![]() |
Carlos Delfino har dragit i 14 treor de 2 sista matcherna,det är ganska sjukt :p
The mighty Impalers show no mercy. Lycka till med nya fantasy-säsongen i MLB Lemasive. |
Citat:
Grattis : > |
eddieh sluta ta alla bra FA-pickups jag skulle ta några av dem på Måndag :rant:
Du kommer vinna Consolation-playoff ändå de andra är för slöa för att ställa in laget... 6-3 Impalers inför helgens matcher,nervös ännu Arch? ;) |
Citat:
Men lycka till,Vlad. Spoiler:
:ful: |
Det är cool,jag får tacka för Batum han är alltid bra. Låt Budinger ligga nu bara jag ska ta honom nästa vecka :D
|
Citat:
Nädå...även Real Madrid kan förlora mot Hercules i en final, men man kan enkelt gissa sig till varför...frågan är mer, är du nervös? |
Citat:
http://img545.imageshack.us/img545/3534/kevinlove.jpg |
Klart du inte är orolig när du har Eddie sno spelare från FA för dig. 4 stycken när vi sa 2 moves/vecka. Hmm kanske ska ja vara hämndlysten nu och bänka alla era spelare resten av vägen för att ni har samarbetat mot ligan.
Ni har 1.5 timme på att försvara er. Inga sharp$ hjälper, domaren är omutbar. |
Citat:
Men tyckte ligan behövde sin egen Steinbrenner.Lite plåster på såren,och så glömmer vi det här.;) Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
|
Spoiler:
|
Grattis Vladdy, men hoppas ändå att PER mosar dig :D
|
JAg ska göra mitt bästa, men det ser faktiskt inte bra ut när man kollar igen statsen....:|
|
Det känns som jag får svårt att räcka till när jag kollar spelprogrammet och lagen men jag ska försöka maximera matcherna med de 2 moves jag har och försöka göra det spännande iaf.
Nöjd ändå med att komma till finalen oavsett hur det går så må bästa lag vinna :cheers: |
Nu vet jag varför det varit så mycket negativ varians i bettingen sista månaderna,all jävla tur har gått åt till Fantasy :lol:
|
Grattis Vlad!
Nästa gång hoppas jag slipper skador i slutet. Till dess, bra jobbat ;) |
|
Stort grattis Vlad! Laddar redan för nästa säsong :cheers:
|
Yo. Blir det nåt i år eller?
|