Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   mackyyys NHL (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/5100-mackyyys-nhl/)

Vlad 2012-05-17 04:48

Thread resurrection för dina Devils ;)

:cheers:

mackyyy 2012-05-18 23:00

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 186032)
Thread resurrection för dina Devils ;)

:cheers:

:gun_bandana::gun_bandana: bring Henke down!!!

http://i.cubeupload.com/qj7FRc.gif

Det är så man ska rädda!

mackyyy 2012-05-18 23:27

2012-05-19 19:05NHLNew Jersey Devils vs Eastern Conference Winner 1 ANNAT 4 2.100

Bara måste lägga detta spel, då det är fel favorit här. Finns på pinnen till 2.05, men där heter det "to win series"...

Devils har varit de bättre laget i fem av sex perioder såhär långt.
Split i MSG, vilket innebär ett bra utgångsläge för Devils när man nu vänder hem till "The Rock".

Visst kan Henke vara skillnaden här, men då får det vara så. Absolut värde på det bättre laget, där Kovy hittills har överglänst motståndare som Gaborik.

mackyyy 2012-06-18 00:19

Nä, nu går vi i ide över sommaren. Måste bara passa på att skåla för Los Angeles Kings, som stod för ett helt fantastiskt slutspel! Många spelare kan och bör lyftas fram, men det räcker gott och väl med att hylla laget som ett av de mest dominanta på många år i NHL Playoffs... Det märktes inte att laget aldrig vunnit SC förr.

En okej säsong här. Inte lika bra som förra, men man kan inte få allt :) Vackra Devils tog ett hedersamt silver, men kunde aldrig riktigt hota Kings. Fint nog att ta Prince of Wales Trophy framför ögonen på Henke & Co. från andra sidan floden.

På återseende i Oktober, typ(kanske)... :)

henke111 2012-06-18 00:27

Tack för denna säsongen också ! Du är otroligt grym på NHL ! Klart du ska komma tillbaka nästa år :cheers:

Trevlig sommar på dig :)

mackyyy 2012-09-03 19:11

Det lutar åt att det inte blir säsong i år, men här kommer en gripande video för alla er som nu kan ha råkat missa den :

http://www.youtube.com/watch?v=EWQs3O_IDas

Hoppet är det sista... :)

Grnvit 2012-09-03 20:05

Läste ju nyss att det förmodligen blir en säsong, men med lite försenad start. Har det kommit någon ny info eller försöker du bara jinxa rätt det? ;)

Galeocerdo cuvier 2012-09-03 20:11

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 200129)
Läste ju nyss att det förmodligen blir en säsong, men med lite försenad start. Har det kommit någon ny info eller försöker du bara jinxa rätt det? ;)

Vart läste du det? Hoppas verkligen på en NHL-säsong, betting utan NHL är som sex utan orgasm.

bokis29 2012-09-03 20:21

Får se hur detta tar sig
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=640592

Grnvit 2012-09-03 20:34

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 200131)
Vart läste du det? Hoppas verkligen på en NHL-säsong, betting utan NHL är som sex utan orgasm.

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=640685

Har visserligen inte läst igenom eller kollat på klippet men en skribent på ett forum som skrev det och hade länken som källa.

Grnvit 2013-01-06 14:31

ÄR det dags igen?

mackyyy 2013-01-08 00:15

Vi får se vännen! Lite trupper att sätta sig in i... Har inte den tiden just nu, men förhoppningsvis är vi redo när säsongen drar igång! :)

Grnvit 2013-01-08 00:21

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 223130)
Vi får se vännen! Lite trupper att sätta sig in i... Har inte den tiden just nu, men förhoppningsvis är vi redo när säsongen drar igång! :)

Mja, vi får väl se hur det blir med vissa lirare i KHL också.
Du må väl hur som helst vara laddad inför säsongen? :)

Lycka till med liren som förhoppningsvis kommer förr eller senare!

Redbull 2013-01-16 11:00

Hoppas du kör igång denna säsong. Dina spel uppskattas väldigt mycket!

Personligen hoppas jag att favoritlaget Sens kan nå slutspel. Ska bli intressant att se vad dom mer rutinerade gubbarna (Alfredsson, Gonchar, Phillips) kan åstadkomma tillsammans med dom yngre (Karlsson, Cowen, Turris). Sedan har Sens även ett par svenskar som ska bli kul att följa. Förutom redan nämnda så lägger vi till Silfverberg, Zibanejad, Lehner och Claesson. Fråga är hur mycket speltid Zibanejad, Lehner och Claesson får.

Får väl även nämna favoriten Spezza när jag snackar om Sens.

Cheers mate! :cheers:

mackyyy 2013-01-19 23:29

Citat:

Ursprungligen postat av Redbull (Inlägg 225115)
Hoppas du kör igång denna säsong. Dina spel uppskattas väldigt mycket!

Personligen hoppas jag att favoritlaget Sens kan nå slutspel. Ska bli intressant att se vad dom mer rutinerade gubbarna (Alfredsson, Gonchar, Phillips) kan åstadkomma tillsammans med dom yngre (Karlsson, Cowen, Turris). Sedan har Sens även ett par svenskar som ska bli kul att följa. Förutom redan nämnda så lägger vi till Silfverberg, Zibanejad, Lehner och Claesson. Fråga är hur mycket speltid Zibanejad, Lehner och Claesson får.

Får väl även nämna favoriten Spezza när jag snackar om Sens.

Cheers mate! :cheers:

Då får vi ju hoppas på Sens den här säsongen för din del :) Ser mörkare ut för mitt Devils. Två purunga gentlemän mellan stolparna och en forwardsuppsättning utan någon ersättare åt Parise...

Vi smyginleder säsongen med 5(!) spel. Har dock ingen tid att slänga ut de här, men ni hittar de nog :) Ett par matcher igång redan som måste följas upp hela vägen:hattenav:

Overkill 2013-01-20 02:27

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 226046)
Vi smyginleder säsongen med 5(!) spel. Har dock ingen tid att slänga ut de här, men ni hittar de nog :) Ett par matcher igång redan som måste följas upp hela vägen:hattenav:

GREAT! :clap: :popcorn:

Nu kör vi denna säsong, mackyyy! :D

Redbull 2013-01-20 09:17

Härlig start mackyyy! :claps:

Sens vinner och Karlsson står för tre poäng (1+2). Vilken kille! Även Devils vinner vilket du ändå får vara lite nöjd med, trots att du spelade på Islanders ;)

4-1 direkt, grym start. :moneybag:

mackyyy 2013-01-20 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av Redbull (Inlägg 226099)
Härlig start mackyyy! :claps:

Sens vinner och Karlsson står för tre poäng (1+2). Vilken kille! Även Devils vinner vilket du ändå får vara lite nöjd med, trots att du spelade på Islanders ;)

4-1 direkt, grym start. :moneybag:

Det brukar börja rätt bra :)

Jo, faktiskt! Devils var ganska överlägsna, så det spelet var inte ens nära. Disciplinerat, men ändå skapade Devils en hel del högkvalitativa målchanser... Isles hade max 3-4, så spelet var inget vidare.

Kovys flippass till Zajac är ögongodis också, även om han ska fixa det passet 98 av 100 gånger!

eystege 2013-01-23 19:21

har du några speciella tider du lägger ut spelen? en annan knegare fick ställa klockan på 00.40 för att rygga mer eller mindre i sömnen från mobilen;)

Redbull 2013-01-23 19:53

Citat:

Ursprungligen postat av eystege (Inlägg 226689)
har du några speciella tider du lägger ut spelen? en annan knegare fick ställa klockan på 00.40 för att rygga mer eller mindre i sömnen från mobilen;)

Dra muspekaren över oddset i mackyyys spreadsheet så ser du vilken tid han lagt in spelet.

Rumba123 2013-01-25 15:47

Ja, när de bannar dig så dör väl sharps... :) Så de vågar nog inte banna alla här. haha

Boone 2013-01-25 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av Rumba123 (Inlägg 227066)
Ja, när de bannar dig så dör väl sharps... :) Så de vågar nog inte banna alla här. haha

Varför skulle vi banna någon som inte bryter mot reglerna? Troll.

Rumba123 2013-01-25 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av Boone (Inlägg 227067)
Varför skulle vi banna någon som inte bryter mot reglerna? Troll.

För att reglerna tydligen ändras. Som att ni inte bannade Lazlo direkt. Hela den soppan var för komisk för att ni ska framstå som mer seriösa än RoK. Där åker också medlemmar ut så fort sanningen är obekväm...

Boone 2013-01-25 16:04

Citat:

Ursprungligen postat av Rumba123 (Inlägg 227069)
För att reglerna tydligen ändras. Som att ni inte bannade Lazlo direkt. Hela den soppan var för komisk för att ni ska framstå som mer seriösa än RoK. Där åker också medlemmar ut så fort sanningen är obekväm...

Nu räcker det med off-topic i mackyyy's tråd, men det märks tydligt på din posthistorik att du inte är ute efter annat än att klaga så antingen kan du välja att ta det på rätt plats vilket är här:
https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/

Eller så håller du dig till det trådarna handlar om, tack.

DamageINC 2013-01-27 13:26

Dina spel uppskattas mycket, liksom tidigare år. Snygg start på säsongen för övrigt. Oilers extremt pissiga onödiga mål igår med 1.4 sek kvar sved oerhört måste man säga, veckans fittning.

mackyyy 2013-01-28 00:09

Oj här har det hänt grejer:) tar det som en komplimang , rumba, tror jag? :)

Eyestege, har inga regelbundna tider utan det kan ske när helst. Är ju i första hand för mig själv, men visst lyssnar jag till önskemål:) det bästa är nog en RSS, så blir du uppmärksammad på något sätt via ett pling.

Tack , DamageInc! Jo det var en riktig kulknipsare, men Flames har ju chanser för 5-2 innan dess. Å andra sidan är det ju synd att det kommer såpass sent, för att det går ju inte att reparera med en empty netter ens. Det ska väl förhoppningsvis gå jämnt ut över tid ändå :)

Rekarn 2013-01-28 00:43

Ryggar dig idag på både Chicago och Islanders, har bra känsla för framförallt Chigaco.

Keep up the good work!:claps:

Rekarn 2013-02-06 23:16

Tjena Mackyyy,

Hur många av dina spel gör du egentligen själv, vad jag kan se är dina spel nästan uteslutande ryggade från Aleksander Saakkonen?

Inte meningen att vara otrevlig eller ifrågasättande, men intressant att veta.

KP 2013-02-06 23:25

Citat:

Ursprungligen postat av Rekarn (Inlägg 229470)
Tjena Mackyyy,

Hur många av dina spel gör du egentligen själv, vad jag kan se är dina spel nästan uteslutande ryggade från Aleksander Saakkonen?

Inte meningen att vara otrevlig eller ifrågasättande, men intressant att veta.

Mackyyy har en deal med Serviceplays.net killarna att de får ta hans spel eftersom deras tjänst marknadsför sig mot andra delen utav världen som en betaltjänst. Så det är snarare Aleksander som ryggar Mackan och Mackan lägger ut sina spel gratis här först för oss svenskar. Någon timme efteråt hamnar de på deras sida.

Pilkast 2013-02-07 01:08

Har spelat Anaheim -1.5 i natt, vad tror ni! Starkt hemmalag mot ett svagt borta... Lottoserie, jag vet - men vad tror ni som har mer koll? Är jag rätt ute, eller seglar jag bara på enkla drömmar...?

Ruden 2013-02-07 01:56

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 229482)
Har spelat Anaheim -1.5 i natt, vad tror ni! Starkt hemmalag mot ett svagt borta... Lottoserie, jag vet - men vad tror ni som har mer koll? Är jag rätt ute, eller seglar jag bara på enkla drömmar...?

Du vet väl om att matchen spelas i Pepsi Center, dvs det är bortamatch för Ducks... tror för övrigt att vi har en jämn match att vänta. Lycka till hur som :)

Pilkast 2013-02-07 02:28

Citat:

Ursprungligen postat av Ruden (Inlägg 229485)
Du vet väl om att matchen spelas i Pepsi Center, dvs det är bortamatch för Ducks... tror för övrigt att vi har en jämn match att vänta. Lycka till hur som :)

Hehe - här ser man at jag skall hålla mig till travet! Nej, jag trodde Anaheim hade hemmaplan - faan, så dåligt av mig...

:skamsen:

oggeborreh 2013-02-07 07:36

Det slutade ju lyckligt ändå pilkast :)

Merlot 2013-02-07 15:39

Var kan man se/följa Mackyy´s NHL tips?
Ser inte dessa på denna sida.

Tacksam för svar.

Vlad 2013-02-07 16:06

I hans spreadsheet. Klicka på hans namn sen spreadsheet/NHL13

Längesen jag postade i dagböcker så slänger in ett lycka till med säsongen Mack :cheers:

Grnvit 2013-02-07 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 229486)
Hehe - här ser man at jag skall hålla mig till travet! Nej, jag trodde Anaheim hade hemmaplan - faan, så dåligt av mig...

:skamsen:

Ähh, du är säkert bara ödmjuk! Säg att du hade stenkoll istället, 3-0 Anaheim liksom. :D
Vet inte vilka bolag som kör så, men kan ju vara att det är Anaheim @ Colorado, vilket det var i detta fall. På oddsportal.com har de iaf som vanligt med hemmalag-bortalag så du kan ju kolla där i fortsättningen!

För att inte ha ett inlägg med bara off-topic får jag önska dig fortsatt lycka till, mackyyy. Många matcher inatt, förhoppningsvis hittar du några fina spel!

crimxon 2013-02-25 04:45

Phoenix Phoenix Phoenix. Säkrade ett kryss med 3min kvar av matchen, Det var tydligen inte nog..

Galeocerdo cuvier 2013-02-25 10:41

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 229471)
Mackyyy har en deal med Serviceplays.net killarna att de får ta hans spel eftersom deras tjänst marknadsför sig mot andra delen utav världen som en betaltjänst. Så det är snarare Aleksander som ryggar Mackan och Mackan lägger ut sina spel gratis här först för oss svenskar. Någon timme efteråt hamnar de på deras sida.

Aha spännande. Får mackyyy någon ersättning för detta?

KP 2013-02-25 11:13

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 233869)
Aha spännande. Får mackyyy någon ersättning för detta?

Tror inte detta angår någon annan faktiskt huruvida han får ersättning eller ej samt hur stor ersättningen isåfall är. Utan det är nått som de avtalat fram och hålls sinsemellan.

Galeocerdo cuvier 2013-02-25 11:37

Lika dryg som vanligt. :cheers: