![]() |
Tack för dagens enda rygg KooKoo :)
|
Jupp som sagt, håll dig till "max" spelen så går det bra :D
|
Hej
Har du koll på hur det ser ut i TPS idag? Annars känns ju Happee som en klar vinnare..? |
Jag håller på och kollar över trupperna och infon idag, återkommer om en timme eller så med eventuella spel :)
|
finns woodcutters på ngt annat bolag än NordicBet? låg limit samt borttaget där
|
Vet inte nåt annat bolag direkt som kör Div1, finns nog kvar på Nordicbet men droppat till 1.67 nu så inte lika intressant längre med det oddset.
|
Detta blev dagens spel då till slut.
Kör ett spel i Division 1 också idag, bra odds på Woodcutters som är stablia hemma och Kely är riktigt kassa borta, har dock sjunkit en hel del nu.
Valet och kvalet här om det skulle bli över eller underspelet men valde till slut över, får se hur det går då!
Happee borde ta detta efter sin fina insats senast Classic, TPS saknar ännu lite spelare. Tyckte oddset var lite lågt så kör en dubbel med Josba som borde vinna hemma också. |
Ja va fan, ett mål i från sweep men varken Josba eller Pori orkade trycka dit målet som behövdes och det stannar på 10 mål exakt, lite surt men va fan resten satt ju galant.
|
Snyggt som alltid :hattenav:
|
Citat:
|
Måste hitta flytet igen, dock på god väg tillbaka till "normala" insatser :)
Och bara för det var jag tvungen att lägga ett 4U spel ;) |
Var alltså detta spelet jag la,
Nordicbet verkar vara helt off här och man får tacka och ta emot, Bwin som brukar ha guldodds erbjuder 1.65 på samma -1.5! Oilers två i tabellen och öser in mål, har bara missat linan 2 gånger på sina 14 matcher. Detta är helt klart bjudodds, ser inte att det ska kunna sluta med mindre än 3-5 måls seger för Oilers. |
Verkar som Nordicbet tagit bort spelet. Dom har handikapp på dom andra matcherna men inte Oilers.
|
Bra jobbat :)
|
O fan där ser man, tur att man var snabb då :)
Dom borde inte voida spelet heller tycker jag men vi får väl se... |
Din förtjänst att det är borta, lär komma in en del deg efter alla tailat. Samma sak hände ju med Woodpeckers idag:)
|
sänkt till 1.80
Nokian KrP - Oilers Handicap 1-0 2.10 9.20 1.80 |
HPK DnB regular time @ 2.54 pinnacle
eller HPK FT+OT 2.50 - kom på betfair ~ 2.42 Vad välja? |
Ja du, Blues har en del avstängningar idag och har inte spelat speciellt bra senaste matcherna medans HPK gjort det men inte kunnat stänga matcherna under ordinarietid. Jag hade väl kanske valt FT+OT men tror dock att dom ska kunna ta det innan dess men vi får se.
BTW, dom som spelade på Erä igår i innebandyn till 6.50 kolla om också erat spel blev voidat. Betsson gjorde det i alla fall pga av fel oddssättning sa dom. |
Ja usch och fy, får se till att sluta kommentera spelen verkar var lite av en megajinxare :ohmy:
HPK spelet var katastrofalt dåligt så det glömmer vi fort och går vidare, sätter dom på blacklist så länge tills dom skärpt sig. Dom andra tre spelen satt ju bra nog så liiiiitet plus blev det i alla fall på dagen. Nya tag imorgon, Mestis samt Salibandy som ska avhandlas då! |
Pacman, inte slösa vinster på småunitspel ffs! :)
|
Mnja, börjar iofs få upp träffprocenten och oddsen igen nu på dessa så läge att börja pumpa på med standard 3-4 units igen då :)
|
Tog en titt på ditt spreadsheet precis. Dina livespel är ju underbara.
Vinster: 24 Förluster: 3 ROI: 237% Snittodds: 2.72 |
Surt sa räven...
Var fan bra nära att sätta alla Salibandymatcher idag men tyvärr så tappade Nokian sin 7-6 ledning till 7-7 precis i slutet och the mother of all vändningar stod ju Classic för som hämtade upp sitt stora underläge till ledning 5-6 men tappade också den till 6-6 precis på slutet. Tyvärr så underpresterar Classic för andra matchen i rad! Imorgon är det SM-Liiga igen samt en match i Salibandy så man får vaska fram nåt spelbart tills dess. Fredag är det mer Mestis och lördag/söndag lite mer Salibandy. Until then... |
Jaha, så kommer man hem efter lite ölande på söder och ser att 5/6 spel satt idag så det var ju inte så illa. Och ja tyvärr så blev det småunits i insatser förutom på innebandyn så du "missade" väl tyvärr dessa RobinD :innocent:
|
Om en hockeymatch bara spelats i 40 minuter ja då hade det ju varit en bra dag, men som bekant så är det ju 60 minuter som spelas och då slutar det ju mindre bra när alla lagen tappar i sista perioden så summan blir 0-1-3.
Fuck it, på 'et igen och mer matcher som ska kollas upp inför morgondagen! |
Vad tror du om Woodcutters - Blue Fox i morgon? Tänkte gå på matchen och då ska det så klart spelas först :)
|
Citat:
|
Så var alltime low ett faktum, backade cirka 14U idag så det var ju inte kul alls. Allt som kunde gå fel gick fel verkar det som. Illa, illa men inte mycket man kan göra åt det, har ett nytt litet projekt på G men mer om det senare :)
|
Ingen hockey idag men lite Salibandy idag, jag råder väl ingen att rygga direkt eftersom jag är totalt iskall just nu. Blir i alla fall dessa spelen med låga insatser, har ju varit några sjuka resultat på sistone så får börja testa sig fram igen.
|
Så tillbaka nu efter ett litet break, har torrkört lite den senaste veckan och känner viss hopp till framtiden igen :) Så blev några bets idag på hockeyn, den blåvita fotbollen drar ju sakteliga igång igen så har skapat ett 2011 sheet för det, blev en vänskapsmatch idag som spelas.
Ogiltigt spel-ID: 247736
|
Citat:
Du lagt in Kärpät-Lukko i spr.sh. men har Ilves-JYP i detta inlägg. :whistling: |
Mnja, la till Lukko i hockeysheet efter att jag postat inlägget, Jyp ligger i ett annat än så länge osynligt sheet :)
|
Jaha, nådde inte riktigt ända fram då idag. Fotbollen fortsätter leverera vilket är bra men hockeyn fortsätter går så där, Lukkospelet var med facit i hand dåligt. Hade fel förhandsinfo om vem som skulle stå i mål och när slutgiltiga uppställningen kom så var det inte samma tyvärr, nå Lukko ledde ju iofs med 1-3 men tappade allt i sista perioden annars hade det ju suttit med. Jyp vete fasen vad som hände där men får kolla nån matchrapport för att se det.
|
Jag hade också spelat JYP .. man blir ju ledsen vad kasst att förlora mot Ilves :(
|
Hur fan kan Lukko tappa 3-1 kan man undra.. tack för 2-2 och miniplus iaf!
|
Ja fan säg det, varit bra många stople ut på sistone nu men nångång ska det väl vända och laget som man spelat på ska lyckas vända och vinna.
|
Varför är 5u spelet på JYP som las i torsdags borttaget från hockey sheetet?
|
Citat:
|
Precis som RobinD säger så fanns spelet inte i hockeysheetet utan ett annat sheet. Dagens spel slutar ganska exakt plus minus noll, fotbollen fortsätter leverera och hockeyn haltar sig fram som vanligt. Ska se var man befinner sig efter 200 lagda spel om det är samma nivå då eller om det har gått bättre eller sämre.
|