![]() |
Citat:
Sitter just nu och håller tummarna för den undersköna Sharapova att vinna med 2-0,här en riktigt fet insats på det.:sweatdrop::moneybag: http://www.brokesnob.com/wp-content/..._sharapova.jpgKom igen kexet... |
Borde ju kännas bra när hon har 1-0 i set, 5-2 i 2nd samt egen serv. :evilgrin39:
Jag går och lägger mig, ställer klockan på 11:00 och hoppas bookies har tagit sitt förnuft till fånga och släppt resten av H2H-matcherna då! Natti! :cheers: |
NB är HELT fel ute, Holta 1.72 v Sajfutdinov erbjuder de! :omfg: :omfg: :omfg:
Synd att man inte väntade, men trodde ta mig fan aldrig att det skulle släppas högre än 1.57, detta är en ren bjudning!!! |
19:00 H Andersen v C Holder 2.10 @ NB - 4u
Dansken har jag ALDRIG haft mycket till övers för, jag tycker ärligt talat han är riktigt usel! Han kör för Dackarna i Elitserien men senaste matcherna har han inte riktigt fått det att stämma fullt ut, en liten svacka i formen? Aussien Holder vann Cardiffs GP senast vilket var en stor bedrift, han har det i sig och senast han var här i Målilla med sitt Lejonen så körde han in 10p, det var förvisso förra säsongen men något måste jag gå på. Jag tror banan kommer passa Holder faktiskt och denna H2H känns lite väl tilltagen i skillnaden, tror NB går mycket på att dansken har detta som hemmabana i ES. |
Tack för såsen;
R.Holta vs E.Saifutiniov @ 1.72 Nordicbet 3 u Håller ner insatsen pga spårlottningen. Winner Heat 20; C.Harris @ 6.00 Nordicbet 1 u Harris möter Nicki,Woffy och Zorro här,jag håller Chris som den bäste föraren för dagen av de här.Då är sex gånger fläsket ett bra odds,trots att han står på bana 3. |
Citat:
|
Holta som vinnare finns till 12.00 @ Boylesports!
Värt 3u IMO. Hancock +1.5p v Bjerre finns till 1.83 @ Skybet om någon har konto där! Värt strax över medel, runt 6-6.5u. |
Citat:
|
Zetterström vs Tomas H Jonasson @ 2.75 Bet365
2 u Tomas har alltid trivts bra på den här banan,har lottas till två innerbanor,mot Zorros två ytterbanor.Jag tror inte att tisdagens smäll har påverkat honom så mycket faktiskt,det här är en helt orädd kille som är van att krasha.Om han inte hade varit fit for fight så hade aldrig tävlingsläkaren låtit honom starta,hjärnskakningar är något som doktorerna ser allvarligt på.När det gäller Zorro så måste verkligheten komma i kapp honom snart han är inte så bra som poängskörden hittils har visat i GP-serien,det syntes väl inte minst i Lag-VM,om inte annat. |
Tog den också, nu är jag klar för ikväll!
Lycka till, Eddie! :) |
Winner SGP Målilla
J.Crump @ 7.00 Bet365 1 u Jason har aldrig missat final här i Målilla,på de fem GP;n som har gått av stapeln.Tack vare att han avstod Lag-VM så fick han extra tid att kurera sin sin onda arm.Tycker att 7 gånger pengarna är ett väldigt fint odds faktiskt.Dessutom så får man 1/4 av oddset ifall han kommer bland de tre första.Så ifall han inte vinner,men slutar tvåa eller trea så ger det 1.75 i odds.Enligt SVTs expert Erik Stenlund så var Jason den som imponerade mest på gårdagens träning. |
Citat:
|
Jag kunde inte avstå den här.
Harris vs Zetterström @ 1.72 Unibet 3 u Come on Bomber!!! |
Citat:
ED: Eddie, NB erbjuder 2.20 på Jason på en ren topp3. |
Citat:
Åh fan trodde inte att det var så,tack för att du sa till.:hattenav: Men då tar jag också; Jason Crump Top 3 @ 2.20 1 u |
Citat:
Men det lär inte hända, Norskpolacken vinner ikväll! :clap: |
Eddie, har du någon aning om varför J-VM finalen plockats bort från eSpeedway.pl - ?
Fanns där tidigare runt 17:00 när den skulle startat, uppskjuten?! :cry: |
Game, Set & MATCH för speedmagic !!!! GRAND SLAM !!! :D :D
8-0 och +67.4u Som avslutning, Holta som vinnare till 10.00! |
Totala ställningen efter 2/3 finaltävlingar av J-VM:
1. M Bogdanovs ; 21p 2. P Hougaard ; 19p 3. A Laguta ; 17p 3. D Ward ; 17p 5. M Janowski ; 16p 6. J Pavlic ; 14p 6. M Vaculik ; 14p 6. R Bach ; 14p Ser fortsatt bra ut, kommer bli en riktigt hård sista finaltävling! Hoppas den streamas eller tv-sänds :D |
Citat:
Totalt +16,82 u kvällens resultat för egen del. Ruggigt kul att det gick så otroligt bra för dig i kväll,speedmagic.:hattenav: |
Citat:
Sen får du ju tänka på att vi har olika insatsnivåer, jag kör ju mellan 1-10u och du mellan 1-5u. Så skulle vi kört samma insatsnivå så skulle du haft 16.82 x2 och jag 67.4/2, så det skiljer ju inte nämnvärt. :smoke: Skönt att man är uppe på + nu igen, Bogdanovs som slutvinnare av J-VM sitter vi riktigt nöjda med efter kvällens andra deltävling med samt att jag har Gollob som slutvinnare av GP-cirkusen, mycket nöjd där med. Kan bli en bra säsong detta till slut, tror att det lilla breaket jag gjorde nu mitt i veckan gjorde mig gott, det känns som det iaf! Nya tag på måndag med EL. |
Citat:
Anyway,nya tag på måndag då ska vi gå på mer unitjakt./See Ya...:hattenav: |
Citat:
|
Citat:
|
20:30 Ippos v Swindon +6 (3-way) 1.83 @ Ladbrokes - 7u
Jumbomöte, Ippos ligger elva poäng efter och har kört två matcher mer än Robins dessutom. Ippos chanser att undvika ett nedflyttningskval känns väldigt små om än inte omöjliga t o m. Hett återseende mellan Scott (Ippos) och Jonasson (Robins) dessutom ikväll, de kraschade ju ihop i Elitserien när Vargarna mötte Vetlanda hemma i tisdags! Lita på att det riskerar att bli ruskigt hett mellan just dessa! :p Detta känns som en coinflip och Ippos har absolut blivit väl stora favoriter, förväntar mig en jämn match som avgörs i de sista heaten. |
Citat:
|
Here we go then spelstopp 20.30
Ipswich vs Swindon + 4,5 @ 1.85 Nordicbet 3 u Tvekar lite på att köra ren borta seger,Gatercole struken på reserven i Swindon ersätts av en annan aussie J.Sedgemen,en liten försvagning IMO. |
20:30 D Stachyra (Ippos) v M Risager (Swindon) +3 (3-way) 2.10 @ B365 - 6u
Risager har kört mycket på denna bana och kan den bra. Båda kör som reserver ikväll och möts i ett heat. Jag tycker Stachyra har fått svårare heat att köra i ikväll och det ska inte skilja 3p mellan dessa när matchen är avslutad, jag tror absolut att Risager fixar denna +spread! Strax över medel testas! |
20:30 Belle Vue v Poole 1.60 (1x2) @ Expekt - 10u
Detta ska bara bli bortaseger. Aces får klara sig utan H Andersen som skadade sig i helgens GP-tävling i Målilla, brutet finger. De har plockat in Schlein som gästförare i hans frånvaro, ett avbräck IMO. Poole har helt ordinarie lag och kommer taggat, de kan såga av Aces totalt från allt vad slutspel heter och jag tror de gör det tämligen komfortabelt ikväll. Jag kan inte sluta imponeras av detta "Dream Team" som de faktiskt är, detta ska de vinna och 1.60 är en rejäl bjudning av Expekt ikväll! Poole med tvåsiffrig seger? |
20:30 L Lanham (BV) v D Ward (Poole) 1.90 (1x2) @ B365 - 3u
Ward var ruskigt vass i helgens andra delfinal i Daugavpils där han vann på sina 12 inkörda poäng, starkt att klippa Bogdanovs på hans hemmabana. Lanham tar sina poäng men jag tror att ungdomlig entusiasm slår rutin här, Ward kör ruskigt rutinerat trots sin ringa ålder. Tycker Ward ska vara lite större favorit här. Testar lowstake! Detta var allt om jag inte finner något mer intressant när övriga bookies släpper rubbet! |
P.Karlsson under 9 @ 2.25 B365
3 u P.Karlsson exakt 9 @ 6.00 B365 0.5 u Gubben får allt svårare att ta de stora poängskördarna,inte så konstigt.Räknar med att han får svårt att komma upp i den här siffran mot ligans bästa lag. |
Jag gillar inte Stead men;
D.King vs S.Stead + 2 @ 2.00 B365 2 u Hkp oavgjort S.Stead +2 @ 11.00 B365 0.2 u Det är hugget som stucket mellan dessa,att då få 2 pluspoäng på Stead tycker jag är bra. Sent spel bara tio minuter till spelstopp. |
Förbannade helvete ingen THJ i Swindon,skulle tydligen flyga från Polen till UK i dag,men saknade pass.:whoco5:Han kan nu räkna med en månads avstägning i UK nu.
5-1 till Ipswich i heat 1. Surt eftersom mitt spel på Swindon byggde på att THJ,skulle bli tungan på vågen i kväll. |
Så startar Karlsson med en trea. Piss-R-Ö-V.
|
Gammal är äldst, eller vad säger man. >_<
|
Citat:
Kanske dags att damma av hojen... Usch vilken hemsk kväll 0/3. |
Swindon +6 KAN VARA det absolut SÄMSTA spel jag någonsin lagt i hela mitt liv! Med eller utan Jonasson hade nog inte detta gått ändå IMO.
Poole slappar sig igenom denna match, fixar säkerligen X nu bara för att jävlas i sista heatet. Skönt att Risager +3 mot Stachyra satt där den skulle och att Ward producerade sönder Lanham! 2-2 och -7.7u. Nya tag imorgon i ES, DÅ SKA DET BLI PLUS! |
Citat:
|
Citat:
Jaja, man får stå ut med sådana här dagar också, skönt att man "minimerade" torsken så gott man kunde iaf. Imorgon kan vi inte gå back, see ya Eddie! :smoke: |
Citat:
|