![]() |
Citat:
|
A. 0.1.2.3 -0.1.2.3
B. 0.1.2.3 - 0.1 C. 0.1.2 - 0.1.2.3 D. 1.2.3.4 - 0.1 Kravlista: Tyskland och/eller Italien vinner Ej 0-0 i Irland-Sverige Minst 6 gröna Max 1 röd Max 2 oavgjorda matcher Minst 1 match med 0,1,2 mål Minst 2 matcher med 0,1,2,3 mål Hemmamål 2-11 Bortamål 1-6 Totalmål 4-16 Minimiodds ca 12500 |
Wow blir till o skriva ut listan på A3 för att hänga med :-)
|
Löjligt låg utdelning denna gången.
|
Det här var en alltför favoritbetonad kväll. :no:
|
zegol - hur menar du här?
Minst 1 match med 0,1,2 mål Minst 2 matcher med 0,1,2,3 mål minst 1 match med max 2 mål och minst 2 matcher med max 3 mål? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Under 2,5 mål var favorit i 3 av 4 matcher så då kan man nog räkna med att det blir åtminstone 1 match där det inträffar. Under 3,5 mål var favorit i alla 4 matcher (och väldigt klar favorit i 3 av 4) så då känns det rimligt att tro att det blir så i 2 av matcherna. |
ja, bara att börja ladda för tisdag :moneybag:
1. Kazakstan - Sverige 2. Italien - Tjeckien 3. Ukraina - England 4. Österrike - Irland |
Finns en plats ledig tills imorgon
|
Blir det spel på kvällens bomb?
Utöver att det verkar vara två platser lediga så är det två som inte betalat in. När det gäller matcherna så tror jag överlag på målsnålt. Sverige får det inte lätt, och gör knappast mer än 2 mål. Både Österrike (0-0) och Irland (seger 2-1 på tilläggstid) har haft stora problem i Kazakstan och det lär bli något liknande för Sverige. I Österrike-Irland måste bägge lagen gå för seger vilket skulle kunna öppna upp målgörandet där. Österrike lär vara det bättre laget och då Irland är tvingade att gå framåt kan det kanske rinna iväg för Österrike. Tror inte på någon större målfest i övriga två matcher, det skulle möjligen vara en 3:a på Italien. OBS! Spelstopp 17.59! |
har skickat påminnelse till de 2
som sagt 2 platser lediga om någon vill vara med kaz-sve 012-012 el 012-123 nollan på sve just nu 6%, kanske ska va med? ita-tje 123-012, blir väl 1-0 som vanligt med ita. saknas balotelli nu med? ukr-eng 123-123 öst-irl 234-012 törs man chansa på att irlan är lika dåliga idag åxå? bort med 1 tecken = 4374 rader |
Är det lagerapan som är ansvarig för kvällens inlämning?
|
ja det är lager som kör
|
Balotelli, Osvaldo och Montolivo är tillbaka för Italien.
England saknar Glen Johnson, Phil Jones, Joleon Lescott, Alex Oxlade-Chamberlain, Wayne Rooney, Daniel Sturridge, Danny Welbeck och Andy Carroll. |
oj det var inga dåliga avbräck på england..
|
Nu är man med i gänget.
Det gjorde inget Cochise att jag inte fick plats sist. Satte den själv på 256 rader. |
just nu är vi 14 st, så 4200 kr att tippa för
om vi inte hör nått av lagerapan finns det någon annan som sitter med copema t ex som kan reducera och lämna in? annars får vi köra ett rakt system på svs |
Jag hinner inte fixa något system med Copema till klockan 6.
|
ok vad tror ni om detta
kaz-sve 012-012 ita-tje 123-012 ej 2:a ukr-eng 123-012 öst-irl 234-01 |
123 på österrike? Förstår hur du tänker med 234, men tycker österrike är överskattade. irland suger visserligen. Men 4 mål i en kvalmatch är aldrig en smal sak.
|
Kan det funka med 12 (helst 012) på Ukraina och 1234 på Österrike?
|
OJ, ledsen att jag totalt bommat att jag skulle göra tipset
EDIT Tycker att mirrowindls förslag ser vettigt ut, skulle vara kaz 2:a som känns lite överdriven.. skulle nog hellre se en 3:a på sverige |
kaz-sve 012-012
ita-tje 123-012 ukr-eng 12-012 öst-irl 1234-01 kanske flytta 2 på tjeckien till 0 på ukraina 3888 rader |
ser bra ut, kör på det
|
http://liverattning.se/bomben/2013-0...abomben-130910
kaz-sve 012-012 ita-tje 123-012 ej 2:a ukr-eng 012-012 öst-irl 123-01 |
Bra spelat, Morrowindl!
Nu får alla iaf pengar på kontot till nästa bomb! |
Snyggt! Man kan inte begära mer än alla rätt :claps:
|
får väl tacka semi som hejdade mig på Österrike :lol:
lite tråkiga utdelningar på de sista jackpottarna, men :moneybag: in är ju bra i alla former |
snyggt lirat :claps:
|
Bara att hålla med, bra för moralen även fast det inte blev någon större summa.
|
Två frågor.
Står vi över torsdagens hockeybomb med 69 312 kr i rullpott!? Nästa gång vi spelar vem är det då som är ansvarig för inlämningen?? |
har mejlat alla om det finns intresse
är just nu 12 medlemmar med pengar inne |
blir det något eller står vi över?
|
Har inte hört från nån mer än travexperten. Kommer sitta på tåget till halv 7 så hinner inte göra nåt. Tycker vi väntar till en större jackpott
|
Jag är med om det blir något men hinner inte knåpa ihop något för jag ska värma lite före Björklöven-Malmö. Tvivlar på att det blir någon större utdelning ikväll, få mål, kanske djurgården som kan trycka in några extra puckar.
Ser att det är 444 444 kr jackpot på tisdag med en elitserieomgång, så det är väl ett alternativ. |
Citat:
Ansvarar du för inlämningen då? |
Skulle kunna göra det men måste lämna in ett par timmar före spelstopp pga jobb.
|
Tisdag it is!
|