Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Baggio- / Baggio killen som tjänar tusentals kronor på att hänga i trådar. (https://www.sharps.se/forums/offtopic/4309-baggio-baggio-killen-som-tjaenar-tusentals-kronor-pa-att-haenga-i-tradar/)

iCash 2010-10-31 22:45

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74319)
icash jag startade ??hahaha din dumfan vems trådfan e de jag skriver på hahaha e du utvecklingsstörd eller pojksatan hahahaha då va saken klar haha sicken idiot tröga fan haha

Läs post #1, den posten hade inte uppstått om du inte hade uttalat dig i förstahand, du börjar bli pinsam :popcorn:

R.Baggio 2010-10-31 22:48

nej nu får ni ha ert lilla roliga för er själva jag drar till sveriges största o bästa spelsida Hej då horungar

Overkill 2010-10-31 22:49

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74330)
nej nu får ni ha ert lilla roliga för er själva jag drar till sveriges största o bästa spelsida Hej då horungar

Du har ett väldigt brett ordförråd må jag säga.

iCash 2010-10-31 22:52

All pr är bra pr, hoppas han kommer tillbaka :cheers:

skolmatsal 2010-10-31 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av R.Baggio (Inlägg 74322)
speedemagic haha aldrig kostar pengar de vet du mats haha

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=AvE7fCZWxmQ[/ame]
för er som missade referensen.
Kul tråd såhär på söndagen, men nu är det dags att skärpa till sig. Move along people, nothing to see here...

R.Baggio 2010-10-31 22:59

hahahahahahahaha där e lemasive o icash=)

DHIP 2010-10-31 23:15

Hur kan man med att säga att holms säkert skäms över Baggio när det finns folk här som lägger ut bilder på honom?
Vem skall skämmas?

Overkill 2010-10-31 23:16

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74351)
Hur kan man med att säga att holms säkert skäms över Baggio när det finns folk här som lägger ut bilder på honom?
Vem skall skämmas?

Du.

DHIP 2010-10-31 23:20

Du ser speedmagic. Ni tycker att Baggio är barnslig osv.
Men ni uppför er otroligt vuxet antar jag?

R.Baggio 2010-10-31 23:22

vem har dom lagt ut bilder på hahaha

DHIP 2010-10-31 23:23

Du har väl själv hängt på RoK Icash?? Känner igen ditt namn? Men nu är det bara skit av vilken anledning?

Moffegrev 2010-10-31 23:24

Inte undra på att han tjänar tusentals kronor bara på att hänga här när han skriver sådana kvalitetsinlägg.

Spoiler:
Efterblivna blatte :D

DHIP 2010-10-31 23:26

Att avundsjuka på TH kan skapa ett sådant hat.. Det är fascinerande..

Boden 2010-10-31 23:33

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74360)

Förklara gärna för mig varför vi ska vara avundsjuka på honom...

DHIP 2010-10-31 23:36

Ja varför annars allt skitsnack om hans site? Varför inte bara låta det vara?
Kan man inte ta att man är en mindre site bara för att man kanske rekar bättre och använder stats?

Om avundsjuka inte skulle finnas mot TH.. Varför ens engagera sig i honom?

DHIP 2010-10-31 23:37

Är ni bara svenskar här?

Rille 2010-10-31 23:37

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74360)

"Det vissa kallar avundsjuka kallar andra rättvisa" /Strindberg.

Wrazxc 2010-10-31 23:38

Förstår inte detta hat mellan sidorna?

Är det jag som har missuppfatta det eller måste man gå med i en sida och då ska man hata den andra eller är jag konstig som läser bägge sidorna varje dag och tar fantastisk information från kunniga personer och sedan avgör själv om jag hittar något spelvärt? :S

Trodde det var det som var grunden på bägge sidorna?

//Hate is all we got?

fuzzy_ 2010-10-31 23:39

Hat/humor, skillnaden är hårfin tydligen. Nej här är folk från hela världen, singapore, ryssland, usa m.m

Boden 2010-10-31 23:39

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74363)
Ja varför annars allt skitsnack om hans site? Varför inte bara låta det vara?
Kan man inte ta att man är en mindre site bara för att man kanske rekar bättre och använder stats?

Om avundsjuka inte skulle finnas mot TH.. Varför ens engagera sig i honom?

www.rekatochklart.nu

Läs där så kanske du förstår varför han inte är så omtyckt här. Förstår inte hur ni kan bli så grundlurade under så lång tid...

DHIP 2010-10-31 23:41

Jag har läst det där påhittet ja... Ser inga direkta bevis heller. Men om det nu skulle vara sant. Varför bryr ni er... Skriver ni om alla andra orättvisor i världen med?

iCash 2010-10-31 23:46

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74358)
Du har väl själv hängt på RoK Icash?? Känner igen ditt namn? Men nu är det bara skit av vilken anledning?

Yes, det är korrekt och det har påpekats förut, men det var ju uppenbart kortsiktigt då sidan i sig inte främjade öppen strategi för att gå vinnande i längden samt att det fanns noll intresse utav det från holms sida, ju mer ni förlorar (ja ni som har skapat konto genom hans länkar) desto mer får han i sin ficka.
Du behöver inte vara raketforskare efter att ha läst denna post om vad som är rätt eller fel (Hoppas du kan tyda negativ ROI).
Varför tror du vi skapade sharps för?

Nu ser vi ju klart och tydligt vilka han apar efter i sitt senaste uttalande och det ska bli mycket spännande att se kollektivt självmord när han lanserar bokföring :popcorn:

Lemasive 2010-10-31 23:49

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74372)
Jag har läst det där påhittet ja... Ser inga direkta bevis heller. Men om det nu skulle vara sant. Varför bryr ni er... Skriver ni om alla andra orättvisor i världen med?

När han snyltar på er så blir ni inte arga? Det spelar ingen roll om du tror på det eller inte, du får gärna tro att jorden är platt också.

Om du inte blir arg när du ser en bedragare lura nya spelare så är det mer en check av var du ligger i ditt tankesätt om din medmänniska. Om du försvarar en bedragare, är det också ett mått på vem du är som person.

Boone 2010-10-31 23:51

Det är inget hat utan det är humor - R&K-användarna gör bort sig och Sharps-folket skrattar åt dem.

Sen vet jag inte när skitsnack blev synonymt med avundsjuka, men skulle Sharps bli mer likt R&K skulle jag snarare skämmas än bli glad över det. Vi har en mer funktionell site med trevligare användare och seriösare rekare, sen struntar jag i om R&K är aningen större eller inte.

DHIP 2010-10-31 23:52

på vilket sätt förlorar jag pengar på att öppna ett konto genom holms??
driver du eller? förlorar gör jag när mina spel inte sitter??

Wrazxc 2010-10-31 23:52

Holm är väll bara en liten del av sidan också? Det finns ju många andra personer där inne som sitter på mycket bra info och kunnskap.

Ju mer info man har destå bättre chans har man ju att gå plus.

Sen att han har affilite länkar är väll ganska självklart? Hade jag startat sidan och den hade blivit så stor som den blivit och med alla besökare så är det väll bara bra om han kan få in massa cash på reklam?

Vilka hemsidor jobbar inte så som är avgiftsfria?

Lemasive 2010-10-31 23:54

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74379)
på vilket sätt förlorar jag pengar på att öppna ett konto genom holms??
driver du eller? förlorar gör jag när mina spel inte sitter??

Du förlorar inte pengar, men han tjänar pengar när du förlorar. Tror du verkligen att han gör sitt bästa för att du ska tjäna pengar då?

DHIP 2010-10-31 23:55

Det finns ingen som snyltar på mig. Och var är bevisen för att det stämmer?
Sen så undrar man ju då vart alla andra trådar är. Det finns miljoner bedragare?

DHIP 2010-10-31 23:57

Jag bryr mig egentligen inte om vem som tjänar pengar när jag förlorar.. Sen är det inte så att alla som hänger på RoK måste rygga holms,eller ryggar holms.

Lemasive 2010-11-01 00:04

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74383)
Jag bryr mig egentligen inte om vem som tjänar pengar när jag förlorar.. Sen är det inte så att alla som hänger på RoK måste rygga holms,eller ryggar holms.

Du bryr dig inte att du får undermåliga spel som är gjorda för att du ska förlora, självklart kan man ta spel ifrån Rekat och Klart men att hänga där och ge en bedragare pengar genom annons och registrera sig för HANS skull är ju befängt.

Det finns inte en enda bra "rekare" på R&K förutom Slack som har ett medel som är bra. Gå in och titta på toplistan här av spreadsheets så ser du sådana som faktiskt går bra i längden.

En sida som inte profiterar eller fylls av reklam, det finns andra sidor också som är bättre än R&K.

DHIP 2010-11-01 00:08

Ni är säkerligen jätte duktiga här inne. Och fortfarande så ryggar jag ingenting blint.
Jag kollar själv upp fakta.

När ni kan bevisa för mig att holms rekar matcher han inte tror på då lovar jag att lämna RoK :)

Men det kommer inte hända.

Overkill 2010-11-01 00:09

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74387)
Ni är säkerligen jätte duktiga här inne. Och fortfarande så ryggar jag ingenting blint.

När ni kan bevisa för mig att holms rekar matcher han inte tror på då lovar jag att lämna RoK :)

Kika på statistiken så får du ju det svart på vitt.

http://www.rekatochklart.nu/

Detta ger ju trots allt en fingervisning.

Rille 2010-11-01 00:11

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74387)

Har han ett spreadsheet?

DHIP 2010-11-01 00:11

Att man går dåligt betyder att man förlorar med mening??? Är det vad du menar?

DHIP 2010-11-01 00:12

Nej Rille... Varför undrar du det?

Rille 2010-11-01 00:13

DHIP Det säger allt

Overkill 2010-11-01 00:13

Citat:

Ursprungligen postat av DHIP (Inlägg 74390)
Att man går dåligt betyder att man förlorar med mening??? Är det vad du menar?

Du kan inte se sammanhanget? Att just när den "nya eran" kom igång så började det forslas ut spel som förlorades gång på gång?

Säkert bara en ren tillfällighet.... :skamsen:

fuzzy_ 2010-11-01 00:13

Nej men när man ljuger om att man gör det så börjar man ju undra...

DHIP 2010-11-01 00:16

Säger allt om vad Rille? Vart vill du komma?
Jag har aldrig sagt att jag är bra på detta,Sportspel är en hobby för mig..

DHIP 2010-11-01 00:17

Nej jag kan inte se det.. Sorry. Men vad jag egentligen vill veta är: varför slösar ni tid på holms? Varför lägga upp en tråd om Baggio? Han har inte ens en blogg på RoK. Han är bara en skön plankprofil...