Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Nyheter (https://www.sharps.se/forums/nyheter/)
-   -   Välkommen till ny server och ny design! (https://www.sharps.se/forums/nyheter/7205-vaelkommen-till-ny-server-och-ny-design/)

Halvari 2011-04-01 19:55

Ställer mig i hyllningskören. Bra jobbat! :thumbup:

Tack för en kanonsida!

isathan 2011-04-01 21:29

Riktigt bra jobbat! Skit snyggt!

jempa 2011-04-01 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av tino (Inlägg 115953)
Ja, vart är merchandise?

Vem skall man muta för att få en motsvarighet till 13 rätt á la Stryktipset T-shirt? :p

Jag vill gärna se en "113% ROI över 1500 lagda spel är respekt" tisha. Kan någon styra upp det?

smak 2011-04-01 21:48

Riktigt, riktigt, riktigt snyggt!

Wagner 2011-04-01 22:17

Då får väl jag gå emot strömmen och gnälla lite. :)

Väldigt segt att navigera. När man klickar t ex "Nya inlägg" så tar det en evighet för sidan att bli klar. Men det kanske bara är något lokalt fel hos mig?

Donald 2011-04-01 22:43

Det är mycket snyggare än förut, bra jobbat!

Dock så känner jag inte av ni har flyttat till en bättre server.

Badass 2011-04-01 23:01

Kanon!

Ett första intryck utan att ha surfat runt ännu är att "förstasidan" ser kanon ut...! Har ännu, som sagt, inte hunnit med att kolla runt men förstaintrycket är att ni får ett stort plus...!

En fråga kring "regel" 1.02. Kan man nu inte hänvisa till andra eventuella aktörer som ex. tillhandahåller ATG-Live?

Fan, vad skönt - fick nästan lite ågren över att inte kunna logga in och medverka - jag lyckades självklart INTE med att logga in innan DNS-servrarna ställt om sig!

Ett stort grattis till alla sharpsmedlemmar och ett stort tack till alla moderatorer och medarbetare som gjort denna sida till vad den är idag...!

En sista stilla önskan är bara att när ni nu engagerat RobinD som moderator är att ni ser till att hans, många gånger, arroganta och spydiga stil försvinner...!

Edit: Grattis tiil moderatorsrollen, RobinD... Gör det bästa utav denna roll...

/Badass

mars 2011-04-01 23:17

Haha, vi är övertygade om att RobinD kommer att göra ett bra jobb :)

iCash 2011-04-01 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av tino (Inlägg 115953)
Ja, vart är merchandise?

Det kommer så småning om, vi ligger långt ifrån på +sidan då det kommer till intäkter, men vi har redan varit i kontakt med tryckerier.

Citat:

113% ROI på 1500 spel är RESPEKT!
haha, klockrent :clap:

smalke 2011-04-02 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 116032)

Väldigt segt att navigera. När man klickar t ex "Nya inlägg" så tar det en evighet för sidan att bli klar. Men det kanske bara är något lokalt fel hos mig?

Samma för mig.... sidan har blivit extremt seg sen ni bytte server.

Dock så är den sjukt snygg!!!:cheers:

RobinD 2011-04-02 00:29

Citat:

Ursprungligen postat av Badass (Inlägg 116035)
Ett första intryck utan att ha surfat runt ännu är att "förstasidan" ser kanon ut...! Har ännu, som sagt, inte hunnit med att kolla runt men förstaintrycket är att ni får ett stort plus...!

En fråga kring "regel" 1.02. Kan man nu inte hänvisa till andra eventuella aktörer som ex. tillhandahåller ATG-Live?

Fan, vad skönt - fick nästan lite ågren över att inte kunna logga in och medverka - jag lyckades självklart INTE med att logga in innan DNS-servrarna ställt om sig!

Ett stort grattis till alla sharpsmedlemmar och ett stort tack till alla moderatorer och medarbetare som gjort denna sida till vad den är idag...!

En sista stilla önskan är bara att när ni nu engagerat RobinD som moderator är att ni ser till att hans, många gånger, arroganta och spydiga stil försvinner...!

Edit: Grattis tiil moderatorsrollen, RobinD... Gör det bästa utav denna roll...

/Badass

Jag kommer inte sluta att vara mig själv, men med det sagt är nog alla parter införstådda i att med makt kommer visst ansvar.

Jag har inga intentioner att missbruka den makt/det förtroende jag fått och mitt enda mål är att hålla forumet rent, snyggt och kvalitativt.

Jag följer regelverket admin satt upp som alla andra och förväntar mig att resten av besökarna gör detta.

Är någon missnöjd med det jag skriver i forat så tar vi det på PM och löser det snyggt så kommer detta bli en ypperlig lösning.

DamageINC 2011-04-02 00:37

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 116032)

Och just nu tar det typ en minut från att man trycker "rygga" tills man dirigeras till det sheetet ryggen ska in i. Det var en aning segare efter bytet, men just nu är det riktigt hämmande tyvärr. Aja, jag har fullt förtroende för er boys så det är säkert fit for fight asap :smoke:

mars 2011-04-02 00:40

Citat:

Ursprungligen postat av smalke (Inlägg 116047)
Samma för mig.... sidan har blivit extremt seg sen ni bytte server.

Dock så är den sjukt snygg!!!:cheers:

Tror den e snabbare nu :skamsen: eller?

edit: inte fullt snabbt dock, vi tittar på det.

Badass 2011-04-02 00:47

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 116048)
Jag kommer inte sluta att vara mig själv, men med det sagt är nog alla parter införstådda i att med makt kommer visst ansvar.

Jag har inga intentioner att missbruka den makt/det förtroende jag fått och mitt enda mål är att hålla forumet rent, snyggt och kvalitativt.

Jag följer regelverket admin satt upp som alla andra och förväntar mig att resten av besökarna gör detta.

Är någon missnöjd med det jag skriver i forat så tar vi det på PM och löser det snyggt så kommer detta bli en ypperlig lösning.

Ett riktigt, diplomatiskt politikersvar... :thumbup:

Lycka till...!

/Badass

tallani 2011-04-02 01:47

Stort beröm till er inblandade. En sak bara, får inte forumet att fungera i tapatalk. Fler än jag som har problem med det?