![]() |
Citat:
Ser riktigt kul ut, bra jobbat.:D :) |
Citat:
EDIT: Själv spik-nollade jag Slask på min egen bomb. |
Citat:
synd! |
ja, med facit i hand borde vi lagt nollan på Brugge och inte på Häcken, Brugge gick in för 0-0 tyvärr och hade inte ett avslut mot mål i första halvlek. Otroligt bleka får man säga, tycker de ser rätt nöjda ut med att förlora med 1-0 också...
All heder till Slask dock som var det klart bättre laget och förtjänade sin vinst. |
Citat:
|
Citat:
SKa vi köra på till helgen igen? |
Citat:
|
Citat:
Dock bör man tänka på ett par saker tycker jag. Skämt åsido så är ju ändå sanningen den att du 1) inte på något sätt kunde motivera varför Slask skulle stå som vinnare, trots att du fick frågan upprepade gånger. Jag frågar återigen, eftersom jag är genuint intresserad, kan du ens nämna en enda spelare vid namn i Slask, utan att googla? :evilgrin39: 2) Ett noll till Slask rensade inte på långa vägar så mycket som man kan tro, vid 1 noll låg utdelningen på drygt 10k. Vad som verkligen rensade var när swansea tryckte in 4-0 i 86. Självklart skulle vi med facit i hand haft med möjligheten till 1-0, men så funkar det väl alltid? |
kan vi se till att ha pengar på kontot senast under söndagen :hattenav:
|
Pengar påfyllt.
Vilken bomb e det som lockar denna gången? |
A: Djurgården - Helsingborg
B: Norrköping - Mjällby C: Degerfors - Landskrona D: Brage - Ängelholm Spelstopp: 5 aug 18:59 |
Finns det någon som har åsikter om kvällens matcher?
|
dif-hif är ju lite folk borta på mittfältet i båda, kanske kan öppna upp det lite = många mål?
peking saknar antagligen thorvaldsson målsnålt? dif-bois känns klurig brage-ängel kan man hoppas på att ängelholm fortsätter att göra mycket mål krävs ju nästan att 1 eller 2 lag gör 3-4 mål för att det ska bli nån utdelning |
Citat:
samtidigt "måste" det ju vända för brage snart :ful: svåra matcher.... |
Citat:
Jag är inne på att om något lag gör 4 mål så är det Degerfors. Dom brukar vara ganska målrika och Bois släpper oftast in en del, i synnerhet på bortaplan. |
jag litar fullt på dig i kväll Zegol, när det gäller svensk fotboll har jag inte mycket å tillföra, det har ju iofs. aldrig hindrat mig tidigare...
|
Inlämnat.
A: Djurgården - Helsingborg 012-0123 B: Norrköping - Mjällby 0123-012 C: Degerfors - Landskrona 1234-012 D: Brage - Ängelholm 012-012 Minst en hemmaseger/favoritseger, inte 0-0 i Norrköping, inte odds under cirka 20000, inte 3 mål för både HIF och Norrköping. http://liverattning.se/bomben/2013-0...bomben5augusti |
Citat:
|
Citat:
|
Liverattning.se verkar inte fungera ikväll.
|
I nuläget behövs det "bara" mål för Degerfors, men Djurgården och Mjällby får inte göra fler mål.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
liverättning funkar igen
|
Citat:
|
Citat:
|
Sänkta av Mjällby som gjorde sitt andra mål i 89:e minuten. :cry:
|
Citat:
|
Citat:
Bra spelat, vi har haft lite oflyt och torskat på ett mål nu två senaste. |
Citat:
Jag som trodde den hade suttit. Och odds på 83000! Vi har inte råd med sådana misstag! Edit. ok nu fattar jag, 2an var aldrig påtänkt egentligen. Trodde den blev missad vid inlämning. Då är det lungt, även om det är surt att det var så nära |
Hade 2 på Mjällby varit med så hade jag varit tvungen att ta bort något annat (antagligen 3 på Norrköping).
|
Citat:
Nästa gång sitter den :) |
det blir spel på onsdag :claps:
så sätt in pengar på konto i god tid så lagerapan vet hur mycket han har att spela för. :hattenav: |
4 träningslandskamper. Såna kan enligt min mening sluta nästan hur som helst.
A: Sverige -Norge B: Italien -Argentina C: Schweiz -Brasilien D: Tyskland -Paraguay Spelstopp: 14 augusti 18.59 |
Citat:
|
Som sagt väldigt svårt med träningslandskamper men tänkte mig något sånt här:
Sverige 1,2,3 Norge 0,1,2 Italien 0,1,2,3 Argentina 1,2,3 Schweiz 0,1 Brasilien 2,3,4 Tyskland 2,3,4,5 Paraguay 1,2 Det är på 5184 rader så det ska reduceras ned. Kom gärna med några tankar om ni tycker att jag är ute och cyklar någonstans. |
Citat:
tycker det ser bra ut! (möjligtvis byta 3:an på sverige mot en 0:a) |
Citat:
Citat:
Skulle vilja ha kvar 3 på Sverige, tror absolut att det är möjligt att Sverige kan trycka in 3 mål mot Norge. Skulle dock vilja ta väck "5" på Tyskland, och sätta ditt en "1" istället |
bolaget är fullt och 4500 rader att leka med :yes:
|