Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-23, 09:37   #1
 
nisseblixts avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 544
Standard

Pinnacle


"Pinnacle limiterar inte vinnare" - Hur är det med det egentligen? Limiterar Pinnacle aldrig oavsett vinster en spelare gör där eller är det bara så att de är lite långsammare på att limitera och att en vinnande spelare till slut får limiteringar även där??
nisseblixt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-23, 09:57   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

De limiterar marknaden iställer för spelaren. Så det gör att smala marknader snabbt droppar i odds.

Sen tror jag kp snackade om att de limiterar på vissa spelare, men inte så som typ stan james gör.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-23, 12:59   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

De kan limitera specifika användare när marknaden är ny. Ganska många som har åkt på hårda bandy-limits innan dess att marknaden etablerat sig.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-23, 13:31   #4
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
De kan limitera specifika användare när marknaden är ny. Ganska många som har åkt på hårda bandy-limits innan dess att marknaden etablerat sig.
Och när marknaden etablerat sig återgår allt till det normala så att alla kunder har samma limit. Eller?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 01:09   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Och när marknaden etablerat sig återgår allt till det normala så att alla kunder har samma limit. Eller?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 01:19   #6
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Och när marknaden etablerat sig återgår allt till det normala så att alla kunder har samma limit. Eller?
Nej, man är fortfarande fucked oavsett. Blir du limiterad kan du inte räkna med att spela med insatser som ger dig mer än 250 kr tillbaka någon gång.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 01:50   #7
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Nej, man är fortfarande fucked oavsett. Blir du limiterad kan du inte räkna med att spela med insatser som ger dig mer än 250 kr tillbaka någon gång.
Tack för det svaret.

Så nu blir det till att ändra rubriken då.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 02:49   #8
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Tack för det svaret.

Så nu blir det till att ändra rubriken då.
Varför skulle rubriken ändras för?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-09, 03:00   #9
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Tack för det svaret.

Så nu blir det till att ändra rubriken då.
Oj, nu trodde jag vi snackade om B365 och limiteringar rent allmänt, men på Pinnacle är det så att du får spela till högre limits när marknaden är etablerad. Ursäkta missförståndet.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 11:26   #10
 
Xamdams avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 6
Standard

Lånar tråden lite. La sammanlagt 11 spel igår hos Pinnacle, 10 av dessa gick in. Saken är dock den att två av mina spel mystiskt har försvunnit från Pinnacle? De finns inte i graded bets last 7 days, inte heller i pending bets. De spelen som försvunnit är;

Ogiltigt spel-ID: 323747

Ogiltigt spel-ID: 323749



Någon annan som varit med om samma sak? Har själv aldrig varit med om det.

fick precis;

"Dear Sir,

We are not able to find the wagers you refer to."

Jag är helt hundra på att jag la spelen, men det blev väl troligtvis något tekniskt fel/mitt internet strulade vilket gjorde att de inte accepterades eller försvann. Kommer i framtiden alltid ta serienumret på varje bet. Som tur är spelar jag med små insatser så det är småpengar som saknas i vinster, men irriterande ändå.

Senast redigerad av Xamdam den 2011-03-18 klockan 12:08.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 12:10   #11
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Racksta Visa inlägg
Lånar tråden lite. La sammanlagt 11 spel igår hos Pinnacle, 10 av dessa gick in. Saken är dock den att två av mina spel mystiskt har försvunnit från Pinnacle? De finns inte i graded bets last 7 days, inte heller i pending bets. De spelen som försvunnit är;

Ogiltigt spel-ID: 323747

Ogiltigt spel-ID: 323749



Någon annan som varit med om samma sak? Har själv aldrig varit med om det.

fick precis;

"Dear Sir,

We are not able to find the wagers you refer to."

Jag är helt hundra på att jag la spelen, men det blev väl troligtvis något tekniskt fel/mitt internet strulade vilket gjorde att de inte accepterades eller försvann. Kommer i framtiden alltid ta serienumret på varje bet. Som tur är spelar jag med små insatser så det är småpengar som saknas i vinster, men irriterande ändå.
Du kanske glömde bekräfta spelen? Dvs tryckte endast en gång
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 12:12   #12
 
Xamdams avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 6
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Du kanske glömde bekräfta spelen? Dvs tryckte endast en gång
Så kan det vara också, men jag känner mig säker på att jag bekräftade spelen, men det måste vara det eller något tekniskt. Jag har svårt att tro att Pinny går och tar bort spel för småspelare som spelar för max 600 SEK per dag.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 12:13   #13
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Drogs det några pengar på kontot?
Om inte har du dig själv att skylla.
Brukar personligen alltid kontrollera insatser stora som små.
Men om det faktiskt drogs deg på dina "försvunna" spel ska du stå på dig!
Aldrig hört talas om något liknande, surt speciellt när liren satt.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 12:16   #14
 
Xamdams avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 6
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Drogs det några pengar på kontot?
Om inte har du dig själv att skylla.
Brukar personligen alltid kontrollera insatser stora som små.
Men om det faktiskt drogs deg på dina "försvunna" spel ska du stå på dig!
Aldrig hört talas om något liknande, surt speciellt när liren satt.
Nope inga pengar saknas. Måste vara mitt internet, eventuellt att jag inte konfirmerat två gånger i rad. Jo surt när spelen satt, som tur är var det som sagt inga stora summor utan småpengar.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 12:34   #15
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Jag har gjort den "Tabben" flertalet gånger. Har du många bollar i luften är det lätt att missa att man efter tryckt 1 gång och sidan laddas till Confirm-sidan, sen glömmer man Confirma spelen...

Skulle tro starkt att det är just detta som hänt
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td