Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Moneybookers (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/1844-moneybookers/)

Grnvit 2011-01-12 16:45

Fjantiga ni är.

Citat:

Ursprungligen postat av Haltmathe (Inlägg 96230)
Du kanske skulle prova att ställa den här frågan till MB support istället för här.

Jag anser det som ett ganska drygt svar..

Annars kan väl tråden låsas, så skriver vi att användare som undrar över något kan skicka ett mail till moneybookers support?
Sen kanske rauger kunde ta det lite lugnare också!

GianniAgnelli 2011-01-12 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 96309)
Fjantiga ni är.

Annars kan väl tråden låsas, så skriver vi att användare som undrar över något kan skicka ett mail till moneybookers support?

Klart att man ska kunna ställa frågor om moneybookers. Nu var ju grejen att personen i fråga fick ett väldigt kort meddelande som han struntade i att läsa för att istället förvänta sig att någon här skulle göra jobbet åt honom och det är en taskig attityd som inte ska uppmuntras imo.

Dels för hans egen skull då det är dumt att ha en taskig inställning till hantering av pengar och dels för att det är drygt för andra att läsa.

RobinD 2011-01-12 17:08

www.google.com är en jävligt bra sida om man inte finner svaret på det man söker på MBs hemsida.

För mig är det rätt uppenbart att om man vill ha ett korrekt svar så går det snabbast att hitta det själv. Finns absolut ingen ursäkt för att lacka ur när man blir hänvisad till en support när man själv visat sig vara totalt ointresserad av att själv finna svaret på egen hand. När man är så lat att man hellre skriver en fråga på ett forum där man riskerar att få ett felaktigt eller flera olika svar istället för att få ett korrekt svar från ansvarig part så visar man klart och tydligt upp en attityd som säger att "jag förväntar mig att andra ska göra jobbet åt mig.

Forumet är självklart till för diskussioner och för att ställa frågor, men det får finnas en gräns för vad som är rimligt att fråga om imo.

Frågor som denna och typ: "vilken startelva spelar Real med ikväll?!?!" bidrar inte till forumet för fem öre.

bulle 2011-01-12 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 96309)
Fjantiga ni är.

Det är möjligt att jag överdrev en smula men någon måste sätta ner foten.

LosKrikon 2011-01-12 17:19

Ja, och det är knappast du.

bulle 2011-01-12 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av GianniAgnelli (Inlägg 96316)
Klart att man ska kunna ställa frågor om moneybookers. Nu var ju grejen att personen i fråga fick ett väldigt kort meddelande som han struntade i att läsa för att istället förvänta sig att någon här skulle göra jobbet åt honom och det är en taskig attityd som inte ska uppmuntras imo.

Dels för hans egen skull då det är dumt att ha en taskig inställning till hantering av pengar och dels för att det är drygt för andra att läsa.

Nej jag struntade inte i att läsa hans inlägg men du läste uppenbarligen inte det jag skrev nyss: det var inte svaret jag sökte och vilken femåring som helst fattar väl att man kan maila mb för att få svar men det handlar inte om det. Jag ville starta en diskussion och eventuellt upplysa andra i ämnet.

Nej jag förväntade inte att någon annan skulle "göra jobbet åt mig". Jag riktade min fråga till de som kunde svara på den. Haltmathe kunde inte svara på den. Det är inte mycket begärt att be någon svara på en fråga som kan svaret.

Återigen tar du upp något som inte tillför diskussionen något. Hur jag hanterar mina pengar är min ensak, okej? Du förtjänar en sån här: :offtopic:

Jonken 2011-01-12 17:35

Vad är det du vill upplysa folk om? Att man faktist ska läsa sina meddelanden eller?

bulle 2011-01-12 17:36

Tak på 10000 kr

bulle 2011-01-12 18:00

Så det är alltså ingen som vet ... :)

kingscania 2011-01-12 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 96341)
Så det är alltså ingen som vet ... :)

Vet vad?

bulle 2011-01-12 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 96342)
Vet vad?

Men herregud scania :D

Vad som händer när man fört över mer än 10k på sitt mb konto förstås :)

Donald 2011-01-12 18:06

:popcorn:

LosKrikon 2011-01-12 18:09

Den här tråden är det bästa sen raffingposten i Youtubetråden.

Haltmathe 2011-01-12 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av rauger (Inlägg 96344)
Men herregud scania :D

Vad som händer när man fört över mer än 10k på sitt mb konto förstås :)

Jag är inte säker men jag tror att man får ett litet meddelande om det.
Själv så missade jag att läsa mitt så då skickade jag ett mail till supporten och fick reda på att jag var tvungen att verifiera mitt mb konto.
Men det gäller nog bara om det var just DET meddelandet du fick....

bulle 2011-01-12 18:15

Citat:

Ursprungligen postat av Haltmathe (Inlägg 96349)
Jag är inte säker men jag tror att man får ett litet meddelande om det.
Själv så missade jag att läsa mitt så då skickade jag ett mail till supporten och fick reda på att jag var tvungen att verifiera mitt mb konto.
Men det gäller nog bara om det var just DET meddelandet du fick....

Nu yrar du nog i nattmössan unge man :drunk: