![]() |
Citat:
Snart Ryssland-Kanada, tror på en öppen stentuff match, Kanada vinner och över 6.5 tror och hoppas jag på. Men jag har ingen bra statistik att backa upp det med :) |
Citat:
Tack för den norska! såg du 2-1 målet av Vålerenga? Ett riktigt konstmål! |
Citat:
|
2-0 Blues.. :/ en riktig shoot-off i Toronto iaf, mål i 32,33,34 och 34 minuten :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ryggar dig på bulls! Spelbekräftelse - JT39425013F - Flash Tid då spelet placerades: 04/01/2012 01:57:47 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 CHI Bulls ATL Hawks @ CHI Bulls (Matchvinnare) 04/01/2012 Ingen 2.00 Levande Insats: 250,00 Vinst: 250,00 Utdelning: Total insats: 250,00 Total utdelning: 0,00 |
Citat:
|
Spelar en snabb dubbel, Ryggar någon med Angelique Kerber (WTA Auckland)+Kanada -1,5 till 2.76, för att ha nått att kolla på :)
|
Nån som ser JVM Ska man livea Canada?
|
Spelbekräftelse - TT65958281F - Flash Tid då spelet placerades: 04/01/2012 02:33:51 Skriv ut
Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Canada U20 Canada U20 v Ryssland U20 (Insatsen tillbaka vid oavgjort) 04/01/2012 Ingen 1.80 Levande Insats: 500,00 Vinst: 400,00 Utdelning: |
Lite sent nu men njaaaaa... Ryssarnas målvakt är ett MONSTER. Ser precis ut som Sverige Finland, ryssarna har varit i anfallszon typ 5 ggr, och Kanada får ej in pucken..
|
Bulls är pinsamma BTW, 37 poäng på snart 3 quarters, måste ju vara ngt slags rekord?
|
Citat:
|
Citat:
Snyggt att du lirade -1. Borde jag också gjort. Och stilpoäng på att du fick in bettet på förlängning Sverige - Finland också :clap: PS. Kommer dra igång tv-n på jobbet med skidorna. det här vill man ju inte missa |
Citat:
Kanal+ är på väg i kabeln inom kort men jag vet inte riktigt vad dom visar, vi får se, det kan ju inte bli sämre än tv4Sport och kanal10:gun_bandana: |
Citat:
Smart drag med tv på jobbet! Själv så kollar jag på norsk tv för att få in känslan på Marit ;-) |
Lyckades få in livestreaming på ipaden. Känner mig riktigt high-tech nu :lol: Men fattar inte, det är flera delmoment innan vinnaren koras eller? För Marit vann ju loppet som var nyss.
|
Citat:
|
Lätt som en plätt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:moneybag: |
Haha helt lysande. Man tackar som fan!
|
Citat:
|
Kanon med Marit! :-)
|
Citat:
|
Marit står som levande i spelhistoriken, Vad gäller?
|
Citat:
|
Citat:
|
Petar in ett fotbolls-spel i Egypten:
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Haras El Hedoud Haras El Hedoud v Telephonaat Bani Suweif(Resultat efter fulltid) 04/01/2012 Ingen 1.57 Levande |
Är det möjligtvis någon som har några föraningar ang. Newcastle - Manchester U ikväll?
Jag vet inte hur det ser ut på skadefronten men som jag ser det så borde väl Man U vinna då dom har 5 vinster på sina 6 senaste seriematcher, Newcastle har bara skrapat ihop 1 vinst och 1 oavgjord. Odds f.n. 1,66 Jag skulle även tro att ett överspel (2,5) borde gå att spela, Newcastle har snittat 3,3 på sina 6 senaste, Man U har snittat 3,8 Odds f.n. 1,80 Vad tror ni? |
Citat:
:offtopic: |
Citat:
|
Citat:
Newcastle har ju rasat på sistone och bortsett från uniteds katastrofmatch i helgen tycker jag de sett starka ut. |
Ok, då är det avgjort.
Vinst för Man U inlagt:yes: |
Jag vet att Evertons form är stigande och att man har ett hyffsat lag, men 1.44 på Everton hemma är ju helt sanslöst dåligt enligt mig.. har inte sett en sån dålig match i hela mitt liv som senast mot West Brom där inget av lagen var värda att göra mål. Bolton må vara dåliga, men har ändå vunnit 3 av 9 bortamatcher och Everton har samma facit hemma så sån jäkla skillnad är det inte..
Everton är favoriter, men jag kör en liten slant på Bolton till 7.5 ggr pengarna bara för att! :) Sen tror jag på överspel i Newcastle-United. Analys mer än det ovan är överflödigt. Träning nu, ses ikväll! |
Citat:
Sir Alex säger såhär inför matchen: "We're trying hard to get Rio Ferdinand for Wednesday, and Ryan Giggs, which would make a good difference to us." Gillar inte oddset för Unitedvinst utan överspelet lockar mera. Demba Ba är farlig framåt för Newcastle och kan ställa till problem för Uniteds mittbackar och målvakt. Bara mina tankar, hoppas det inte gör något Maijadona :) |
Citat:
Då får det bli ett överspel också:KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|