![]() |
Citat:
Preds är ute på sin längsta roadtrip i historien. Trotz trodde på en lyckad sådan och hitills har det blivit fem poäng av sex möjliga. Ständigt underskattat lag tillsammans med Panthers. Folk gör verkligen allt för att slippa se dessa lag av någon anledning:KO: |
Mackan Scott Clemmensen står i Florida ikväll
Ryggar Minnesota och Ottawa. Lehiner var bra senast och står ikväll med i det heta kanada-derbyt. Vad tror du om Islanders och Buffalo ikväll? |
Cory Schneider i målet i Devils ikväll men han är ju en bra målvakt.
Toronto inte spelat på fem dagar då man nollades av Vancouver. Rygg på denna |
Citat:
Imorgon är det dessutom Hockey Night in Canada, där Leafs drar till Boston för en het batalj. Kan komma ut något loose inatt, då uppgiften imorgon väger tyngre. Leafs första hemma efter en tuff roadie längs kanadensiska västkusten dessutom. Devils har dock varit usla b2b den senaste tiden, men hade vilat sedan i lördags fööre matchen mot Flyers. Borde ha gas kvar |
Sitter också och funderar på Nashville. Men jag undrar lite över deras målvakt ikväll: Marek Mazanec vem är det?
Kommer från två raka 5-0 förluster nollar iaf knappast i tre raka. Islanders kommer hem efter fyra raka bortaförluster. Nashville 9 segrar 11 senaste mot Islanders. Bra stats. Har ju gått bra i fem matcher i AHL denna säsong http://www.eliteprospects.com/player.php?player=34796 |
Var hittar ni -1,5 och nashville seger hittar fan inte på pinnen!!!!???!!!
My bad hitta på alternates!! |
Citat:
|
Fick inte du push på denna match mackyyy?!
2013-11-15 03:05 NHL Chicago Blackhawks vs Phoenix Coyotes ML FT+OT 3 2.680 -3 |
Om det var Pinnacle han spelade på vilket jag antar så räknas även straffarna in i OT och efter dom vann ju som bekant Chicago.
|
Ja det var det nog, tror mackyyy bojkottar Marathon där jag la mitt bett :))
|
Citat:
Annars är det +0AH där det blir push vid lika efter 60 min. |
Citat:
|
Mackyyy du är så jävla fin att ta rygg på efter att du torskat ett par lir, gjort det 3-4 gånger nu och ligger fett + efter 16 lir inklusive nattens :cheers:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tack! :) |
Lossnar det för Detroit inatt?
|
Citat:
Vänliga ord! Tar åt mig av äran, kul att det uppskattas! Nu kämpar vi in en parlay eller två inatt:holms::KO: |
Vart spelar du dina parlays med O2.5? Hittar inte det på Pinnacle :( Eller på Bet365
|
Citat:
|
Också tagit rygg och fått in 4 spel irad =)
|
Hockey är sjukt och Rangers är ännu sjukare!
|
Hejsan Sharps!
Det var cirka ett halvår sedan du senast skrev någonting. Så då passas det väl på. Har fått en del PM:s om ifall jag fortfarande spelar på NHL. Yes, det gör jag! Det blir dock ganska sporadiskt, då jag har två jobb som tar upp en jäkla massa tid och ork. För många är spel förknippat med statistik och siffror, men min egen modell tar mer hänsyn till händelseförlopp och situationer. Då vill jag gärna kunna se hur lagen spelar/reagerar ute på isen. Det kommer troligtvis bli mer intensivare efter jul:) https://www.sharps.se/spreadsheet/mackyyy2015 Vi hörs! |