Alltså, jag måste gå in här också. Tycker det är några riktiga fina oddserbjudande på denna match, Norwich - Chelsea.
| 2013-10-06 14:30 | Fotboll | Norwich vs Chelsea |
HT/FT |
FT |
7 |
2.350 |
| 2013-10-06 14:30 | Fotboll | Norwich vs Chelsea |
-1EH |
FT |
7 |
2.600 |
| 2013-10-06 14:30 | Fotboll | Norwich vs Chelsea CHELSEA GöR MåL I BåDA HT |
Ja |
FT |
7 |
2.500 |
| 2013-10-06 14:30 | Fotboll | Norwich vs Chelsea MÅLSKYTT Eto |
MÅL |
FT |
7 |
2.400 |
| 2013-10-06 14:30 | Fotboll | Norwich vs Chelsea CHELSEA VINNA OCH HåLLA 0 |
Ja |
FT |
7 |
2.500 |
Tycker Chelsea underskattas. Man har förvisso inte vunnit på bortaplan ännu i PL, men då har man bara spelat riktigt tuffa bortamatcher. Nu väntar en av den enklare varianten och jag tror Chelsea kan bygga vidare på det man gjorde i CL när man krossade Steaua borta med 4-0.
Norwich har svårt att få ihop anfallsspelet, man har värvat ett par vassa namn (i offensiven) men det tar tid och få ihop det. Man har inte gjort många mål hittills (fyra mål), istället har man levt på sin fina defensiv (sex insläppta).
Chelsea har trots en del problem sett riktigt bra ut i försvarsspelet och i lagspelet. Men man har haft otroligt svårt i offensiven och i sista tredjedelen. Jag tror att lite av den mentala barriären försvann senast mot Steaua. Etoo gjorde kanske inte mål senast man la indirekt bakom ett av dom.
Fina odds på ett bortalag som är inne i ett bra momentum, ett lag som är flera klassar vassare än hemmalaget. Ett hemmalag som nog behöver er tid innan dom börjar hitta varandra i offensiven.
Efter denna söndag kommer denna dagbok att ta en paus på en dryg vecka. Dagboken kommer utvärderas, sen får jag se vad som händer. Så inga spel från mig nästa vecka.
|