![]() |
Haha grymt klipp Kåpe! Hyfsad natt och fyra raka hcp-spel nu :)
Tack, semicolon & robbla! God jul på er också! |
nån spel till inatt mannen...uppskatar
|
Citat:
Ska det inte vara "Prins Mackyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy vilken magi la la la lala"? :D |
Bra tajming Mackyyy, gick precis upp i unitssize och allt bara sitter :moneybag:
32 units plus sen dess, så 32 sharpsare i julklapp till dig :hattenav: |
DET RÄCKER MED DETTA..:D:cheers::hattenav::moneybag:
|
Måste passa på att tacka för alla fina spel, TACK :cheers: :moneybag:
|
Citat:
Tack för uppskattningen från övriga :hattenav: Både gällande Sharp$ och i skrift :) |
Inget snack om att du har talang och är duktig på att värdera med hjälp av din kunskap. Undrar lite hur seriöst du tar spelandet under hockeysäsongen, är du ganska "färskt" och det inte rör sig om större summor eller blir det ett levebröd under den delen av året?
|
Hej!
Skulle du vilja motivera dina spel idag? :) Tänker mest på målvaktskampen i Edmonton, Khabibulin 2-7-1 senaste 10 känns ju mindre smickrande.. Vet att Wilds vart ganska dåliga på slutet men Khabis målvaktsspel imponerar inte. Om jag inte minns fel så har Bäckström vart borta några matcher för Minnesota också. Mvh |
Citat:
Är inte personen som sitter hemma en hel dag dock, utan ägnar några timmar åt spel dagligen, men resterande tid vill jag vara ute och träffa människor, vilket jag till stor del kan göra i arbetena, varav det ena dock gäller spel(dock mest trav) i en spelbutik. Komplicerat, men sant!:p |
Citat:
|
Citat:
|
Årets sista spel:
Med detta vill jag passa på att önska alla ett gott nytt år! Vi ses i dimman eller när den har lagt sig någon gång kring Winter Classic den 2:a :) |
Får väl passa på å tacka dig åxå för spelen
Gott Nytt År |
Jo, på sin plats att tacka för många fina spel och önska ett gott nytt år :)
|
Tack för de fina liren:D
Gott Nytt År |
Okej, tackar för ett bra svar så får du ha fortsatt lycka till och ha ett bra 2012!
|
Alltid fint när ett 3.40 lir sitter. Tack för den, var en lite trist förlust serie före det :)
|
Hej, jag är ny här och undrar vart man kan se mackyyys spredsheet. Jag ser att många ryggar(?) mackyyy men han skriver inte betten här i tråden..
Tack på förhand. |
https://www.sharps.se/spreadsheet/9993
Om du söker på någons användarnamn så kan du se vilka spredsheet han/hon har. Det finns många som har dolda spredsheet också. Dem ser du inte. |
Citat:
|
Citat:
Skönt och bryta den dystra sviten som inledde det nya året dessutom! :) |
Nu tittar vi bara framåt! :D
|
Håller med föregående talare! Du kan dina saker Mackyyy :hattenav:
|
Sjysst, grabbar! :)
Lite varians och badstreaks är att räkna med vid ett medelodds på 2.61. Det har varit relativt enkelt att följa skala den här säsongen, då losing streaks varat i uppemot sju matcher som senast. Antingen har det varit bra eller usla nätter ... |
En tanke som slagit mig Mackyyy. Rangers, hur tänker du där? Känns som du ofta ser värde i att spela mot dem och allt som oftast känns det som Lundqvist står i vår väg.
De var ju verkligen inte bra mot Philly senast, men ett generöst Philly gav dem ju den matchen. tror du på ett ras för Rangers under våren? |
Räcker att vi konstaterar att det är ett lag jag hamnat snett på! Lunkan i all ära, men det är främst backparen jag underskattat. Att Richards adderade ytterligare kraft i Rangers visste vi om, men Lunkan får se väldigt mycket skott nuförtiden och det är inte direkt Richards förtjänst. Spåkulan är tom när det gäller Rangers och lagets vår, men visst kan det bära långt med även en fin back i Staal som snart är tillbaka i matchform.
Rangers blir det garanterat glesare av gällande spelen över ett tag härefter, detta var ett spel på ett lag son står för högt och får tillbaka två bra forwards inatt :) |
Ni får inte glömma att mackyyy har en förkärlek till Devils och ett hat till rangers (pga deras 4 senaste förluster när mackyyy lirat dom).
Stats iår för Devils i mackyyy's sheet 8-11 Förra året för Devils i mackyyy's sheet 10-15 Enda gången han spelat emot Devils är när de mött Phillies. Både iår och förra året. Rangers då, 16-12 iår 6-14 förra året. Vad kan vi dra för slutsatser utav detta? Spoiler:
|
Tack för Rangers, satt hur säkert som helst :D
|
Men gudars skymning, sicken kollaps från Philly i sista..Och sen går man och lägger sig i vredesmod och missar liret på Ducks :whoco5:
Men allvarligt talat, även om man såklart inte bara kan skylla på målvaksspelet, är det inte läge att Philly seriöst börjar se över målvaktsfronten. Tycker det syns och känns som backarna inte litar på någon av våra ryska vänner. And neither they should... Lär ju inte bli någon buckla med det målvaktsparet :sad44: |
Och då satsade man ändå rejält på Ilya Bryzgalov, där man skrev ett kontrakt på 9 år till en kostnad på $50 miljoner dollares. För att hamna under lönetaket fick man dessutom skicka iväg Jeff Carter och Mike Richards (kaptenen). Iofs fick man Jakub Voracek, Wayne Simmonds, Brayden Schenn och lite draft picks).
|
jo, det verkade väl som en bra idé då och om man tittar på hans tidigare prestationer så är det ju ingen dålig målvakt. Den här hösten har ju definitivt varit i darrigaste laget dock.
|
Lyfter på :hattenav: för fina NHL spel
|
Citat:
Intressant diskussion. Mycket ligger nog i coachernas sätt att hantera spelare och lagets taktik i det stora hela. Från ett defensivt Coyotes, där Tippett hade ett stort förtroende i alla lägen mot en Laviolette som petar Bryz i möten som WC(när får Flyers lira nästa gång?). Se bara vad Tippett gjort av tidigare rätt mediokra Mike Smith den här säsongen. |
Citat:
Intressant analys där med Tippet kontra Laviolette, mackyy. Kanske gnäller jag i onödan, men trist när man tycker att ens lag ändå spelar ganska bra långa perioder och så blir det sån smörja av det till slut. Till råga på allt torskar man monnies på det också..:sad: |
Blir det några spel idag tro? Stor omgång :)
|
Messade honom och frågade tidigare under kvällen, dock ej något svar på det smset ännu. :cheers:
|
Jag fick precis ett MMS från mackyboiii där han talade om att han har händerna fulla för stunden och han bad mig komma förbi och hjälpa honom med att smörja ett par damer:
http://www.picstock.com/image/1575/P...iful_Women.jpg Jag tackade vänligt men bestämt nej och sa att han får klara sig själv för det där va inget för mig utan den där knipan får han lösa för egen maskin. Jag sa även åt honom att han skulle komma in och lägga in lite spel så vi kan vinna pengar inatt och han sa att han skulle se om han kunde smörja upp dessa damerna innan natten är slut (tveksamt dock) så han hinner komma in och lägga lite spel. Om inte annat så kommer han säkert imorgon igen, om han nu överlever nattens bravader! :cheers: |
Fick mess nyss, kommer förmodligen något inatt. Håll utkik i sheetet/RSS, Bobbobula. :)
|
Citat:
|