![]() |
Haha, känns bra att kazakerna kastat in sin reservkeeper idag!
4-0 efter 11 minuter.. |
Tack för USA :cheers:
|
Citat:
|
Citat:
Är tveksam till spel ändå, då jag tror lite på kryss. Fransmännen vann iaf. Den satt bra :) |
Citat:
|
Citat:
Det är ju värdet man spelar på. Inte det man tror på. Skulle det t.ex vara 400 gånger pengarna på sevilla borta mot barcelona skulle jag spela sevilla. Även om jag tror mer på Barcelona. Detta för att värdet ligger hos sevilla, med på vad jag menar? :) edit: jag uttryckte mig inte alls klumpigt förresten |
Efter lite fundering bestämmer jag mig nu för att spela Tjeckien till 1,85. Finns att välja på partybets, gamebookers och interwetten!
endast 2u dock, då jag som jag skrev tidigare är ltie rädd för X |
Jag förstår inte alls hur ni kan se värdet i Tjeckien till 1,85..
Jag räknade ihop ett 1x spel till 2.10 (på PAF av olika anledningar), man måste ju se till vad som presterats i detta VM.. Jag tror nämligen Schweiz vinner hela VM (hoppas jag skrivit det här någonstans annars finns det iaf nedskrivet på flashback innan VM började) Menmen BOL till alla som lirar :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Schweiz fortsätter att imponera med 4 segrar hitills, hoppas man får ett liknande odds på schweiz när de möter sverige :) :cheers: |
Schweiz gjorde jobbet:cheers:
|
Schweiz vinner inte VM! :thumbdown:
|
Cred till alla er som spelade Schweiz! nu såg jag inte matchen och kan inte uttala mig om den,
men bra lirat allihopa! och förlåt robinD ifall jag övertygade dig om att inte spela ;) |
Lettland - Norge 2,20 ML känns inte det som ett bra spel eller rak 2a 2,80?
|
Citat:
|