![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Schtek då?? Nära senaste försöket...
|
Citat:
|
Lämna in nu när jag hade en lucka & alla ändå hade pengar inne. Då missar vi inte att deltaga iaf :)
Sverige-Nordamerika: 1,2,3,4-1,(2),(3),4,5 Linköping-HV71: 1,2,3,4-0,1,2,3 Malmö-Karlskrona: 2,(3),4,(5),6-0,1 minst 1 tecken inom parantes. |
Citat:
|
Det blir en spännande sista period
|
Tjusigt robfri:clap:
|
Snyggt hantverk gubben!! :cheers:
|
Grattis, snyggt spelat!
|
Fint spel igår, med lite tur hade den även gett bättre betalt:)
Dagens nöt! Leksand-Djurgården Rögle-Växjö Ryssland-Finland Extra:666 666:- Spelstopp:18.59 Som jag ser det har vi två bortafavoriter och en hemmafavorit att utgå ifrån. Blir spännande att se om ryssarna krossar finland. Spiknolla på Leksand:whistling: |
Bra jobbat robfri!
Påét igen Leksand - Dif, målsnålt? Premiär för båda lagen, Dif bättre i grunden. Om det är några poäng Leksand ska ta iår så är det väl hemma. Dif saknar lite spets Iår? (ni är ju några som har koll på Dif här, vad säger ni?) utg.tips 1-1 Växjö favoriter på flera håll iår har jag noterat. Premiär för båda här med. Rögle inte helt dåliga hemma? Växjö har bra stats inbördes tidigare säsonger. Känns väl vettigt att vikta mot Växjö här men jag har gärna med något skrälltecken på rögle (som 4an). 0,1,2,4 - 1,2,3,4,5 heltäckt? :) Ryssland bara vinner? Fint läge men jag gillar inte att lita helt på ryssarna. Om jag fattat det rätt ryssarna går vidare på inbördes även om de skulle kryssa fulltid och vinna på förlängning? 1,3,4,5,6 på ryssarna räcker långt? |
Calle Ridderwall nyförvärv i DIF
http://www.hockeysverige.se/2016/06/...shl-aterkomst/ Kanske kan stå för lite spets? |
jag går gärna fullt ut på ryssland, finland är riktigt svaga & tror inte de har motivation att stå upp i denna match. Tror ryssland gasar från start & avgör i första perioden.
3,4,5,6,7-0,1 skulle funka för mej. |
Ryssarna har sett rätt svaga ut hittills tycker jag, men det är idag det gäller för dom (även om jag hellre ser NA gå vidare).. Svårt att veta hur motiverade ryssarna är, för hittills har det inte sett motiverat ut alls..
Kan Bobrovsky vara lika bra som mot NA? Isåfall är 0,1 garanterat nog på Finland |
One du löser inlämning idag ?
|
Japp! Redan inlämnat.
Leksand:1,2,4 Djurgården:2,3,4,5 -max 7 mål! Rögle:1,2,3 Växjö:2,3,4,5,6 -max 8 mål! Ryssland:1,2,3,4,5,6,7 Finland:0,1,3 -mellan 5 och 12 hemmamål! -mellan 6 och 12 bortamål! -max 3 lag slutar på 2 mål! -max 3 lag slutar på 3 mål! Kom igen, nu kör vi:KO:!!!! http://liverattning.se/bomben/2016-0...pottsbombbolag |
Spännande kvällsmatch, kom igen nu!!!!!
|
Jepp, bra start!
|
Släpp in 4 till nu Tuukka! :drunk:
|
Citat:
|
Stort grattis!
|
Snyggt!
Mot tredje raka imorgon |
59417 kr! :moneybag::cheers:
|
Snyggt!
|
Snyggt som fan!
|
Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen! :moneybag: :moneybag: :moneybag:
|
Snyggt lirat!!!:clap::claps:
|
Underbart gubbar :thumbup:
|
Fantastisk utd de sista omg :) Nya tag ikväll.
Brynäs -Frölunda: Tror på en del mål här, Brynäs gått som tåget under försäsong, Frölunda många nya, tar säkert ett tag att spela ihop alla. 2,3,4,5 -0,(1),(2),3,4 Luleå -Skelleft: Svårt, här krävs nog en del tecken, knapp fördel luleå beroende på hemmaplan. 1,2,3,4 -0,1,2 Björklöv.-Södertälje: Mitt kära SSK ska upp till Umeå & möta ett taggat hemmalag som börjat dåligt, tror på en jämn tillställning, tycker inte oddsen sitter rätt med Löven som klara favoriter med den inledning de haft. 1,2,3 -1,(2),(3),4 Minst 1 inom parantes. Där har ni mitt förslag :) |
Citat:
Spoiler:
|
Ja gött med lite flyt o stolpe in! Det är vi värda;)
Nu fortsätter vi den här streaken! Tror inte vi lyckats sätta 3 på raken tidigare... så nu är det dags! |
Härligt one! Nu tar vi tredje raka av bara farten!
Brynäs känns lite spännande denna säsongen. Frölunda hade problem mot Malmö kom ikapp i pp i slutet. Frölunda får det tufft här också? Helt vill man ju inte såga dem men viktar gärna lite till brynäs fördel här. Luleå bra senast. Första matchen för Skellefteå. Tajt match som inte sticker iväg? Vill inte räkna bort Skellefteå. Ingen jättekoll här ser att björklöven börjat dåligt, ssk blandat och gett. Serien där alla kan slå alla! Kanske vi kan få med någon 0a här. |
Brynäs hemma mot ett Frölunda. Frölunda stundtals överkörda borta mot Malmö. Men man har ändå bra spets i Olofsson och Hjalmarsson.
Luleå har en av SHLs bästa målvakter i Lassinantti, men SAIK har bra offensiv med Möller, Eriksson, Lindström. |
Björklöven sticker ju ut i Allsvenskan så här långt med att ha spelat ganska så målrika matcher. Överlag annars har det varit extremt målsnålt, men det här kanske kan rinna iväg åt något håll.
|
Härligt engagemang i tråden idag:thumbup: har försökt blanda ihop era olika tankar med mina egna, vilket har mynnat ut i följande rad.
Brynäs:2,3,4,5 Frölunda:0,1,2,3 u-tips:1 Luleå:1,2,3,4 Skellefteå:0,1,3,4 u-tips:1 -max 7 mål! Björklöven:0,1,2,4 Södertälje:2,3,4,5,6 u-tips:2 -max 9 mål! -minst 1 u-tips, max 2 sitter! -minst ett lag vinner med minst 2 mål! -max 3 lag slutar på 2 mål! -max 3 lag slutar på 3 mål! -minst 5 hemmamål! -minst 4 bortamål! -max 21 mål totalt! Kom igen, nu kör vi:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2016-0...pottsbombbolag |
Först av allt: Grymt bra jobbat alla inblandade :clap: :clap: :cheers:
Har kanske varit uppe till diskussion innan kanske, men nu när vi fått in lite slantar i bolaget så hade jag önskat att vi även körde utdelningsreduceringar. För min del behöver det inte vara några större grejor men att sätta över minst 20k i utdelning hade varit najs. Kan vara högre också för min del. Visst kan det vara trevligt att få in lite småpengar men jag tycker det är roligare att ha fler rader på de större pengarna. Som sagt, ett önskemål och jag är hur som helst glad för jobbet som folk lägger ner i bolaget. Trevlig helg |
Citat:
Ska jag byta program lär jag spela in mig på det ett tag innan jag kör det på bolagets rader. Så lär nog dröja ett tag, men point taken:popcorn: |
Jag har kollat lite i copema på utdelningsreducering. Upplevde det lite omständigt. Om jag förstod rätt så hämtar man aktuellt odds på alla kombinationer för tidpunkten sen Markerar man x antal rader som man sen vill ta bort och då känner programmet av vilka rader som ingår i systemet och raderar dessa. Jag har inte testat att slutföra och lämna in ngt, men har jag förstått det rätt? Någon annan som testat?
|
Citat:
Sen har jag väl själv aldrig varit ett big fan av utd.reducering, men det är ju min åsikt & alla är vi olika så köper till fullo er som tänker tvärtom. Mot TRE raka :) Nu jinxar jag väl eländet :whoco5: |
|
|