![]() |
Citat:
|
Citat:
Fast min selektivitet har berott på annat. Du har kommit med dina spel så sent att jag legat och sovit eller så har oddsen droppat så mycket att jag avstod spel. Tur i oturen =)) |
Välkommen tillbaka!
Själv kommer jag troligen att rygga dig för dom (små) pengar jag har kvar på mitt konto. Bara att hoppas att det går bra i början så att man får upp kassan lite smått och kan börja köra med units "på riktigt"... eller så blir man gul som en kines. Oavsett, lycka till! |
SICK! :D
:cheers: |
Grymma lir du levererar!
|
Bara å instämma i lovsången, otroligt bra ! Jag gråter varje gång jag måste lägga mig tidigt och missar något spel :D
|
Citat:
|
Hur går du tillväga inför ett spel? Nyfiken på hur du resonerar kring ditt val av att spela FT på vissa lag och ML på andra. Vad tittar du på för statistik? Målvakter? Brukar själv titta på startande målvakt, trender mot samma lag tidigare, hur bra man är på bortaplan/hemmaplan, form. Dock verkar detta inte riktigt räcka då det konstant går emot mig och jag ligger på 110 % ROI, dock är det ett par riskfria bets inkluderat här och utan dessa är ROI'n inte mer än 104 %.
104 % ROI är okej över ett par tusen spel. Men jag började på kring 125 % ROI (som ofta) efter cirka 100 spel, sedan har det sjunkit mer och mer och det blir mer och mer rött. Så känner att jag måste slipa till mina spelval lite :) |
Citat:
Ser en tydlig tendens att matcher under första halvan(eller första tredjedelen) av säsongen betydligt oftare slutar efter FT. Ju längre säsongen går, ju mer oavgjorda matcher blir det. Kan ha fel i detta, but shit the same om där är värde i raka och hcp-linor :) |
Det är ändå ett nätt litet system du går efter, som ger tillbaka en god del. Grattis och tack!
|
Citat:
|
Devils hittar en väg till förlust och förstör en sweep :/
|
Citat:
|
Citat:
Men men, drygt 10 u plus för natten och det har gått okej hittills. Lite oflyt på slutet om man får klaga :) flyers som släpper in en reducering i slutet häromveckan och Canes som släpper in en reducering med minuten kvar i söndags. Variansen på hcp-spelen ska dock ha sin bit av kakan också :);) |
Ställer nu klockan för att inte missa dina lir. Det är dagens höjpunkt att knäppa på text-tv på morron. Du är grym:hattenav::claps:
|
Citat:
|
Hej,
Jag hade tänkt följa mackyyys spel men hittar de ej, för inte ligger de i spreadsheeten? /Osäker nybörjare |
Citat:
https://www.sharps.se/spreadsheet/9993 |
Citat:
|
Citat:
|
Mackyyy blir de nå fler spel för natten eller kan man gå o lägga sig;)
|
Citat:
|
Klassiker att smyga fram resultaten på text-tv ju. Det kommer jag så väl ihåg för några år sedan när jag sysslade med, höjdpunkten på lördagen att följa all sport på detta vis. ;)
Men nu för tiden används ju internet istället. :cheers: Tack för alla fina spel, mackan. KEEP UP! :hattenav: |
Mackyyy - Du är grym!
Jag ryggar oftast dina spel rakt av och det är jag väldigt glad över! Tack!! |
Mackyy du levererar i år igen ser jag :)
Hoppar på pengatåget :D |
natten
:clap: let's go!:clap:
|
ryggade faktiskt alla spel inatt med medel insats.
Kollade Tampa o Carolina. Tampa hade ju matchen spelade skit sista perioden. Carolina hade ju en innerstolpe i spel 6/3 sista minuten! Hade ju ändrat till OT så kunde ju ha vunnit! |
Citat:
|
Dock tyckte jag Pitts inte borde fått det sista målet bortdömt... han hade aldrig hunnit ta den pucken ändå ^^
|
Ser att du rättat gårdagskvällens MLbet på Kings som vinst... Antar att det är ett slarvfel då slutresultatet blev 1-2 till Canadickerna.
|
Citat:
|
Citat:
|
Blir inga spel inatt från honom, mackyyy ska upp tidigt och behöver sova. :p
Han drog ett SMS tidigare och sa detta. :cheers: |
Citat:
Det är för dåligt Mack,for real :sad: |
Citat:
Men men, även de bästa behöver vila ibland. :D |
Citat:
Trodde han skulle köra Avs ML idag,kändes som ett logiskt pick men vågar fan inte spela något själv i NHL. Bara hoppas Colorado chokar och torskar och så ryggar vi vidare :) |
Du borde lirat, Vlad. :D
|
Det är sa vackert att man far en tar!! Under mackyyy bordet det sta outstanding med stora bokstaver! Stort stort tack för alla dina grymma spel du förgyller min kassa med!!
God Jul och Gott Nytt Ar till kungen!! :clap::thumbup: |
Ja, imponerande är vad det är :clap:
|
Tänkte ge en massa Sharps till robbla's inlägg då han tog orden ur min mun, men sen insåg jag att han inte förtjänade dom utan dom ska till Mackyyy såklart.
Kungen? Sultan! http://www.youtube.com/watch?v=tC-l7...eature=related :hattenav: |