Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   NBA fantasy 2010-11 startar! (https://www.sharps.se/forums/offtopic/3965-nba-fantasy-2010-11-startar/)

Sobofied 2010-11-30 17:41

Papak startade en dagbok idag, så tjata lite på honom? Enligt mig är det okej om han är dåligt aktiv så länge han ställer in spelarna - kanske tom mod kan göra det tills han har tid?

Vlad 2010-11-30 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av Sobofied (Inlägg 84289)
Papak startade en dagbok idag, så tjata lite på honom? Enligt mig är det okej om han är dåligt aktiv så länge han ställer in spelarna - kanske tom mod kan göra det tills han har tid?

Yup,samma sak jag tjatar om. Sätt in bästa laget för några veckor framåt och sen kan man skita i det om man inte har tid att trejda och så vidare. Nu är det som han lämnar WO varje vecka och det är mindre bra.

Bra att ni redde ut resten iaf och Lemasive fick ventilera lite,du ska fan inte hoppa av Lemmy. Måste finnas regler i alla games även om det ingår lite att hata på dem och domarna ;)

saman 2010-12-01 06:43

Jag som fick en sån gulddeal av Lemmy. :p

Lazlo 2010-12-01 19:05

Vad fan är det för jävla dagis fasoner som ni håller på med!? Skärp er...

Papak lär ju veta om att han inte sköter sig i fantasy ligan då flera redan skrivit till honom i hans nya dagbok och Arch har försökt kontakta honom, men han skiter väl bara i det, för om det finns någon bra anledning så bör han ju ha talat om det. Om han är en quitter för att det började lite dåligt så får väl det stå för honom... jag vet inte vilka olika alternativ som finns när ett sådant här problem uppstår men det lär väl vara mer vanligt att sånt här händer i en liga än att det rullar på utan problem, Arch som har koll får väl helt enkelt säga vad det finns för åtgärder och så får vi rösta utifrån det. Jag antar att alla ska möta hans lag så alla kommer väl på sina 8-1 eller vad det blir så skulle det vara så farligt om det bara rullade på utan honom? Eller kommer de i hans division möta honom oftare än resten?

Visst, man tycker att alla som blivit med i en sån här liga bör kunna ta sig 5-10 minuter i månaden för att ställa in laget för kommande veckorna för att hålla det rullande men det är ofta som det finns folk som inte klarar av att hänga i och då får man lösa det på bästa sätt, inte börja tjaffsa så fler hoppar av på grund av det!

Vlad 2010-12-01 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 84655)
Vad fan är det för jävla dagis fasoner som ni håller på med!? Skärp er...

Papak lär ju veta om att han inte sköter sig i fantasy ligan då flera redan skrivit till honom i hans nya dagbok och Arch har försökt kontakta honom, men han skiter väl bara i det, för om det finns någon bra anledning så bör han ju ha talat om det. Om han är en quitter för att det började lite dåligt så får väl det stå för honom... jag vet inte vilka olika alternativ som finns när ett sådant här problem uppstår men det lär väl vara mer vanligt att sånt här händer i en liga än att det rullar på utan problem, Arch som har koll får väl helt enkelt säga vad det finns för åtgärder och så får vi rösta utifrån det. Jag antar att alla ska möta hans lag så alla kommer väl på sina 8-1 eller vad det blir så skulle det vara så farligt om det bara rullade på utan honom? Eller kommer de i hans division möta honom oftare än resten?

Visst, man tycker att alla som blivit med i en sån här liga bör kunna ta sig 5-10 minuter i månaden för att ställa in laget för kommande veckorna för att hålla det rullande men det är ofta som det finns folk som inte klarar av att hänga i och då får man lösa det på bästa sätt, inte börja tjaffsa så fler hoppar av på grund av det!

Alla möter skämtlaget Jebaci 2 gånger utom jag och Storch som bara möter det 1 gång,det är därför jag bryr mig öht. Jag vill fan vinna nu när Arch övertalade mig att ställa upp,allt annat är bullshit. Visst det är kul att leka och så men "Second place is the first loser".

Försöker fixa någon som har lust att ta över ett lag som är kört 5 veckor in på säsongen men Papak ska iaf ut om så en Albansk Fåraherde med dial-up modem tar över.

Lemasive 2010-12-01 21:07

D-Will saknar också aktiv manager atm, så kanske 2 nya då.

Vlad 2010-12-02 13:19

Min tänkta ersättare bangar så plocka in någon annan jävel,vem som helst...

Passa på att plocka upp John Salmons också. Han var naturligtvis bra igår efter att jag slutligen droppat honom till waiwers då jag blev äcklad av att se hans namn i rostern efter ännu en sub.100 shooting night.

Avej 2010-12-02 23:39

Kan ta över ett lag på momangen om det finns ett ledigt :)

Vlad 2010-12-03 15:17

Citat:

Ursprungligen postat av Avej (Inlägg 85195)
Kan ta över ett lag på momangen om det finns ett ledigt :)

Papak är back in the fold för tillfället efter några veckors frånvaro och drivande mig till vansinne. En annan manager AWOL just nu så häng kvar :)

Lemasive 2010-12-04 03:28

Fyfan lirade humpen istället för Prince, hemskt..

eddieh 2010-12-04 04:18

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 85604)
Fyfan lirade humpen istället för Prince, hemskt..

Var är fingertoppskänslan Lemmy?

Lemasive 2010-12-05 03:47

Lägger upp en omröstning här för dom av er som tycker att jag ska kunna tradea igen, bara skriva ja eller nej : >

Arch 2010-12-05 04:26

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 85930)
Lägger upp en omröstning här för dom av er som tycker att jag ska kunna tradea igen, bara skriva ja eller nej : >

Beviljat. ;)

Dock ska jag inte rösta, commish and all. Har skickat ett mail till DWill, frågat om ett svar inom ett par dagar och om det inte blir nåt, får ni rösta igen.

eddieh 2010-12-06 05:40

OK so you won this time Vlad,but i´m not finish with you motherfucker.:smoke:
Until we meet again,take a look at this you cocksucker.:gun_bandana:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=h80vgJ-oglA[/ame]

Vlad 2010-12-06 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 86276)
OK so you won this time Vlad,but i´m not finish with you motherfucker.:smoke:
Until we meet again,take a look at this you cocksucker.:gun_bandana:
http://www.youtube.com/watch?v=h80vgJ-oglA

Jag ska se upp med drive-by shootings denna veckan då :D

Head up! Eyes and ears the fuck open! :smoke:

PS. 5-4

Lemasive 2010-12-06 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 86409)
Jag ska se upp med drive-by shootings denna veckan då :D

Head up! Eyes and ears the fuck open! :smoke:

PS. 5-4

Du får nog rösta på att öppna mina trades om vi ska kunna deala :P

Vlad 2010-12-06 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 86597)
Du får nog rösta på att öppna mina trades om vi ska kunna deala :P

Fan det hade jag glömt :whoco5:

Tar du traden om jag fixar så du blir frisläppt ;)

Arch 2010-12-06 23:39

Jag skulle inte vilja kalla de halvnakna picsen på Vlad som mutor, men nära var det.

Fången ska släppas fri, men den finns med i registret ;)

Lemasive 2010-12-06 23:57

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 86624)
Fan det hade jag glömt :whoco5:

Tar du traden om jag fixar så du blir frisläppt ;)

Kika in nu, kan inte byta bort Noah mot Gali rakt av, förlorar i ungefär alla stats och FT% och treys har jag kapat helt ändå :p

Finns på chatten om du vill tjöta lite om inte mitt senaste förslag duger.

Vlad 2010-12-07 00:20

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 86674)
Kika in nu, kan inte byta bort Noah mot Gali rakt av, förlorar i ungefär alla stats och FT% och treys har jag kapat helt ändå :p

Finns på chatten om du vill tjöta lite om inte mitt senaste förslag duger.

Jag fixar dig fri och så ska du jävlas med mig. Noah kommer inte hålla såna stats han har haft nu när Boozer är i spel för Bulls men fuck it jag kan gå med på ditt counteroffer om vi plockar bort 2 spelare.

Take the fucker,jag måste sova var uppe till 5 igår :p

Lemasive 2010-12-07 00:25

Vi pratar mer sen :D Jag såg att Kaman är skadad igen -_- annars är han en favorit. Tar det imorron sov nu.

Vlad 2010-12-07 00:28

Fuckin Kaman! :gun_bandana:

Jaja vi får se senare i veckan om han är ok så kanske,vi skjuter på det :)

Lemasive 2010-12-07 02:01

Har du fått tag i D-wills manager btw?

Lemasive 2010-12-07 15:53

Kika in nu Vlad

Arch 2010-12-07 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 86699)
Har du fått tag i D-wills manager btw?

Skrivit ett mail, har inte fått nåt svar än.

Vlad 2010-12-08 14:29

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 86841)
Kika in nu Vlad

Vad tjatig du är Lemmy. Du får inte Jeffy Green och jag hoppas du skojar med Josh Smith,behåll du dina 4 Centers. Kaman är iaf inte amputerad ännu så kan lika gärna behålla den jäveln och fortsätta med 12 man som de sista 4 veckorna.

Arch lås hans trades igen han missbrukar sin frihet :p

Lemasive 2010-12-08 15:20

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 87154)
Vad tjatig du är Lemmy. Du får inte Jeffy Green och jag hoppas du skojar med Josh Smith,behåll du dina 4 Centers. Kaman är iaf inte amputerad ännu så kan lika gärna behålla den jäveln och fortsätta med 12 man som de sista 4 veckorna.

: <

Vlad 2010-12-08 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 87171)
: <

:clap: ;)

Arch 2010-12-08 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 87154)

Haha, lite hård är du nu. Vad sägs om att vi tillåter honom att bara trejda ner ? ;):lol:

Vlad 2010-12-08 15:42

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 87180)
Haha, lite hård är du nu. Vad sägs om att vi tillåter honom att bara trejda ner ? ;):lol:

Vad sägs om att nästa gång han försöker såna shenaningans så spärrar du honom för gott :D

Försöka duger Lemasive,all in the game :cheers:

Lemasive 2010-12-08 16:54

Det är så svårt att få till bra trades för båda lagen när man inte kan snacka igenom vad man behöver eller vad som behövs direkt. Just nu drar jag mest ut trades för att visa lite vad jag är sugen på så tror människor att man är seriös. En bra trade måste man samtala sig fram till.

Lemasive 2010-12-09 21:49

Dwight Howard ligger ute nu på trades för den som vill ha honom, Jag behöver inte pts alls. Kan tänka mig en lite större trade för den som vill.

Avej 2010-12-09 23:27

Hur går det ? Blir det något lag ledigt ?

eddieh 2010-12-09 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 87645)
Dwight Howard ligger ute nu på trades för den som vill ha honom, Jag behöver inte pts alls. Kan tänka mig en lite större trade för den som vill.

Bäste Herr Lemasive,Cutting Edge Cookies svar på Stan Van Gundy.Jag har lämnat ett erbjudande.

Lemasive 2010-12-09 23:45

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 87693)
Bäste Herr Lemasive,Cutting Edge Cookies svar på Stan Van Gundy.Jag har lämnat ett erbjudande.

Såg det kika in på chatten så kan vi snacka igenom en trade kanske

Arch 2010-12-10 00:11

Citat:

Ursprungligen postat av Avej (Inlägg 87688)
Hur går det ? Blir det något lag ledigt ?

Tyvärr har jag inte fått nåt svar från DWill än och med Papak som är on/off så antar jag att vi måste ta bort en. Skickar ett mail till ligan och vi bör ha det klart inom några dagar

Lemasive 2010-12-10 00:14

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 87704)
Tyvärr har jag inte fått nåt svar från DWill än och med Papak som är on/off så antar jag att vi måste ta bort en. Skickar ett mail till ligan och vi bör ha det klart inom några dagar

Bortse från mitt mail då :D

Arch 2010-12-10 00:51

Tänkte väl det ;)

Vlad 2010-12-10 01:24

Bra där Archibald. Time for a change :cheers:

Lemasive 2010-12-10 15:50

är på chatten eddieh när du är vaken :D