![]() |
|
Citat:
Men absolut, hål funkar i Dortmund, alternativt börja på 1 där. De går nog knappast mållösa (även om jag är arsenal-fan) Juventus är väl oxå sant, rätt troligt de gör mer än 1. Kan köra 2,3,4 där ? Sen in med ett tecken till på real, själv skulle jag nog isf föredra 4 före 1. Tycker de har en förmåga i CL att ösa på rätt rejält framåt. |
Jaha ja, inte lätt detta, som vanligt:popcorn:
Känns som att risken är stor att siffrorna springer iväg i någon eller några av kvällens matcher, vilket skulle kunna ge bra betalt! Men vi har en rad som kan hålla om målskyttarna i storlagen vaknat på rätt sida, dessutom hoppas jag att Reals försvar vaknat på samma sida som man brukar göra:innocent: Basel måste spräcka nollan ikväll för att vi ska ha chansen! Juventus:2,3,4,5 Malmö:(0),1 Liverpool:2,3,4,5 Ludogorets:(0),1 Dortmund:1,2,3 Arsenal:0,1,2 Real Madrid:2,3,4 Basel:1,2 Matchen får inte sluta oavgjort! Minst ett resultat inom parentes måste sitta! Jag har inte koll på hur man får till en liverättning med reduceringen vi gjort, därför blir det två liverättningslänkar:smoke: är någon bättre kunnig än mig på området får ni gärna fixa till en bättre liverättning! Kom ihåg att det är full körning med spel varje dag denna vecka, se till att ladda kontona om det inte rasslar till efter kvällens omgång. Kom igen, nu j****r kör vi:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...ottsbombbolag1 http://liverattning.se/bomben/2014-0...ttsbombbolag-2 |
Ville sig inte igår, kändes länge som vi var ganska snett ute men till slut föll vi på 1 mål för mycket av Real... hyfsat nära med andra ord.
På det igen idag! Brynäs-Växjö Djurgården-Leksand Örebor-Luleå Extra: 555 555:- Följande behöver se till att fylla på saldot i bolaget: PF, RF, ZJ Tänk även på att det fortsätter med extrapengar den här veckan, se till att ha pengar inne om ni vill behålla platsen:) |
Citat:
Brynäs-Växjö: tror mycket på Växjö i år, laget är komplett på alla positioner & framförallt flera producerande kedjor jämfört med många andra lag. Lär väl bli en jämn match här, Brynäs inte oävna även om deras lägstanivå har mer att önska. 1,2,3-1,2,3,4 Djurgården-Leksand: Mycket svår match, skulle tro fördel DIF beroende på hemmaplan. På papperet tycker jag inte DIF lag imponerar, men verkar ändå som bitarna fallit väl på plats & spelarna har sina roller. Leksand vet jag inte riktigt vad vi kan vänta oss av. Nja tror på DIF här. 1,2,3,4,5-1,2,3 Örebor-Luleå: Var & kika på Färjestad-Luleå i lördags, tycker Luleå imponera så smått. Trodde det skulle märkas mer att de haft många tunga tapp, men de lira disciplinerat som tidigare säsongen, väldigt tighta bakåt. Tror på en målsnål tillställning. 1,2-0,1,2,3,4 1800 rader |
Citat:
Brynäs:0,1,2 Växjö:0,1,2,3 Djurgården:1,2,3 Leksand:0,1,2 Örebro:0,1,2 Luleå:1,2,3 |
Hockey stundar i dagarna två:popcorn:
Dagens försök! Brynäs:0,1,2 Växjö:1,2,3,4,5 Djurgården:1,2,3,4 Leksand:0,1,2 Örebro:0,1,2 Luleå:1,2,3,4 Kom igen, nu kör vi:KO:!!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag |
Bra tippat! :moneybag:
Brynäs - Växjö Lakers 1 - 1 Avslutad Djurgården - Leksand 4 - 1 Avslutad Örebro HK - Luleå 1 - 3 Avslutad Nuvarande odds: 9 904 |
Morgondagen:
Färjestad-Modo HV71-Frölunda Skellefteå-Linköping Modo har inlett svagt och man gör sällan mer än 2 mål i Karlstad. FBK har på papperet starkt offensiv och kanske lossnar det här. 5 och ev 6 på hemmalaget känns intressant Match två känns svårbedömd, Frölunda är nog lite bättre men hemmalaget vann 4/5 matcher lagen emellan förra året. SAIK visade senast att man har offensiv kraft även i år. Linköping läckte mot HV (4-6) men tätade till det mot Djurgården (2-1). Är dock bättre borta än hemma, och här tror jag båda lagen gör minst två mål. Inte omöjligt att SAIK kan nå 5 eller 6 mål. 3% på 6 mål just nu. |
Citat:
Skönt att den satt idag även om utdelningen inte va nåt vidare, ger oss pengar för ett par "gratisomgångar" i alla fall, vilket kan va skönt när det är spel varje dag. Nu väntar vi bara på att vi ska pricka när det ger lite skapligt betalt oxå:evilgrin39: |
snyggt lirat idag !
|
Citat:
|
Citat:
|
Kvällens omgång, inte riktigt lika säker som de andra på att det blir målrikt i skellefteå. Då det varit svängdörrar i framförallt Lhc i början av säsongen ser jag en tight tillställning framför mej där försvaret prias.
Färjestad-Modo: Kan tänka mej att gå kort på Modo här. Sett Fbk 1 gång denna säsong, torsken mot Luleå. Dock tycker jag Fbk var värda poängen, många puckar som dansa på mållinjen. Här är man motiverade favoriter. 2,3,4,5 - 1,2 HV71-Frölunda: Svår match, lär iaf bli jämnt. Tror mer på Frölunda i år, men Hv borta är ingen lätt nöt att knäcka. Föredrar många tecken. 1,2,3,4 - 1,2,3,4 Skellefteå-Linköping: Se motivering ovan ! 1,2,3,4,5 -1,2,3 1920 rader |
Citat:
Kanske även plocka bort 3 eller 4 på FBK till förmån för 6 |
Citat:
Det är om vi ska nolla HV då kanske... Frölunda verkar ju hyfsat stabila. Tycker även 4:an på LHC är intressant. Ju mer jag tittar desto mer tror jag på att få med "höga" tecken på några lag. 666 666:- extra i potten o två medlemmar med saldo 666:-, måste ju betyda nånting;) |
Nolla HV ni, kommer vara otroligt bra idag, Laine gör debut också. Frölunda kommer få kämpa livet ur sig för att ta några poäng här.
|
Citat:
SAIK 2,3,4,5 LHC 0,2,3,4 HV 0,2,3,4 Frölunda 2,3 FBK 3,4,5,6 Modo 1,2,3 |
Sköna diskussioner här inne idag:thumbup:
Många förslag och jag tror ingen mer än jag fick sin vilja helt igenom:whistling: Här har vi i alla fall ett system med chansen att bli ensamma vinnare! Färjestad:2,3,4,5,6 Modo:1,2 Matchen får inte sluta X! HV71:0,2,3,4,5 Frölunda:2,3,4 Skellefteå:2,3,5,6 Linköping:0,2,3,4 Kom igen, nu kör vi:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag |
HV smaskar Frölunda.
|
Rejält snett ute igår, blir en rejäl rullpott att försöka knipa nästa vecka.
På´t igen idag! Göteborg-Gefle Öster-Varberg Bordeaux-Evian Freiburg-Berlin Extra: 777 777:- |
Fyra matcher på programmet känns alltid som en rolig utmaning med chans till fina pengar:moneybag:
Här är kvällens försök:smoke: Göteborg:1,2,3,4 Gefle:0,1 Matchen får inte sluta X! Öster:1,2 Varberg:1,2,3 Bordeaux:1,2,3,4 Evian:0,1 Matchen får inte sluta X! Freiburg:1,2,3 Hertha:0,1,2 Matchen får inte sluta med bortaseger! Trevlig helg på er:cheers: Kom igen, nu kör vi:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag |
Dagens omgång.
Luleå-Brynäs MODO-HV71 Växjö-Färjestad Extra: 888 888:- |
Tankar just nu.
Luleå har inlett säsongen stabilt, tror man vinner även ikväll. 2,3,4,5-0,1,2 Modo och HV imponerade båda i förra omgången, frågan är vilket av lagen som får en reaktion i den här matchen? Kan tänka mig att chansa med spridda tecken i den här matchen då jag tycker den känns rejält oviss. 0,2,4,5-0,1,3,4 Växjö känns stabila, dock inte speciellt målglada framåt. FBK vet ja inte riktigt var man har, lär prioritera defensiven idag efter debaclet senast. 2,3,5-0,1,2 Hur går era tankar? Spelstopp 18.29:cheers: |
Citat:
modo-hv, kan går hur som helst, flest tecken här. växjö vinner mot fäärjestad, men som du säger blir nog ganska målsnålt. 1,2,3-0,1,2 kanske & reducera bort fbk-seger. |
Stundar annat i eftermiddag, därför blir det tidigt spel idag:smoke:
Luleå:2,3,4,5 Brynäs:0,1,2 MODO:0,2,4,5 HV71:0,1,3,4 Växjö:1,2,3,5 Färjestad:0,1,2 Färjestad får inte vinna! Trevlig fortsättning på helgen alla:cheers: Kom igen, nu kör vi:KO:!!!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag |
Surt:gun_bandana:
|
sista rundan, lär dock vänta några "vanliga" rullpotter nästa vecka oxå. 3 matcher (fotboll) innebär att vi har 1500:- att lira för. Tycker det ser överkomligt ut på förhand med starka favoriter. Oddset kanske inte skenar iväg, men tänk på att det är 1 mille x-tra i potten.
Malmö FF -Helsingb: Tufft schema för mitt kära Malmö, Helsingborg saknar sin bästa spelare Accaim. Tycker Malmö ska vara klara favoriter, men tufft matchande kan absolut ställa till det. I ett derby tror jag dock man är tillräckligt taggad för att "glömma" ev trötthet i ben, skallar osv. 1,2,3-0,1,2 (ej bortaseger) Levante -Barcelona: Stark favorit i Barca på förhand, & visst ska man väl vinna. Tycker dock inte man är lika stabila som tidigare år, så helt räknar jag inte bort ett oavgjort resultat. 0,1,2-1,2,3,4 (ej hemmaseger Paris SG -Lyon: Här trots jag det är dax för PSG, man har öppnat säsongen trubbigt, men inget lag i ligan kommer kunna utmana i år. Lyon är inte alls samma klass som tidigare säsonger. Nä all in på PSG här ! 1,2,3,4-0,1 (ej x) 616 rader x radinsats 2 sek |
Går emot dig lite idag robfri och väljer att fylla på med tecken istället för att öka radinsatsen, detta för att ge oss chansen att va med om det blir lite utdelning trots tre matcher...
Malmö:0,1,2,3 Helsingborg:0,1,2,3 Levante:0,1,2 Barcelona:0,1,2,3,4,5 Matchen får inte sluta oavgjort! PSG:0,1,2,3,4 Lyon:0,1 Matchen får inte sluta med Lyonseger! Ska vi säga 2-3, 1-0 och 0-0;) Kom igen, nu kör vi sista för veckan:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag |
stabilt !
|
Fin rullpott Torsdag, 1.8 mille x-tra i potten. Även Lördag rullpott, drygt 400k då.
Torsdag Djurgården-Färjestad Leksand-Luleå Örebro-Hv71 |
Djurgården-Färjestad: Båda kommer från segrar i den totalt ointressanta eu-hockeyn. Tycker denna match är mycket oviss, Fbk har inte imponerat alls i inledningen, samtidigt som man studsa tebax & snodde 2 p av växjö borta vilket är starka papper. Rent generellt känns väl detta som en tajt match där jag tror vi behöver en del tecken.
1,2,3,4-0,1,2,3 Leksand-Luleå: Luleå imponerar, Leksand ett sorgebarn för sej & jag hoppas vi får återse dem där de hör hemma kommande säsong (allsvenskan). Turbulensen kring Salo lär väl knappast vara till en fördel för Leksand, samtidigt lär man vara taggade att ta sin första poäng denna säsong. Summa summarom, fördel Luleå. 0,1,2 - 1,2,3,4 Örebro-Hv71: Örebro har väldigt svårt att få igång målskyttet, lite konstigt kan jag tycka då forward-uppsättningen ser helt ok ut. Vad jag läst har man dock skapat chanser, så kanske bara en tidsfråga innan det lossnar. För Hv har det lossnat på slutet, här ser jag en jämn match där det är svårt att sia om utgång. Får bli lite hål. 0,1,2,4,5 -2,4 |
Färjestad vinner och Tellqvist kan komma att släppa in 4-6 mål
|
Örebro-HV känns väl potentiellt som den målrikaste matchen... Å andra sidan är jag också lite inne på 11433:s förutsägning gällande Färjestad...
Tror ni man kanske kan börja från 2 och gå uppåt på Örebro-HV? =) |
Det här med att sikta på målrika matcher har vi ju sett hur det gått tidigare... Säger inte att det absolut inte kan ske i ngn match imorrn, men ngn vinnande strategi i längden är det knappast. Lagen är alltför jämna & fler & fler lag i högsta serien spelar ett styrspel likt det Luleå kört så framgångsrikt i flera år nu, vilket får till följd att det generellt blir färre mål.
|
Citat:
Och sedan är nollorna väldigt roliga att ha med... Känns ändå som att Örebro har tränat lite offensiv hockey och HV har inget vidare försvarsspel |
Citat:
|
Jag har konstigt nog lite feeling för Leksand, har varit helt inställd på att gå kort där men nu känner jag att jag gärna plockar med 4:an till 8%. 0,1,4 på Leksand:p
Kan tänka mig hål i flera av matcherna för att få med lite fler tecken med roliga % och för att eventuellt kunna täcka olika typer av matchbilder. Om vi ska ha med en femma, känner jag spontant att det är HV som ligger närmast till hands. Lika gärna som man kan få stryk med 4-1 så kan man vinna med 5-0 känns det som... |
Citat:
|
Vi kan köra utdelningsreducering också, bara utdelning över 40 000:- t ex.
|
Jag måste bara fråga vad ni som tror att fbk ska mäkta med uppemot 6 baljor borta mot DIF sett som jag missat hitills ???
DIF snittar alltså 1.5 insläppta mål/match medans Fbk snittar gjorda 2.5 mål/match. Jag har iof bara sett 3 av färjestads matcher hitills denna säsong, men ngt MÅSTE jag ha missat för där har de inte varit speciellt produktiva framåt. |
|
|