![]() |
Fjantiga ni är.
Citat:
Annars kan väl tråden låsas, så skriver vi att användare som undrar över något kan skicka ett mail till moneybookers support? Sen kanske rauger kunde ta det lite lugnare också! |
Citat:
Dels för hans egen skull då det är dumt att ha en taskig inställning till hantering av pengar och dels för att det är drygt för andra att läsa. |
www.google.com är en jävligt bra sida om man inte finner svaret på det man söker på MBs hemsida.
För mig är det rätt uppenbart att om man vill ha ett korrekt svar så går det snabbast att hitta det själv. Finns absolut ingen ursäkt för att lacka ur när man blir hänvisad till en support när man själv visat sig vara totalt ointresserad av att själv finna svaret på egen hand. När man är så lat att man hellre skriver en fråga på ett forum där man riskerar att få ett felaktigt eller flera olika svar istället för att få ett korrekt svar från ansvarig part så visar man klart och tydligt upp en attityd som säger att "jag förväntar mig att andra ska göra jobbet åt mig. Forumet är självklart till för diskussioner och för att ställa frågor, men det får finnas en gräns för vad som är rimligt att fråga om imo. Frågor som denna och typ: "vilken startelva spelar Real med ikväll?!?!" bidrar inte till forumet för fem öre. |
Citat:
|
Ja, och det är knappast du.
|
Citat:
Nej jag förväntade inte att någon annan skulle "göra jobbet åt mig". Jag riktade min fråga till de som kunde svara på den. Haltmathe kunde inte svara på den. Det är inte mycket begärt att be någon svara på en fråga som kan svaret. Återigen tar du upp något som inte tillför diskussionen något. Hur jag hanterar mina pengar är min ensak, okej? Du förtjänar en sån här: :offtopic: |
Vad är det du vill upplysa folk om? Att man faktist ska läsa sina meddelanden eller?
|
Tak på 10000 kr
|
Så det är alltså ingen som vet ... :)
|
Citat:
|
Citat:
Vad som händer när man fört över mer än 10k på sitt mb konto förstås :) |
:popcorn:
|
Den här tråden är det bästa sen raffingposten i Youtubetråden.
|
Citat:
Själv så missade jag att läsa mitt så då skickade jag ett mail till supporten och fick reda på att jag var tvungen att verifiera mitt mb konto. Men det gäller nog bara om det var just DET meddelandet du fick.... |
Citat:
|