![]() |
Citat:
:cheers: |
Dags att summera kvällen;
Solkatterna-Hammarby 40-55(Mycket riktigt så saknades en av topparna i Solkatterna) Griparna-Örnarna 53-43 Eastbourne-Wolverhampton 45-48 +2,8 U :) |
Citat:
Wolves och Swindon rak samt King -2 vs Stead. :idiot: Dock visar det ju att formen trots allt är bestående, men känns givetvis surt ändå. |
Citat:
På lördag,på lördag,på lördag... |
GP-Torun 19/6 19.00
H.Andersen vs G.Hancock @ 1,80 UB 2 Unit K.Bjerre vs N.Pedersen @ 1,72 NB 3 Unit A.Jonsson vs N.Pedersen @ 1,90 NB 3 Unit Det kommer mera,vill dock invänta dagens träning samt lottningen. |
Ja, det är väl läge nu att för ovanlighetens skull spela emot Nicki Pedersen. Han har inget record på den polska banan som kan tala emot ett spel?
|
Citat:
Det var dock innan den djupa formsvackan kom,tror inte att han har fått ordning på cyklarna inför morgondagen.Han tog som bekant 1+1 i tisdags. :thumbdown: |
Tai Woffinden under 3 @ 3,00 B365
2 Units TW exakt 3 @ 5,25 0,5 Units Jag tror inte att banan i Torun passar Tai.Det bevisades också för två veckor sedan när han tog 2 poäng på 3 heat,i en ligamatch där. |
Tar något så ovanligt som en dubbel H2H
Chris Harris vs Tai Woffinden + Rune Holta vs Greg Hancock @ 2,31 Expekt 2 Units Vinnare Toruns GP Tomasz Gollob @ 4,00 Expekt 1 Unit Jarek Hampel @ 5,50 NB 1 Unit Det är överlag jävligt tråkiga odds som bjuds inför kvällen.Därför nöjer jag mig där,lycka till... :KO: |
En riktig jävla skitkväll -5,5 U.:skamsen:
Men en seger för sporten tycker jag,fantastisk stadion och en kanonbana.Hoppas innerligen att Gollob är i ledningen nu för att stanna.Skulle verkligen unna honom en VM-titel. Slänger i väg ett långtidsspel på Lag-VM,spelstopp 24 Juli. Vinnare Polen @ 3,50 Expekt 5 Units Visserligen har Danmark hemmabana i finalen (Vojens)men polackerna här ett jämnare lag. Gollob och Holta brukar dessutom köra bra på den banan.Jag gjorde ett liknande spel förra säsongen med bra resultat,och nu tror jag alltså att Polen försvarar sin titel.3,50 är marknadshögst och efter kvällens polska uppvisning så lär det sänkas snabbt. |
Spelstopp 19.00
Jason Crump over 11,5 @ 2,00 NB 3 Units |
Elite League Spelstopp 20.30
J.Kylmäkorpi +3,5 vs P.Karlsson @ 1,90 Expekt 3 Units |
Intressant spel, blir det stream ikväll också? :-)
Gick lite minus i söndags på Pedersen i Polen så behöver jobba igen... >_< |
Citat:
Tror att PK fixar 4p mer än vad JK gör ikväll, känslan är stark. Har lagt in 5u på den. BOL, Eddie! Har även testat BV -16.5 1.72 @ UB med 6u. :hattenav: |
Citat:
Kylmä brukar köra bra på Kirky Lane,han är väl "humöråkaren" personifierad,kan vara lika rutten som formidabel.Hoppas att han har vaknat på rätt sida idag. Den 12 April slutade den här matchen BV.59-EB 39. Kylmäkorpi 12/5 Heat Karlsson 8/4 Heat Det här är två lag som man verkligen inte vet var man har.Magkänslan säger att hemmalaget borde vinna enkelt,men jag har bestämt mig för att inte spela minus handikappen i England,så ofta.Den där joker-regeln gör det svårspelat. Ser istället fram emot morgondagen,med stor tillförsikt.:popcorn: Har inte redovisat gårdagens spel på Crump,men det blev torsk.Han tog 10 poäng på 5 heat.Svagt av honom,tyckte att han såg ut att vara på gång igen i lördagens GP.Men han började gårdagen med två tredjeplatser,det duger inte för en världsmästare.:moneybag: |
Citat:
Då får vi se vem som får rätt då.Lycka Till.:smoke: |
Citat:
Jag tror PK tar 9 samtidigt som JK tar 5. :evilgrin39: |
Citat:
|
Citat:
Om du tänker på PKs knäproblem så var de en månad senare,i hemmamatchen mot Poole.PK tog 3 2 3 0 på 4 Heat. Tjejen kanske vill att du pillar fram andra saker,i Jukkmukk.:lol: |
J.Kylmäkorpi +3,5 vs P.Karlsson @ 1,90 Expekt
3 Units +2,7 U ;) Belle Vue 55 Eastbourne 35 P.Karlsson 8 J.Kylmäkorpi 9 |
-0.68u, det kan jag leva med ikväll.
Återkommer kanske med något imorgon, åker på eftermiddagen så inte troligt att jag hinner. Annars blir det EL senare under veckan. På återseende, Eddie! :) |
Citat:
|
Första för kvällen;
T.H.Jonasson vs N.K.Iversen @ 1,83 B365 4 Units Handikapp oavgjort N.K.I @ 9,00 0.5 Units THJ flyger fram på vetlandaovalen,Iversen har haft det jobbigt i comebacken efter skadan. |
En chansning kan tyckas men,jag tycker det är lite för högt odds här.Fredrik plockade trots allt 10 poäng här förra året.Greg har inte övertygat på nya hemmabanan.Fredrik hade dessutom lyxen att inte köra i England i går.
Fredrik Lindgren vs Greg Hancock @ 3.00 Unibet 2 Units |
Jag gillar egentligen inte att spela minus-handikapp i Speedway,men jag tror på bra chans här.
Elit Vetlanda -16 vs Indianerna @ 1,72 B365 3,5 Units Handikapp oavgjort Indianerna + 16 @ 15,00 0,2 Units Vargarna -12 vs Lejonen @ 1,83 B365 3 Units Handikapp oavgjort Lejonen + 12 @ 15,00 0,2 Units Hade också lite leans på Dackarna borta,men jag tror att Piraternas Janowski på reserven kan bli tungan på vågen där.Annars så är Motala-banan en bana som passar de flesta Dacke-förarna. Det får räcka för i kväll.Puss och kram.:hattenav: |
bra där med 1:an Eddy! de vann faktiskt riktigt stort. Du kanske borde fortsätta med minus grejen? :D Vet inte hur tvåan sluta.
|
Citat:
T.H.Jonasson vs N.K.Iversen @ 1,83 B365 4 Units Fredrik Lindgren vs Greg Hancock @ 3.00 Unibet 2 Units Elit Vetlanda -16 vs Indianerna @ 1,72 B365 3,5 Units Vargarna -12 vs Lejonen @ 1,83 B365 3 Units Därmed slutade gårdagen på + 5,43 U Återkommer på torsdag,tills dess simma lugnt. :hattenav: |
Elite League Spelstopp 20,30
Ipswich vs Belle Vue + 8 @ 1.90 Bet365 3 Units Handikapp oavgjort BV + 8 @ 15.00 0,2 Units Swindon -16 vs Eastbourne @ 1,72 Bet365 3 Units Handikapp oavgjort EB +16 @ 15.00 0,2 Units D.King vs R.Schlein + 2 @ 2.20 Bet365 3 Units Handikapp oavgjort RS +2 @ 11.00 0,3 Units Var lite sugen att spinna vidare på Kylmäkorpi i H2H-en mot Stead,men jag fegade ur.Joonas är så ojämn att man ska vara glad att spelet i måndags satt. Guten abend.:hattenav: |
Snyggt Eddie, två av tre satt ju! :)
|
Ipswich 51 Belle Vue 42
En poäng fattades alltså,bara att tacka miffot till lagledare i BV som slängde in Wright som TR istället för Andersen,och nollade...:no: D.King 12 vs R.Schlein 12:yes: Swindon 60 Eastbourne 36 Kvällen slutar på + 2,06 U.:) Kommer inga picks till morgondagens engelska matcher,i morgon ska det istället drickas sprit.:yes::cheers::drunk::skamsen::hurt: På återhörande. |
Elite League spelstopp 20.30
Peterborugh vs Lakeside + 14,5 @ 1.90 Expekt 2 Units Coventry vs Swindon +7,5 @ 1,90 Unibet 2 Units T.Woffinden vs P.Karlsson @ 2,00 Bet365 2 Units Handikapp oavgjort PK @ 12.00 0,2 Units T.Batchelor vs K.Nieminen +2 @ 2,50 Bet365 2 Units Handikapp oavgjort KN +2 @ 11.00 0,2 Units N.Kosiuch vs S.Robson @ 2.00 Bet365 2 Units Handikapp oavgjort SR @ 9.00 0,2 Units Lycka till alla monsterdiggare...:KO: |
Dags att summera kvällen;
T.Woffinden 5 poäng-P.Karlsson 7 poäng Peterborugh 51 Lakeside 42 Coventry 45 Swindon 45 N.Kosiuch 3 poäng-S.Robson 7 poäng T.Batchelor 9 poäng-K.Nieminen 0 poäng:skamsen: Kvällen slutar därmed på + 5,1 Units På återhörande i morgon då är det svenska elitserien,som vanligt. :hattenav: |
Haha vafan, bara den som torskade som jag ryggade :P
jinxjinx, låter din speldagbok vara i fred :sweatdrop: |
Citat:
Jag tycker dock att du ska fortsätta rygga mina spel,det har gått riktigt bra den senaste månaden.:moneybag: |
Aa, kikade ditt spreadsheet, pekar uppåt :thumbup:
Har dock ingen koll på speedway, så jag tappar bort mig bland sidorna där :lol: Blev mest rött i början av denna när jag ryggade, därför det var lite jinxvarning. Men jag håller ögonen på dig! |
Ja inledningen var rödare än Lars Ohly,nu har jag börjat med lite nytt upplägg och det har verkligen slagit väl ut."Knock knock touch wood."
|
Tråkiga linor inför kvällens matcher,det få fynden ser ni nedan;
Simon Gustafsson under 6,5 poäng @ 2,10 Unibet 3 Units Daniel Nermark vs Peter Ljung + Troy Batchelor vs Adam Skornicki (dubbel) @ 2,25 Unibet 2 units Gregorz Walasek over 7,5 poäng @ 1,90 Expekt 2 Units Det blir allt för kvällen.:popcorn: |
Citat:
|
Uppdatering av kvällen då;
Simon Gustafsson 6 poäng Nermark 14 vs Ljung 8 + Batchelor 9 vs Skornicki 4 G.Walasek 1 poäng:ohmy: Kvällen stannar därmed på + 3,8 Units:thumbup: |
Spelstopp 30/6 20,30
Poole vs Coventry +12 @ 2,05 B365 3 Units Hkp oavgjort Coventry +12 @ 15,00 0,2 Units Belle Vue vs Wolverhampton + 6 @ 1,90 B365 3 Units hkp oavgjort Wolves + 6 @ 15,00 0,2 Units De enda spelen inför kvällen,kommer att åka på trav i kväll.Så kommer inte att kunna svara på eventuella frågor. /See ya...:evilgrin39: |