![]() |
lemasive verkar otroligt bitter hahahahahahahaha
|
Citat:
|
Citat:
|
hahahahaha klockrent
|
Citat:
Citat:
Går det bra med Disciplinen? |
Citat:
|
Citat:
|
japp hej då o förbättra era trådar för fan de här var ju pinsamt dåligt hahaha
|
Eftersom det ändå är massa folk ifrån R&K här, så kan vi ge er en liten lektion om R&K.
http://www.rekatochklart.nu/ |
Citat:
|
HAHAHAHAHAHA JAG ÄGER ER O KOMMER ALLTID GÖR DE VET NI HAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ� �ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
|
ålder på Baggio? eller är hans konto kapat? Seriöst
|
Citat:
|
Citat:
R.Baggio- 2010-10-31 22:28:30jag äger dom på tråden nu hahahaha Vem är det du påstår att du äger? |
Citat:
Du är inte ens ett bra troll, utan bara högljudd och dum. Däremot blir människor här frustrerade för att R&K fortsätter lura människor på pengar och sedan skall dom försvaras av människor som dig som inte förstår bättre. Har du ens läst den länken jag gav dig att läsa? Testa och om du inte håller med, skriv det sen. |
Argumentationsteknik à la Baggio
:idiot: edit: Jag mår mest dåligt för att han nickar Baggio och beter sig som han gör |
Citat:
Baggio, en tvättäkta internetwarrior. Jag drev också med folk på liknande sätt när jag var 13, men man växer faktiskt ifrån det. Snart är du kanske också där. :thumbup: |
Fan vad kul detta e ni e så roliga hahahaha
|
Lemasive hahaha är du jude själv eller? Du verkar ta åt dig när holms driver om judar =))
|
kanske inte e villig att ta diskusionen o uppföra mig bland ett gäng nollor.så jag kör på den barnsliga stilen känner för de nu hahahaha fan vad jag äger dej lemasive hahaha
|
Citat:
Pot meet kettle Om du inte kan engelska, så betyder det att man ska inte kasta glas i stenhus. |
Nu får Pappa Holms ta och styra upp i leden. Jag trodde aldrig att hans topp-gubbar skulle vara så här pinsamma.
:omfg: |
lemasive tror du jag läser dina saker aaahahahahaha hur jävla dum får man va aahahahahaha dumfan hahaha
|
Citat:
|
Citat:
|
Håll dig till RoK.
Det enda ni har på eran sida är affiliates, säkra tripplar, säkra fyrlingar, säkra femlingar, säkra...you get it....eller ne det gör du inte...säkra sexlingar...säkra sjulingar. Har ni någon "expert" på eran sida som ens ligger på plus sidan? Ingen bokför, alla skriver maxspel, och maxspelen har en hitprocent på 20. Men verkligen. Om ni är så jävla bra på "Sveriges största spelsida", säg mig en rekare med över 200 spel lagda och en hyffsad roi. |
Citat:
|
Citat:
|
jag går pluss varenda vecka lemasive vill du ha några tips haha du verkar ha förlorat mycket i helgen haha
|
Citat:
|
Jag känner att det är dags att avsluta tugget med dig, du får ha en bra vecka Baggio.
http://img839.imageshack.us/img839/3...609876952n.jpg |
Citat:
|
icash jag startade ??hahaha din dumfan vems trådfan e de jag skriver på hahaha e du utvecklingsstörd eller pojksatan hahahaha då va saken klar haha sicken idiot tröga fan haha
|
Citat:
Bevisa det |
Citat:
|
speedemagic haha aldrig kostar pengar de vet du mats haha
|
Ni andra från RoK måste ju skämmas något fruktansvärt när en patetisk profil från eran sida går lös så här....
|
Inte ens :holms: vill bli förknippad med R.Baggio, tror till och med att han sitter där i Örebro och skäms över att folk från hans läger inte visar större hjärnkapacitet än såhär.
Holms är ju trots allt en skarp kille på ett sätt, han har kommit på ett sätt att tjäna pengar på andra samtidigt som de tror att han gör dem en tjänst. |
Citat:
|
Citat:
|