket skit. Jag hade tänkt lägga Italien vidare, vad har ni för plan?
|
själv hade jag tänkt lägga mitt gratisspel på 0-0, inga problem för mig, men visst är det lite surt när det inte funkar.
|
jag vill ha pengarna tillbaka om denna match går under 2 mål, vad i helsike är det som händer?
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur fan kan Bet365 ha 3-6 i hörnor medan unibet har 3-5...
Någon som inte kan räkna, vad fan står på? |
Är alla spel på Pinnacle vid full tid - dvs. förlängningen ingår inte, eller? Spelen som läggs i tävlingen, vill säga...
|
Citat:
Officiella siffror på hörnor är 3-6 italia För övrigt mitt livebet gick åt helvete haha DOH! Edit: En fråga har något spel som ni lagt, försvunnit från er historik ikväll? För jag la ett spel på Corinthians när de låg under och nu efter matchen BORTA! MFFFFF :rant: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Van Persie = 4.3/36 = 0.12 Carroll = 51/36 = 1.42 |
Citat:
|