![]() |
Thread resurrection för dina Devils ;)
:cheers: |
Citat:
http://i.cubeupload.com/qj7FRc.gif Det är så man ska rädda! |
Bara måste lägga detta spel, då det är fel favorit här. Finns på pinnen till 2.05, men där heter det "to win series"... Devils har varit de bättre laget i fem av sex perioder såhär långt. Split i MSG, vilket innebär ett bra utgångsläge för Devils när man nu vänder hem till "The Rock". Visst kan Henke vara skillnaden här, men då får det vara så. Absolut värde på det bättre laget, där Kovy hittills har överglänst motståndare som Gaborik. |
Nä, nu går vi i ide över sommaren. Måste bara passa på att skåla för Los Angeles Kings, som stod för ett helt fantastiskt slutspel! Många spelare kan och bör lyftas fram, men det räcker gott och väl med att hylla laget som ett av de mest dominanta på många år i NHL Playoffs... Det märktes inte att laget aldrig vunnit SC förr.
En okej säsong här. Inte lika bra som förra, men man kan inte få allt :) Vackra Devils tog ett hedersamt silver, men kunde aldrig riktigt hota Kings. Fint nog att ta Prince of Wales Trophy framför ögonen på Henke & Co. från andra sidan floden. På återseende i Oktober, typ(kanske)... :) |
Tack för denna säsongen också ! Du är otroligt grym på NHL ! Klart du ska komma tillbaka nästa år :cheers:
Trevlig sommar på dig :) |
Det lutar åt att det inte blir säsong i år, men här kommer en gripande video för alla er som nu kan ha råkat missa den :
http://www.youtube.com/watch?v=EWQs3O_IDas Hoppet är det sista... :) |
Läste ju nyss att det förmodligen blir en säsong, men med lite försenad start. Har det kommit någon ny info eller försöker du bara jinxa rätt det? ;)
|
Citat:
|
Får se hur detta tar sig
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=640592 |
Citat:
Har visserligen inte läst igenom eller kollat på klippet men en skribent på ett forum som skrev det och hade länken som källa. |
ÄR det dags igen?
|
Vi får se vännen! Lite trupper att sätta sig in i... Har inte den tiden just nu, men förhoppningsvis är vi redo när säsongen drar igång! :)
|
Citat:
Du må väl hur som helst vara laddad inför säsongen? :) Lycka till med liren som förhoppningsvis kommer förr eller senare! |
Hoppas du kör igång denna säsong. Dina spel uppskattas väldigt mycket!
Personligen hoppas jag att favoritlaget Sens kan nå slutspel. Ska bli intressant att se vad dom mer rutinerade gubbarna (Alfredsson, Gonchar, Phillips) kan åstadkomma tillsammans med dom yngre (Karlsson, Cowen, Turris). Sedan har Sens även ett par svenskar som ska bli kul att följa. Förutom redan nämnda så lägger vi till Silfverberg, Zibanejad, Lehner och Claesson. Fråga är hur mycket speltid Zibanejad, Lehner och Claesson får. Får väl även nämna favoriten Spezza när jag snackar om Sens. Cheers mate! :cheers: |
Citat:
Vi smyginleder säsongen med 5(!) spel. Har dock ingen tid att slänga ut de här, men ni hittar de nog :) Ett par matcher igång redan som måste följas upp hela vägen:hattenav: |
Citat:
Nu kör vi denna säsong, mackyyy! :D |
Härlig start mackyyy! :claps:
Sens vinner och Karlsson står för tre poäng (1+2). Vilken kille! Även Devils vinner vilket du ändå får vara lite nöjd med, trots att du spelade på Islanders ;) 4-1 direkt, grym start. :moneybag: |
Citat:
Jo, faktiskt! Devils var ganska överlägsna, så det spelet var inte ens nära. Disciplinerat, men ändå skapade Devils en hel del högkvalitativa målchanser... Isles hade max 3-4, så spelet var inget vidare. Kovys flippass till Zajac är ögongodis också, även om han ska fixa det passet 98 av 100 gånger! |
har du några speciella tider du lägger ut spelen? en annan knegare fick ställa klockan på 00.40 för att rygga mer eller mindre i sömnen från mobilen;)
|
Citat:
|
Ja, när de bannar dig så dör väl sharps... :) Så de vågar nog inte banna alla här. haha
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/ Eller så håller du dig till det trådarna handlar om, tack. |
Dina spel uppskattas mycket, liksom tidigare år. Snygg start på säsongen för övrigt. Oilers extremt pissiga onödiga mål igår med 1.4 sek kvar sved oerhört måste man säga, veckans fittning.
|
Oj här har det hänt grejer:) tar det som en komplimang , rumba, tror jag? :)
Eyestege, har inga regelbundna tider utan det kan ske när helst. Är ju i första hand för mig själv, men visst lyssnar jag till önskemål:) det bästa är nog en RSS, så blir du uppmärksammad på något sätt via ett pling. Tack , DamageInc! Jo det var en riktig kulknipsare, men Flames har ju chanser för 5-2 innan dess. Å andra sidan är det ju synd att det kommer såpass sent, för att det går ju inte att reparera med en empty netter ens. Det ska väl förhoppningsvis gå jämnt ut över tid ändå :) |
Ryggar dig idag på både Chicago och Islanders, har bra känsla för framförallt Chigaco.
Keep up the good work!:claps: |
Tjena Mackyyy,
Hur många av dina spel gör du egentligen själv, vad jag kan se är dina spel nästan uteslutande ryggade från Aleksander Saakkonen? Inte meningen att vara otrevlig eller ifrågasättande, men intressant att veta. |
Citat:
|
Har spelat Anaheim -1.5 i natt, vad tror ni! Starkt hemmalag mot ett svagt borta... Lottoserie, jag vet - men vad tror ni som har mer koll? Är jag rätt ute, eller seglar jag bara på enkla drömmar...?
|
Citat:
|
Citat:
Hehe - här ser man at jag skall hålla mig till travet! Nej, jag trodde Anaheim hade hemmaplan - faan, så dåligt av mig... :skamsen: |
Det slutade ju lyckligt ändå pilkast :)
|
Var kan man se/följa Mackyy´s NHL tips?
Ser inte dessa på denna sida. Tacksam för svar. |
I hans spreadsheet. Klicka på hans namn sen spreadsheet/NHL13
Längesen jag postade i dagböcker så slänger in ett lycka till med säsongen Mack :cheers: |
Citat:
Vet inte vilka bolag som kör så, men kan ju vara att det är Anaheim @ Colorado, vilket det var i detta fall. På oddsportal.com har de iaf som vanligt med hemmalag-bortalag så du kan ju kolla där i fortsättningen! För att inte ha ett inlägg med bara off-topic får jag önska dig fortsatt lycka till, mackyyy. Många matcher inatt, förhoppningsvis hittar du några fina spel! |
Phoenix Phoenix Phoenix. Säkrade ett kryss med 3min kvar av matchen, Det var tydligen inte nog..
|
Citat:
|
Citat:
|
Lika dryg som vanligt. :cheers:
|