Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spelbolag (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/)
-   -   Pinnacle (https://www.sharps.se/forums/spelbolag/5659-pinnacle/)

nisseblixt 2010-12-23 09:37

Pinnacle
 
"Pinnacle limiterar inte vinnare" - Hur är det med det egentligen? Limiterar Pinnacle aldrig oavsett vinster en spelare gör där eller är det bara så att de är lite långsammare på att limitera och att en vinnande spelare till slut får limiteringar även där??

RobinD 2010-12-23 09:57

De limiterar marknaden iställer för spelaren. Så det gör att smala marknader snabbt droppar i odds.

Sen tror jag kp snackade om att de limiterar på vissa spelare, men inte så som typ stan james gör.

Boone 2010-12-23 12:59

De kan limitera specifika användare när marknaden är ny. Ganska många som har åkt på hårda bandy-limits innan dess att marknaden etablerat sig.

Wagner 2010-12-23 13:31

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 91083)
De kan limitera specifika användare när marknaden är ny. Ganska många som har åkt på hårda bandy-limits innan dess att marknaden etablerat sig.

Och när marknaden etablerat sig återgår allt till det normala så att alla kunder har samma limit. Eller?

Wagner 2011-01-09 01:09

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 91088)
Och när marknaden etablerat sig återgår allt till det normala så att alla kunder har samma limit. Eller?

:popcorn:

Boone 2011-01-09 01:19

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 91088)
Och när marknaden etablerat sig återgår allt till det normala så att alla kunder har samma limit. Eller?

Nej, man är fortfarande fucked oavsett. Blir du limiterad kan du inte räkna med att spela med insatser som ger dig mer än 250 kr tillbaka någon gång.

Wagner 2011-01-09 01:50

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 95496)
Nej, man är fortfarande fucked oavsett. Blir du limiterad kan du inte räkna med att spela med insatser som ger dig mer än 250 kr tillbaka någon gång.

Tack för det svaret. :hattenav:

Så nu blir det till att ändra rubriken då. ;)

Overkill 2011-01-09 02:49

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 95505)
Tack för det svaret. :hattenav:

Så nu blir det till att ändra rubriken då. ;)

Varför skulle rubriken ändras för? :rolleyes:

Boone 2011-01-09 03:00

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 95505)
Tack för det svaret. :hattenav:

Så nu blir det till att ändra rubriken då. ;)

Oj, nu trodde jag vi snackade om B365 och limiteringar rent allmänt, men på Pinnacle är det så att du får spela till högre limits när marknaden är etablerad. Ursäkta missförståndet. :)

Xamdam 2011-03-18 11:26

Lånar tråden lite. La sammanlagt 11 spel igår hos Pinnacle, 10 av dessa gick in. Saken är dock den att två av mina spel mystiskt har försvunnit från Pinnacle? De finns inte i graded bets last 7 days, inte heller i pending bets. De spelen som försvunnit är;

Ogiltigt spel-ID: 323747

Ogiltigt spel-ID: 323749



Någon annan som varit med om samma sak? Har själv aldrig varit med om det.

fick precis;

"Dear Sir,

We are not able to find the wagers you refer to."

Jag är helt hundra på att jag la spelen, men det blev väl troligtvis något tekniskt fel/mitt internet strulade vilket gjorde att de inte accepterades eller försvann. Kommer i framtiden alltid ta serienumret på varje bet. Som tur är spelar jag med små insatser så det är småpengar som saknas i vinster, men irriterande ändå.

KP 2011-03-18 12:10

Citat:

Ursprungligen postat av Racksta (Inlägg 113803)
Lånar tråden lite. La sammanlagt 11 spel igår hos Pinnacle, 10 av dessa gick in. Saken är dock den att två av mina spel mystiskt har försvunnit från Pinnacle? De finns inte i graded bets last 7 days, inte heller i pending bets. De spelen som försvunnit är;

Ogiltigt spel-ID: 323747

Ogiltigt spel-ID: 323749



Någon annan som varit med om samma sak? Har själv aldrig varit med om det.

fick precis;

"Dear Sir,

We are not able to find the wagers you refer to."

Jag är helt hundra på att jag la spelen, men det blev väl troligtvis något tekniskt fel/mitt internet strulade vilket gjorde att de inte accepterades eller försvann. Kommer i framtiden alltid ta serienumret på varje bet. Som tur är spelar jag med små insatser så det är småpengar som saknas i vinster, men irriterande ändå.

Du kanske glömde bekräfta spelen? Dvs tryckte endast en gång

Xamdam 2011-03-18 12:12

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 113812)
Du kanske glömde bekräfta spelen? Dvs tryckte endast en gång

Så kan det vara också, men jag känner mig säker på att jag bekräftade spelen, men det måste vara det eller något tekniskt. Jag har svårt att tro att Pinny går och tar bort spel för småspelare som spelar för max 600 SEK per dag.

Shell Peppe 2011-03-18 12:13

Drogs det några pengar på kontot?
Om inte har du dig själv att skylla.
Brukar personligen alltid kontrollera insatser stora som små.
Men om det faktiskt drogs deg på dina "försvunna" spel ska du stå på dig!
Aldrig hört talas om något liknande, surt speciellt när liren satt.

Xamdam 2011-03-18 12:16

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 113814)
Drogs det några pengar på kontot?
Om inte har du dig själv att skylla.
Brukar personligen alltid kontrollera insatser stora som små.
Men om det faktiskt drogs deg på dina "försvunna" spel ska du stå på dig!
Aldrig hört talas om något liknande, surt speciellt när liren satt.

Nope inga pengar saknas. Måste vara mitt internet, eventuellt att jag inte konfirmerat två gånger i rad. Jo surt när spelen satt, som tur är var det som sagt inga stora summor utan småpengar.

O12 2011-03-18 12:34

Jag har gjort den "Tabben" flertalet gånger. Har du många bollar i luften är det lätt att missa att man efter tryckt 1 gång och sidan laddas till Confirm-sidan, sen glömmer man Confirma spelen...

Skulle tro starkt att det är just detta som hänt :)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved