![]() |
Pssh excuses... :lol:
|
Nov 4 2:28pm, trejd
ThatRabbit'sDynamite Mike Conley (Mem - PG) Blake Griffin (LAC - PF) för Lazlo's Alley-Oop Kevin Love (Min - PF,C) Tillåten, dock med lite ångestkval |
J, du behöver ju centers så
|
Citat:
http://img695.imageshack.us/img695/1...0901221433.jpg Liston hälsar att han raderat dig från sin friendslista på facebook. |
Inte det, kunde ha fått bättre betalt om jag pressat nån annan...glömde att plocka bort trejden...doh
|
Citat:
|
Nån som vill ha Amare?!?!?!?!?! 5-21 FG's, 8 TO och foulade ut mot Bulls inatt... kom igen ta han, grym spelare, 25 TO på 4 matcher, skitbra! :gun_bandana:
|
Citat:
Nej du får inte ändra dig imorgon :smoke: |
Citat:
|
Sobo som har starkast lag av vad vi har sett dom senaste 2 veckorna. Usch..
|
Nån som är sugen på Baron Davis? :<
|
Citat:
|
Citat:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=38s5qh4DMTE[/ame] |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fete Baronen,FFS Lemasive! |
Citat:
Man måste ju försöka, men ni kan ju kika runt och handla lite i mitt lag. Jag är ALLTID öppen för trades av alla spelare. |
Ok nu får det verkligen räcka för min del, det blir tunnt på bänken
ThatRabbit'sDynamite Tony Parker (SA - PG) Stephen Jackson (Cha - SG,SF) för Grunden Bois Chauncey Billups (Den - PG) |
Citat:
|
Jag trodde du ville hålla det lite hemligt så det inte blir mediapådrag och paparazzi storm
|
Honka titta in på Chatten, om du inte är nöjd med det senaste förslaget. Vi ska nog kunna tjäna lite..
|
Citat:
|
Citat:
|
Okej. :) Sitter å försöker spåna fram ett bra erbjudande till dig. Men nu måste jag visst ut på stan en sväng (enligt frugan!) så återkommer senare med PM.
|
Hur känns det att förlora DH nu Lemasive?
|
Citat:
|
Nene och Kevin Garnett bytes gärna mot Guards
|
Fuzzys Flagrants
Trevor Ariza för Grunden Bois Rodney Stuckey done & done |
Jag undrar om det är en speciellt bra idé att ha alla spelare i laget från Eastern Conference,jag har liksom aldrig fullt lag någon kväll.
Yup jag tänkte på detta nu :skamsen: |
:gun_bandana:KOBE
|
Vad segt det är, jag har 9 spelare som jag kan tänka mig att tradea med. Alla utom Rondo och Noah. Resten är fair game, seså prata med mig om vad ni vill ha så ser vi vad jag vill ha.
|
Äsh, var inte så tradekåt. Ett bra lag tar lång tid att bygga, måste ju låta spelarna bli sammansvetsade, inte byta ut dem hela tiden :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fuzzy du har ett counteroffer, spicade till det lite mer och gav dig något du behöver.
Kom gärna in på chatten eller [email protected] om du vill diskutera traden, enklare så. |
Citat:
|
Då blev det klart.
Bosh+Kaman mot Hibbert+Evans. Båda parter är nöjda, även om jag som total noob inom fantasy och basket undrar om jag har gjort något dumt nu. Nåja time will tell :D |
Grönstämplad
Vlad din newb, jag behöver en SG iom Iggys skada, kunde tagit båda två till ett förmodligen bättre pris |
Citat:
Tror Lemasive tjänar mest på traden i det långa loppet men Wade och Tyreke i samma lag+crappy frontcourt har inte funkat så vafan jag är nöjd och kul att det händer lite grejer i ligan. Vi får väl se om jag får ännu mer spö nu :D |