![]() |
Citat:
Sen tror jag också att Örebro kan göra mål idag :) Dock spelar de ett naivt spel även på bortaplan och det har straffat sig senaste tre bortamatcherna med två insläppta varje match. Halmstad är statistikt sett mycket sämre borta och möter ett stabilt ÅFF. Häcken har ändå en bred trupp och bör göra mål även med avbräcken. Man har dock ett sämre försvar så jag tror det kan bli en del mål här. Elfsborg 2,3,4 Örebro 0,1 FFF 1,2,3 Häcken 1,2,3 ÅFF 1,2,3 HBK 0,1 |
Verkligen inte lätt idag... backar på att nolla Örebro. Hoppas vi kan va med o med bra chans på fina pengar när CL-finalen drar igång:yes:
Real:1,2,3 Atletico:1,2 Elfsborg:1,2,3 ÖSK:0,1 FFF:1,2,3 Häcken:0,1,2 Åtvid:1,2 HBK:0,1,2 Kom igen, nu kör vi:KO:!!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag |
Citat:
Får hoppas på 3-2 och knappa 13k :) Du hade rätt om nollan på Örebro (om du nu hade vågat spela den). Får hoppas det inte försvann så många tecken från finalen ikväll pga garderingen. Dock så hade Örebro en del chanser som de brände enligt aftonbladet live. |
Imorgon kör vi:KO:
100kr/skalle. Danmark-Sverige Skottland-Nigeria Landskrona-Sirius Rullpott:140 124:- Alla har pengar inne:thumbup: |
Ingen överdrivet upphetsande omgång ikväll... får hoppas att några skrällmål kan sitta o att vi prickar den:smoke:
Kör en krona raden idag för att få med lite fler tecken. Danmark:1,2,3,4 Sverige:1,2,3 Skottland:0,1,2 Nigeria:0,1,2,3 Landskrona:1,2,3 Sirius:1,2,3 Kom igen, nu sätter vi andra raka:KO: http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag |
Hoppar vi över dagens spel?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är oxå inne på att vi står över, om ingen prompt vill att vi spelar?
|
Kommer nog vara en del x-tra-pengar i potterna under vm, både torsd & fred vankas det 500k x-tra
|
Läge att tagga till, spel 2 dgr på raken (minst)
Brasilien-Kroatien: Brasilien bör vinna, men premiär & Kroatien lär backa hemåt & satsa på fasta situationer framåt. 1,2,3 - 0,1 (ej X) Haugesund-Sarpsborg: Ingen jättekoll, men odsen visar en jämn match vilket säkert kan stämma om man kikar form osv. 0,1,2 -0,1,2 Viking St-Stabaek. Klar hemmafördel, kikar man tabell, form ska Viking vinna detta ganska lätt. 1,2,3,4 - 0,1 360 rader x 4:- radinsats, tror inte det är svårare idag |
Jag tycker att Robfris förslag ser bra ut.
|
Jag sitter på flygplatsen o väntar på ett plan:) dålig tajming att resa utomlands med tanke på alla Bomben-omgångar som stundar... Har försökt komma i kontakt med robfri, men hittills inte lyckats.
Om inte robfri har möjlighet att lämna in raden, är det någon annan som kan tänka sig att sköta inlämnandet? Får hjälpas åt hela veckan, då jag inte fick med mig datorn på resan. |
Sanslöst dåligt av Svenska Spel att inte se till att man kan sköta bolagsspelandet från mobilen eller surfplattan!
|
Jag kan lämna in spelet idag
|
Citat:
Har dock inget emot att hoppa över Bomben ikväll om vi enbart ska ha alla favorittecken. Vi har ju varenda mest spelade tecken förrutom fyran i sista som är spelad till 8%. Hade vi haft med nollan istället (till 10%) hade vi haft ALLA mest spelade tecken i turordning i samtliga matcher. |
Citat:
123 - 123 01234 - 012 1.080 rader |
Citat:
Jag har inget emot att vi lämnar in men blir inte ledsen om vi hoppar. Gör som ni vill, verkar inte vara många online som har synpunkter just nu dock :) |
Det blev robfris förslag som lämnades in.
Någon annan får fixa imorgon |
Citat:
http://liverattning.se/bomben/2014-0.../bombenbolaget |
Ett fel igår , blev en rätt bra utdelning trots bara 3 fotbollsmatcher! :)
Någon som har några idéer inför idag? Vem lämnar in? |
Ja är bortrest så du får gärna lämna in difis om du kan
|
Citat:
vi får ta å styra upp de här till helgen nu för kommer väl vara endel extra nu under VM :) Imorn 4 fotbollsmatcher lär vi väl spela! |
ja kan va vi få ngn som lämnar in imorrn ?? alla har pengar inne iaf
|
Colombia -Grekland:0,1,2-0,1,2
Elfenbens-Japan: 0,1,2-0,1,2 England -Italien:0,1-0,1,2 Uruguay -Costa Ric: 2,3,4-0 1458 rader |
Har vi ngn som lämnar in idag ?
|
Citat:
|
Citat:
|
Utgick från din rad robfri men med några små justeringar med egna tankar :)
Får vi hålla tummarna men alltid läskigt med spik resultat :popcorn: Colombia - Grekland 0,1,2 - 0,1 Elfenbenskusten - Japan 1,2,3 - 1,2,3 England - Italien 0,1,2 - 0,1,2 Uruguay - Costa Rica 2,3,4 - 0 |
|
nya tag imorrn, 1 medlem behöver fylla på M.V
Ghana -USA Iran -Nigeria Tyskland -Portugal Jag har inte hört ngt när One är tebax, men jag är på hemmaplan nu iaf så om vi inte hör ngt kan jag ta på mej att lämna in. Fram med tankar. |
Ghana - USA 0123-123
Iran - Nigeria 0-1234 Tyskland - Portugal 0123-0123 768 rader |
kvällens rad, lite mindre än vanligt då 1 medlem saknade tillräckligt med saldo. Ny runda redan imorrn så ni vet.
Ghana -USA: 0,1,2 -0,1,2 (Usa får inte vinna) Iran -Nigeria: 0,1 -0,1,2 (Iran får inte vinna) Tyskland -Portugal: 1,2,3 -0,1 4 sek radinsats |
Belgien -Algeriet
Brasilien-Mexiko Ryssland -Sydkorea Alla har pengar inne. Jag kan ta på mej inlämning om ingen annan vill. Förslag till rad ?? Belgien tror jag bara vinner iaf. Brasilien har väl oxå bra chans, medans Ryssland - Sydkorea känns mer oviss även om jag lutar mot Ryssland |
Citat:
Belgien: 1,2,3 Algeriet: 0,1 (ej kryss) Brasilien: 0,1,3 Mexico: 0,1,2 Ryssland: 0,1,2 Sydkorea: 0,1 270 rader |
Mitt förslag
Belgien -Algeriet 1,2,3,4 - 0 Jag vill nolla Algeriet här. Belgiens första match i VM. Lär vara taggade att visa vad man kan. Inte varit med i VM på 12 år(?). Nu har man ett stjärnlag som har stora möjligheter att vinna sin grupp och gå långt. Lukaku/Hazard gör mål framåt. Vertongen/Kompany/Cortois håller tätt bakåt. Algeriet är det sämsta laget(?) i VM och har inte gjort mål på de snaste 6(?) matcherna. Källa: ögnade igenom en artikel i metro imorse. Brasilien-Mexiko 0,1,2,3,4 - 0,1,2 Brasilien fördel. Gillar dessutom att spela i denna delen av Brasilien då det var här det vände för laget för ett tag sedan då man varit nere i en tyngre period. Och sen vann man Confederations Cup (?) efter det. Hulk frågetecken inför startelvan, men Bernard Duarte får gärna gå in och visa vad han kan, som han gjort så bra i landslaget inför VM. Och var även bra när han fick göra ett inhopp i premiären. Källa: VM studion igår (ekvall / paulino). Ryssland -Sydkorea 0,1,2,3 - 0,1 Känslan och oddsen säger fördel Ryssland. 480 rader |
Citat:
|
Gick på det förslag som kom in & la till ngt tecken
Belgien -Algeriet: 1,2,3-0,1 (ej x) Brasilien-Mexiko: 0,1,2,3-0,1,2 (ej Mexiko-seger) Ryssland -Sydkorea: 0,1,2,3 -0,1,2 (ej Sydkorea-seger) Radinsats: 4 sek |
Algeriet är långt ifrån det sämsta laget i VM skulle jag säga. Har 8-9 utlandsproffs i startelvan och då i klubbar i högstaligorna i Spanien, Italien och England. Jag skulle säga att Honduras, Iran och Australien är klart sämre för att nämna tre.
|
Citat:
Var inte helt säker på sifforna. Därför jag satte (?) efter uppgiften. Så här ska det vara: "Algeriet har inget vidare VM facit. Man har inte tagit sig vidare från gruppspelet i sinda tre tidigare slutspel, inte vunnit i de sex senaste matcherna och inte gjort mål på 481 minuter. http://www.ladda-upp.se/bilder/gyppvzpcfyodj/ |