Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

tompa87 2012-01-04 02:28

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158116)
Dåligt med live spel på bet365 inatt. missade att spela både på caps och Hurricanes. Men hann spela på Tampa och Phoenix... som båda ligger under ;-)

Tack för förra inlägget , jag var och surrade i basketligorna :skamsen:

Massor med basket, om man vågar sig på det.. Bulls är ute på hal is i första, kanske värt en slant på dem just nu.. Fick 1.90 på -9.5 innan matchstart nu får man 1.83 på -4.5..

Snart Ryssland-Kanada, tror på en öppen stentuff match, Kanada vinner och över 6.5 tror och hoppas jag på. Men jag har ingen bra statistik att backa upp det med :)

Maijadona 2012-01-04 02:28

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 158057)
Hyfsad kväll vi har haft va?:KO:
Det känns riktigt bra att vi kan hjälpa varandra att skrapa ihop ett par kronor:thumbup:
Härligt jobbat, keep it up!

Jag har skrapat ihop en basketdubbel inatt men ser man till senaste natten så kanske man borde avstått:cry:

Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 South Dakota +8.5 South Dakota @ Western Illinois(Handikapp) 04/01/2012 Ingen 1.90 Levande
2 CHI Bulls -9.5 ATL Hawks @ CHI Bulls(Handikapp) 04/01/2012 Ingen 1.90 Levande

Nu skall jag slänga ett öga på natthockeyn

Jag hittade allt ett par matcher:

1 Över 5.5 DET Redwings @ DAL Stars(Totalt) 04/01/2012 Ingen 2.00 Levande
2 WAS Capitals CAL Flames @ WAS Capitals(Matchodds 1-X-2) 04/01/2012 Ingen 1.90 Levande

Kloka ord! Riktigt skoj när vi hjälps åt att vinna pengar , känns som att vi här inne kompleterar varandra riktgt bra!

Tack för den norska! såg du 2-1 målet av Vålerenga? Ett riktigt konstmål!

Maijadona 2012-01-04 02:33

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 158064)
Riktigt fin dag idag. +13-14 units även om man lyckades klanta till det totalt med det där freebetet så man inte fick nån nytta av det. Tog du -1 Maijadona? Kollar av dina NHL-spel sen då Pejsson. Extra bonus att dubbeln med Ässät och underspelet i Millwall matchen satt där den skulle också. Snyggt jobb med norgehockeyn idag! Nu håller vi det på denna vinstnivån även fortsättningsvis tycker jag :p

Sorry att jag jinxade tottenhamspelet. det var inte meningen, jag looooooovar

Riktigt synd på Spurs. Men annars en mycket bra dag/kväll. Vad klantade du till med freebetet? Japp hade -1 men var så nära att ta -2 till 7 gånger istället på City matchen. Imorgon får du stanna hemma från jobbet och kolla på skidorna:smoke:

tompa87 2012-01-04 02:35

2-0 Blues.. :/ en riktig shoot-off i Toronto iaf, mål i 32,33,34 och 34 minuten :)

tompa87 2012-01-04 02:36

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158119)
Riktigt synd på Spurs. Men annars en mycket bra dag/kväll. Vad klantade du till med freebetet? Japp hade -1 men var så nära att ta -2 till 7 gånger istället på City matchen. Imorgon får du stanna hemma från jobbet och kolla på skidorna:smoke:

Kan vara läge att spela emot Spurs nästa, tycker dem ser slitna ut..

Maijadona 2012-01-04 02:52

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 158121)
Kan vara läge att spela emot Spurs nästa, tycker dem ser slitna ut..

Fast nu har de väl en veckas paus? FA cupen till helgen och där lär Harry ställa upp med bänknötare/juniorer.

Maijadona 2012-01-04 02:57

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 158117)
Massor med basket, om man vågar sig på det.. Bulls är ute på hal is i första, kanske värt en slant på dem just nu.. Fick 1.90 på -9.5 innan matchstart nu får man 1.83 på -4.5..

Snart Ryssland-Kanada, tror på en öppen stentuff match, Kanada vinner och över 6.5 tror och hoppas jag på. Men jag har ingen bra statistik att backa upp det med :)

Ryggar dig på bulls!
Spelbekräftelse - JT39425013F - Flash Tid då spelet placerades: 04/01/2012 01:57:47 Skriv ut

Val
1 CHI Bulls ATL Hawks @ CHI Bulls
(Matchvinnare) 04/01/2012 Ingen 2.00 Levande
Insats: 250,00 Vinst: 250,00 Utdelning:

Total insats: 250,00 Total utdelning: 0,00

tompa87 2012-01-04 03:00

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158125)
Fast nu har de väl en veckas paus? FA cupen till helgen och där lär Harry ställa upp med bänknötare/juniorer.

Ja han var ju extremt ointresserad av att spela Europaleague. Så det har du rätt i .. Förövrigt lite skrällvarningar i FA-cupen med så mkt matcher som spelas nu tror jag ingen PL coach (speciellt inte bottenlagen) kommer satsa speciellt mkt ordinarie a-lagsspelare... Bristol Rovers kan bli en svår nöt för ett trött, förmodligen b-betonat villa t.ex. .. vann ju mot Southampton borta och tog en turlig ny skalp idag t.ex.

tompa87 2012-01-04 03:04

Spelar en snabb dubbel, Ryggar någon med Angelique Kerber (WTA Auckland)+Kanada -1,5 till 2.76, för att ha nått att kolla på :)

Maijadona 2012-01-04 03:30

Nån som ser JVM Ska man livea Canada?

Maijadona 2012-01-04 03:32

Spelbekräftelse - TT65958281F - Flash Tid då spelet placerades: 04/01/2012 02:33:51 Skriv ut

Val
1 Canada U20 Canada U20 v Ryssland U20
(Insatsen tillbaka vid oavgjort) 04/01/2012 Ingen 1.80 Levande
Insats: 500,00 Vinst: 400,00 Utdelning:

tompa87 2012-01-04 03:40

Lite sent nu men njaaaaa... Ryssarnas målvakt är ett MONSTER. Ser precis ut som Sverige Finland, ryssarna har varit i anfallszon typ 5 ggr, och Kanada får ej in pucken..

tompa87 2012-01-04 03:43

Bulls är pinsamma BTW, 37 poäng på snart 3 quarters, måste ju vara ngt slags rekord?

tompa87 2012-01-04 04:31

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158126)
Ryggar dig på bulls!
Spelbekräftelse - JT39425013F - Flash Tid då spelet placerades: 04/01/2012 01:57:47 Skriv ut

Val
1 CHI Bulls ATL Hawks @ CHI Bulls
(Matchvinnare) 04/01/2012 Ingen 2.00 Levande
Insats: 250,00 Vinst: 250,00 Utdelning:

Total insats: 250,00 Total utdelning: 0,00

Efter MÅNGA om och men.. . :D 76-74, avgjort med 4 sek kvar.

Jinx 2012-01-04 10:08

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158119)

La motbet innan avspark på kryss och två men med tanke på att jag skulle få tillbaka pengarna om jag förlorade freebetet hade jag likagärna kunna lägga de 250 på city innan avspark och sedan lägga freebetet på X2. Sett till hur jag nu la upp det spelade jag egentligen inte på nånting utan hade fått samma netto oavsett utfall. Vilket var helt hål i huvudet eftersom jag trodde att Man City skulle vinna. Besviken på mig själv, brukar inte ha svårt för siffror men det här fick jag inte rätt på :whoco5:

Snyggt att du lirade -1. Borde jag också gjort. Och stilpoäng på att du fick in bettet på förlängning Sverige - Finland också :clap:

PS. Kommer dra igång tv-n på jobbet med skidorna. det här vill man ju inte missa

Pejsson 2012-01-04 11:07

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158118)
Kloka ord! Riktigt skoj när vi hjälps åt att vinna pengar , känns som att vi här inne kompleterar varandra riktgt bra!

Tack för den norska! såg du 2-1 målet av Vålerenga? Ett riktigt konstmål!

Nope, jag har inga roliga sportkanaler ännu så jag kan tyvärr inte se så mycket av det jag spelar på:sad:
Kanal+ är på väg i kabeln inom kort men jag vet inte riktigt vad dom visar, vi får se, det kan ju inte bli sämre än tv4Sport och kanal10:gun_bandana:

Maijadona 2012-01-04 12:14

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 158155)
La motbet innan avspark på kryss och två men med tanke på att jag skulle få tillbaka pengarna om jag förlorade freebetet hade jag likagärna kunna lägga de 250 på city innan avspark och sedan lägga freebetet på X2. Sett till hur jag nu la upp det spelade jag egentligen inte på nånting utan hade fått samma netto oavsett utfall. Vilket var helt hål i huvudet eftersom jag trodde att Man City skulle vinna. Besviken på mig själv, brukar inte ha svårt för siffror men det här fick jag inte rätt på :whoco5:

Snyggt att du lirade -1. Borde jag också gjort. Och stilpoäng på att du fick in bettet på förlängning Sverige - Finland också :clap:

PS. Kommer dra igång tv-n på jobbet med skidorna. det här vill man ju inte missa

Marit nere i 1.70 nu. Känns som om det bara vore Kikkan emot ( hon ger2.8 på liven om man vill säkra, men det är nget jag kommer göra)

Smart drag med tv på jobbet! Själv så kollar jag på norsk tv för att få in känslan på Marit ;-)

Jinx 2012-01-04 12:36

Lyckades få in livestreaming på ipaden. Känner mig riktigt high-tech nu :lol: Men fattar inte, det är flera delmoment innan vinnaren koras eller? För Marit vann ju loppet som var nyss.

Maijadona 2012-01-04 12:44

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 158170)
Lyckades få in livestreaming på ipaden. Känner mig riktigt high-tech nu :lol: Men fattar inte, det är flera delmoment innan vinnaren koras eller? För Marit vann ju loppet som var nyss.

Helt riktigt. Först prolog. Sen kvartfinal. Mart vunnit båda htills. snart semi och sen förhoppningsvis Final ;-)

Maijadona 2012-01-04 13:16

Lätt som en plätt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:moneybag:

Jinx 2012-01-04 13:22

Haha helt lysande. Man tackar som fan!

Maijadona 2012-01-04 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 158157)
Nope, jag har inga roliga sportkanaler ännu så jag kan tyvärr inte se så mycket av det jag spelar på:sad:
Kanal+ är på väg i kabeln inom kort men jag vet inte riktigt vad dom visar, vi får se, det kan ju inte bli sämre än tv4Sport och kanal10:gun_bandana:

Tv4 sportsändningar är bland det värsta man kan se på! Jag får lust att stoppa in en gaffel och operera bort trummhinnan så fort jag hör Perlskogs röst ;) Fast det behövs inga bra sportkanaler för att se norskhockey......Standraden är så sjuktdålig att de flesta matcherna är för dåliga för lokalTV:gun_bandana:

tompa87 2012-01-04 13:43

Kanon med Marit! :-)

Maijadona 2012-01-04 13:49

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 158138)
Efter MÅNGA om och men.. . :D 76-74, avgjort med 4 sek kvar.

Aldrig orolig ;) Nä men hade räknat den som f¨rlorad när jag gick och la mig inatt. Får ses som bonuspengar :cheers:

Pejsson 2012-01-04 13:52

Marit står som levande i spelhistoriken, Vad gäller?

Maijadona 2012-01-04 13:55

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 158185)
Marit står som levande i spelhistoriken, Vad gäller?

Bara bet365 som är lite sega, De kunde rättat den och betalat ut vinsten innan upploppet :clap:

Pejsson 2012-01-04 13:56

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158186)
Bara bet365 som är lite sega, De kunde rättat den och betalat ut vinsten innan upploppet :clap:

:lol:

Pejsson 2012-01-04 14:20

Petar in ett fotbolls-spel i Egypten:
1 Haras El Hedoud Haras El Hedoud v Telephonaat Bani Suweif(Resultat efter fulltid) 04/01/2012 Ingen 1.57 Levande

Pejsson 2012-01-04 14:54

Är det möjligtvis någon som har några föraningar ang. Newcastle - Manchester U ikväll?

Jag vet inte hur det ser ut på skadefronten men som jag ser det så borde väl Man U vinna då dom har 5 vinster på sina 6 senaste seriematcher,
Newcastle har bara skrapat ihop 1 vinst och 1 oavgjord.
Odds f.n. 1,66

Jag skulle även tro att ett överspel (2,5) borde gå att spela, Newcastle har snittat 3,3 på sina 6 senaste, Man U har snittat 3,8
Odds f.n. 1,80

Vad tror ni?

wLn 2012-01-04 14:57

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 158196)
Är det möjligtvis någon som har några föraningar ang. Newcastle - Manchester U ikväll?

Jag vet inte hur det ser ut på skadefronten men som jag ser det så borde väl Man U vinna då dom har 5 vinster på sina 6 senaste seriematcher,
Odds f.n. 1,66

Jag skulle även tro att ett överspel (2,5) borde gå att spela, Newcastle har snittat 3,3 på sina 6 senaste, Man U har snittat 3,8
Odds f.n. 1,80

Vad tror ni?

Jag har lärt mig den hårda vägen att fotboll är inget man ska betta på :thumbup:

:offtopic:

tompa87 2012-01-04 15:00

Citat:

Odds f.n. 1,66

Odds f.n. 1,80

Vad tror ni?

Hmm, spelar rooney? tyckte han märkbart saknades sist..

Jinx 2012-01-04 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 158198)
Hmm, spelar rooney? tyckte han märkbart saknades sist..

Enligt Leagespy spelar Rooney och Berbatov på topp. Jo, han saknades sist kan man lugnt säga. Han och allmän struktur i laget... Tror United fixar detta och ett odds på 1,7 tycker jag känns spelvärt. Newcastle såg inte särskilt bra ut senast mot Liverpool och United är nog hyfsat revanschsugna idag...

Newcastle har ju rasat på sistone och bortsett från uniteds katastrofmatch i helgen tycker jag de sett starka ut.

Pejsson 2012-01-04 16:27

Ok, då är det avgjort.
Vinst för Man U inlagt:yes:

tompa87 2012-01-04 16:56

Jag vet att Evertons form är stigande och att man har ett hyffsat lag, men 1.44 på Everton hemma är ju helt sanslöst dåligt enligt mig.. har inte sett en sån dålig match i hela mitt liv som senast mot West Brom där inget av lagen var värda att göra mål. Bolton må vara dåliga, men har ändå vunnit 3 av 9 bortamatcher och Everton har samma facit hemma så sån jäkla skillnad är det inte..

Everton är favoriter, men jag kör en liten slant på Bolton till 7.5 ggr pengarna bara för att! :)

Sen tror jag på överspel i Newcastle-United.

Analys mer än det ovan är överflödigt.

Träning nu, ses ikväll!

DD 2012-01-04 17:14

Citat:

Odds f.n. 1,66

Odds f.n. 1,80

Vad tror ni?

Jag har själv spelat överspel på den matchen, dock till 1.89. Rooney kommer att vara tillbaka i startelvan och United måste gå för vinst i och med Citys vinst igår kväll. Men försvaret såg allt annat än stabilt ut i senaste matchen mot Blackburn.

Sir Alex säger såhär inför matchen: "We're trying hard to get Rio Ferdinand for Wednesday, and Ryan Giggs, which would make a good difference to us." Gillar inte oddset för Unitedvinst utan överspelet lockar mera. Demba Ba är farlig framåt för Newcastle och kan ställa till problem för Uniteds mittbackar och målvakt.

Bara mina tankar, hoppas det inte gör något Maijadona :)

Pejsson 2012-01-04 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av DD (Inlägg 158231)
Jag har själv spelat överspel på den matchen, dock till 1.89. Rooney kommer att vara tillbaka i startelvan och United måste gå för vinst i och med Citys vinst igår kväll. Men försvaret såg allt annat än stabilt ut i senaste matchen mot Blackburn.

Sir Alex säger såhär inför matchen: "We're trying hard to get Rio Ferdinand for Wednesday, and Ryan Giggs, which would make a good difference to us." Gillar inte oddset för Unitedvinst utan överspelet lockar mera. Demba Ba är farlig framåt för Newcastle och kan ställa till problem för Uniteds mittbackar och målvakt.

Bara mina tankar, hoppas det inte gör något Maijadona :)

Jag tror inte att Maijadina har någonting emot att vi hjälps åt här, det är tvärtemot bara bra:thumbup:

Då får det bli ett överspel också:KO:

abber 2012-01-04 17:49

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 158219)
Ok, då är det avgjort.
Vinst för Man U inlagt:yes:

Har också tänkt lira man u vinst. Men då vill jag se Lindegaard i målet, någon som vet om han startar? Med De gea i mål så satsar jag nog på överspel

Jinx 2012-01-04 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 158238)
Har också tänkt lira man u vinst. Men då vill jag se Lindegaard i målet, någon som vet om han startar? Med De gea i mål så satsar jag nog på överspel

Enligt den laguppställning jag sett är det De Gea som står. Blir nog hans sista chans. Hade det inte varit för mitt usla resultat på överspel hittills hade jag nog också tagit det. Borde kunna bli mycket mål.

DD 2012-01-04 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 158238)

Det har inte kommit några laguppställningar än men jag tror Ferguson satsar på de Gea i mål igen.

abber 2012-01-04 18:04

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 158241)
Enligt den laguppställning jag sett är det De Gea som står. Blir nog hans sista chans. Hade det inte varit för mitt usla resultat på överspel hittills hade jag nog också tagit det. Borde kunna bli mycket mål.

Han har redan fått tillräckligt många chanser enligt mig fattar inte varför fergie väljer att fortsätta med de gea när lindegaard ändå gjort ett stabilt jobb