Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Pre-game trading - Turneringar (https://www.sharps.se/forums/fotboll/25739-pre-game-trading-turneringar/)

char 2016-06-17 22:50

Hur tror ni oddset på Sverige i Belgienmatchen kommer ändras efter morgondagens kamp? Funderar på om man skall tradea ut vinsten redan nu? Känns ju som att det kommer bli en måstematch för båda lagen oavsett resultatet i Belgien-Irland.

linfre 2016-06-17 22:57

Vad har du spelat i den matchen? Men måstematch kommer det vara oavsett eftersom det alltid kommer vara kamp om att gå vidare som 3a även om Belgien mot förmodan skulle torska imorgon.

char 2016-06-17 23:08

Citat:

Ursprungligen postat av linfre (Inlägg 494865)
Vad har du spelat i den matchen? Men måstematch kommer det vara oavsett eftersom det alltid kommer vara kamp om att gå vidare som 3a även om Belgien mot förmodan skulle torska imorgon.

Spelade Sverige till 5.95(tack till CC för tipset!). Boka sidan ligger just nu på 5. Är ju som du säger kamp om trejedplatsen oavsett hur det går i morgon. För Belgien lär väl knappast slappna av mot Sverige även om man skulle vinna imorgon? Man vill ju inte förlita sig på Italien för att ta sig vidare. Men svårt att veta om man skall avvakta morgondagens match. Nån som har en fundering hur Sveriges odds kommer röra sig vid olika resultat i morgondagens match?

Cc 2016-06-17 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av char (Inlägg 494864)
Hur tror ni oddset på Sverige i Belgienmatchen kommer ändras efter morgondagens kamp? Funderar på om man skall tradea ut vinsten redan nu? Känns ju som att det kommer bli en måstematch för båda lagen oavsett resultatet i Belgien-Irland.

Jag gick ur på 4,70 faktiskt..tyckte efter Irlandsmatchen att det var det bästa jag kunde få...

jaroiten 2016-06-18 00:27

Citat:

Ursprungligen postat av char (Inlägg 494867)
Nån som har en fundering hur Sveriges odds kommer röra sig vid olika resultat i morgondagens match?

Om Belgien vinner och imponerar stiger Sveriges odds, stiger även en aning vid X. Toksjunker om Belgien åker på storstryk då de i praktiken är chanslösa på avancemang inför Sverigemötet i så fall

Lobo 2016-06-18 00:39

Det är väl klart Belgien vinner. Behövs ingen trading.:p:evilgrin39::whistling:

anre24 2016-06-18 16:05

Citat:

Ursprungligen postat av Cc (Inlägg 494667)
Är det ingen mer än jag som tradar u2,5 mål på Exchange regelbundet?

Minns att Peter Dahlenmark en gång sa, tror det var Oddsakademin 2008? Att över/under 2.5 saknar logik.

Saknar Peter :sad44:

Staketkusken 2016-06-18 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av anre24 (Inlägg 494953)
Minns att Peter Dahlenmark en gång sa, tror det var Oddsakademin 2008? Att över/under 2.5 saknar logik.

Saknar Peter :sad44:

Saknar logik? Utveckla!

Cc 2016-06-18 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av anre24 (Inlägg 494953)
Minns att Peter Dahlenmark en gång sa, tror det var Oddsakademin 2008? Att över/under 2.5 saknar logik.

Saknar Peter :sad44:

Minns inget sånt, men det är säkert möjligt. Men Peter hade ingen direkt koll på trading! Indirekt var det ju det som gjorde att han hamnade i den trassliga situation som uppstod med Sportinginvest...

Lobo 2016-06-18 22:49

Citat:

Ursprungligen postat av anre24 (Inlägg 494953)
Minns att Peter Dahlenmark en gång sa, tror det var Oddsakademin 2008? Att över/under 2.5 saknar logik.

Saknar Peter :sad44:

Kände inte killen, men saknar också skribenten Dahlenmark och Allt Om Spel. TV-programmet Rookies & Bookies var också ett trevligt inslag i tillvaron.

hatten1 2016-06-18 23:00

CC, du var väl med där på slutet? Liksom Jimmy ? På sportinginvest? Eller missminner jag mig?

Cc 2016-06-18 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av Lobo (Inlägg 495038)
Kände inte killen, men saknar också skribenten Dahlenmark och Allt Om Spel. TV-programmet Rookies & Bookies var också ett trevligt inslag i tillvaron.

R & B var jäkligt kul att göra! Tyvärr så lyckades produktionsbolaget radera servern programmen låg på, jag hade gärna haft tillgång till dem. Och vi hade säkert fortsatt om bara inte Expekt köpt Svenska Fans, det låg inte i deras intresse att ha en extern produktion som inte promotade just dem. De snodde konceptet rakt av och producerade en egen variant internt. Faktum är att vi nådde 15-16000 nedladdningar som mest, på en så "smal" produktion är det faktiskt många. Vi gjorde totalt 38 avsnitt och hade som sagt gärna fortsatt.

Vi får se, jag har fått en lös förfrågan om att hitta på något där ev. Web-TV kan vara en del. Lite sugen är jag, men det är mycket som måste klaffa om det skall kunna bli något seriöst av det!

jaroiten 2016-06-19 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 494650)
Läge för kryssoddset i Swi-Fra att droppa en del. Schweiz säkrar andraplatsen och avancemang och Frankrike säkrar gruppsegern (förutsatt att inget oväntat sker ikväll mot Albanien).

Sjunkit från 3.55-3.6 till 3.05-3.1 på Betfair nu 75 minuter innan kick-off.

Är förvånad att inte kryssoddset i Rumänien - Albanien inte är högre (3.65-3.70 just nu på BF). Ett kryss hjälper ju inget av lagen. Kan knappast tro att rumänerna tar sig vidare som en av de bästa treorna om de slutar på 2 poäng.

Cc 2016-06-19 19:28

Citat:

Ursprungligen postat av hatten1 (Inlägg 495040)
CC, du var väl med där på slutet? Liksom Jimmy ? På sportinginvest? Eller missminner jag mig?

Varken jag eller Jimmy var kvar till slutet, jag hoppade in som vikarie 2 månader när Jimmy hoppade av. Jag såg vilket håll det var på väg ganska fort och ville inte hamna i skottlinjen för något jag inte var en del av..

ChrisWaddle 2016-06-19 19:58

Berätta gärna mer om Sportinginvest i någon annan tråd, CC!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved