Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Välkommen till ny server och ny design! (https://www.sharps.se/forums/nyheter/7205-vaelkommen-till-ny-server-och-ny-design/)

DamageINC 2011-07-29 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 132565)
Tycker att grafen lever ett eget liv.

Exempel om du dag 1 sätter ett spel så din rulle ökas till 10k, åsså gör du ett förlust spel dagen därefter eller 2 dagar efter för den delen kommer grafen inte visa att du dag 1 var uppe på 10k utan går direkt på summan det blev efter förlusten.

Hmmm det låter konstigt när jag förklarar men ni kanske fattar vad jag menar ändå.

Detta ska väl egentligen tas i denna tråd, men detta beror ju på att du har haft ditt sheet så länge att grafen är veckobaserad. Det blir alltså bara en ny fixerad punkt vid varje veckoskifte. Den punkten flyttas efter din aktuella resultatnivå under veckan, och fixeras vid det stället du befinner dig skiftet sön/mån (antar att det är där skiftet ligger).

Shell Peppe 2011-07-29 13:54

Ja naturligtvis, dumstrut på :skamsen:
Tack för ett mycket välformulerat svar :hattenav:

Wagner 2011-07-29 14:36

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 132585)
Ja naturligtvis, dumstrut på :skamsen:
Tack för ett mycket välformulerat svar :hattenav:

Fast det där var en påse.

Så här ska det se ut. http://www.clicksmilies.com/s1106/ve...smiley-020.gif

Badass 2011-08-18 00:49

Hoppas jag inte blir censurerad denna gång - vilket jag blev senast då mina inlägg togs bort... Jag har dessa kvar om ni vill ha dem återgivna för er...?

Hur sköts egentligen listorna nedanför på "framsidan"? Känns som ett lotteri vem som hamnar där! Och kom INTE med samma djävla dravel om att det är på gång!

Vilka som hamnar där ÄR rena lotteriet - jag har klart bättre stats än flera på fler än en lista och ändå så syns jag inte där - på flera veckor! Jag har haft otroliga stats de senaste veckorna och har inte ens varit i närheten, tydligen, av att hamna på dessa! Vad beror detta på? Har "Drakula" ballat ur, eller?

Ta nu detta som konstruktiv kritik och inte som ett påhopp - det har aldrig varit tanken...!

/Badass

Boone 2011-08-18 00:55

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 135513)
Hoppas jag inte blir censurerad denna gång - vilket jag blev senast då mina inlägg togs bort... Jag har dessa kvar om ni vill ha dem återgivna för er...?

Hur sköts egentligen listorna nedanför på "framsidan"? Känns som ett lotteri vem som hamnar där! Och kom INTE med samma djävla dravel om att det är på gång!

Vilka som hamnar där ÄR rena lotteriet - jag har klart bättre stats än flera på fler än en lista och ändå så syns jag inte där - på flera veckor! Jag har haft otroliga stats de senaste veckorna och har inte ens varit i närheten, tydligen, av att hamna på dessa! Vad beror detta på? Har "Drakula" ballat ur, eller?

Ta nu detta som konstruktiv kritik och inte som ett påhopp - det har aldrig varit tanken...!

/Badass

Top10 veckan är för senaste veckan, för All-time ska du ha minst 300 avgjorda spel samt minst ett avgjort senaste veckan. Vad är inte till din belåtenhet?

Wagner 2011-08-18 01:03

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 135515)
Top10 veckan är för senaste veckan, för All-time ska du ha minst 300 avgjorda spel samt minst ett avgjort senaste veckan. Vad är inte till din belåtenhet?

Bara 7 spel kvar sen är du med på listan. :cheers:

Badass 2011-08-18 01:47

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 135516)
Bara 7 spel kvar sen är du med på listan. :cheers:

Det återstår att se - men ett mål värt sikta på, kåt på att synas som jag är...! :smoke:

/Badass

Vlad 2011-08-18 02:25

Aha är det så det funkar nu,jag som la ner mitt volymsheet förra veckan. Ska fan lägga in ett spel där nu bara för att få vara med på listan :yes:

Spoiler:
Just kidding,fuck that! :lol:

mars 2011-08-18 11:08

Badass löjligt att påstå att du blivit censurerad när du fick svar på din fråga flera gånger om senast men sen ballade tråden ur och fick slängas. Problemet är också att du varje gång frågar på fel ställe, denna tråd är kommentarer till en nyhet och ingen supporttråd. Supportärenden skall tas i forumdelen Feedback & Frågor.