![]() |
Papak startade en dagbok idag, så tjata lite på honom? Enligt mig är det okej om han är dåligt aktiv så länge han ställer in spelarna - kanske tom mod kan göra det tills han har tid?
|
Citat:
Bra att ni redde ut resten iaf och Lemasive fick ventilera lite,du ska fan inte hoppa av Lemmy. Måste finnas regler i alla games även om det ingår lite att hata på dem och domarna ;) |
Jag som fick en sån gulddeal av Lemmy. :p
|
Vad fan är det för jävla dagis fasoner som ni håller på med!? Skärp er...
Papak lär ju veta om att han inte sköter sig i fantasy ligan då flera redan skrivit till honom i hans nya dagbok och Arch har försökt kontakta honom, men han skiter väl bara i det, för om det finns någon bra anledning så bör han ju ha talat om det. Om han är en quitter för att det började lite dåligt så får väl det stå för honom... jag vet inte vilka olika alternativ som finns när ett sådant här problem uppstår men det lär väl vara mer vanligt att sånt här händer i en liga än att det rullar på utan problem, Arch som har koll får väl helt enkelt säga vad det finns för åtgärder och så får vi rösta utifrån det. Jag antar att alla ska möta hans lag så alla kommer väl på sina 8-1 eller vad det blir så skulle det vara så farligt om det bara rullade på utan honom? Eller kommer de i hans division möta honom oftare än resten? Visst, man tycker att alla som blivit med i en sån här liga bör kunna ta sig 5-10 minuter i månaden för att ställa in laget för kommande veckorna för att hålla det rullande men det är ofta som det finns folk som inte klarar av att hänga i och då får man lösa det på bästa sätt, inte börja tjaffsa så fler hoppar av på grund av det! |
Citat:
Försöker fixa någon som har lust att ta över ett lag som är kört 5 veckor in på säsongen men Papak ska iaf ut om så en Albansk Fåraherde med dial-up modem tar över. |
D-Will saknar också aktiv manager atm, så kanske 2 nya då.
|
Min tänkta ersättare bangar så plocka in någon annan jävel,vem som helst...
Passa på att plocka upp John Salmons också. Han var naturligtvis bra igår efter att jag slutligen droppat honom till waiwers då jag blev äcklad av att se hans namn i rostern efter ännu en sub.100 shooting night. |
Kan ta över ett lag på momangen om det finns ett ledigt :)
|
Citat:
|
Fyfan lirade humpen istället för Prince, hemskt..
|
Citat:
|
Lägger upp en omröstning här för dom av er som tycker att jag ska kunna tradea igen, bara skriva ja eller nej : >
|
Citat:
Dock ska jag inte rösta, commish and all. Har skickat ett mail till DWill, frågat om ett svar inom ett par dagar och om det inte blir nåt, får ni rösta igen. |
OK so you won this time Vlad,but i´m not finish with you motherfucker.:smoke:
Until we meet again,take a look at this you cocksucker.:gun_bandana: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=h80vgJ-oglA[/ame] |
Citat:
Head up! Eyes and ears the fuck open! :smoke: PS. 5-4 |
Citat:
|
Citat:
Tar du traden om jag fixar så du blir frisläppt ;) |
Jag skulle inte vilja kalla de halvnakna picsen på Vlad som mutor, men nära var det.
Fången ska släppas fri, men den finns med i registret ;) |
Citat:
Finns på chatten om du vill tjöta lite om inte mitt senaste förslag duger. |
Citat:
Take the fucker,jag måste sova var uppe till 5 igår :p |
Vi pratar mer sen :D Jag såg att Kaman är skadad igen -_- annars är han en favorit. Tar det imorron sov nu.
|
Fuckin Kaman! :gun_bandana:
Jaja vi får se senare i veckan om han är ok så kanske,vi skjuter på det :) |
Har du fått tag i D-wills manager btw?
|
Kika in nu Vlad
|
Citat:
|
Citat:
Arch lås hans trades igen han missbrukar sin frihet :p |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Försöka duger Lemasive,all in the game :cheers: |
Det är så svårt att få till bra trades för båda lagen när man inte kan snacka igenom vad man behöver eller vad som behövs direkt. Just nu drar jag mest ut trades för att visa lite vad jag är sugen på så tror människor att man är seriös. En bra trade måste man samtala sig fram till.
|
Dwight Howard ligger ute nu på trades för den som vill ha honom, Jag behöver inte pts alls. Kan tänka mig en lite större trade för den som vill.
|
Hur går det ? Blir det något lag ledigt ?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tänkte väl det ;)
|
Bra där Archibald. Time for a change :cheers: