Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Maijadona Pensionsfonden Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/9639-maijadona-pensionsfonden-fotboll/)

Maijadona 2012-01-04 18:16

Citat:

Ursprungligen postat av DD (Inlägg 158231)
Jag har själv spelat överspel på den matchen, dock till 1.89. Rooney kommer att vara tillbaka i startelvan och United måste gå för vinst i och med Citys vinst igår kväll. Men försvaret såg allt annat än stabilt ut i senaste matchen mot Blackburn.

Sir Alex säger såhär inför matchen: "We're trying hard to get Rio Ferdinand for Wednesday, and Ryan Giggs, which would make a good difference to us." Gillar inte oddset för Unitedvinst utan överspelet lockar mera. Demba Ba är farlig framåt för Newcastle och kan ställa till problem för Uniteds mittbackar och målvakt.

Bara mina tankar, hoppas det inte gör något Maijadona :)

Det gör absolut ingenting DD! Tvärtemot så tackar jag för både dina tankar och för att du skrver ner dem i speldagboken . Riktigt kul att fler och fler kommer in här och kollar/skriver. Uppskatas mycket:hattenav:
( Utan er andra kunde jag ju lika gärna sitta och skriva "dagbok" hemma på kammaren.

Jinx 2012-01-04 18:16

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 158246)
Han har redan fått tillräckligt många chanser enligt mig fattar inte varför fergie väljer att fortsätta med de gea när lindegaard ändå gjort ett stabilt jobb

Håller med. Var lite förvånad när de köpte honom då jag sett honom hela säsongen i Atlético Madrid och jag tyckte inte han var någon "vägg" direkt där heller. Notera dock att han skulle stå idag var enligt den preliminära laguppställning jag såg på Leaguespy.com tidigare idag men när jag kollade nu var all info borttagen så du bör nog dubbelkolla nån merstans om det är vem som står som avgör hur du tänker spela. GL anyways!

Pejsson 2012-01-04 18:20

I väntan på fotbollen kryddar jag kvällen med lite hockey från allettan:

04.01.2012 19:00 Kallinge-Ronneby - Vita Hästen (1X2) 2 1.55 Pågående
04.01.2012 19:00 Vimmerby - Karlskrona (Dubbelchans) X2 1.39 Pågående
04.01.2012 19:00 Borlänge - Hudiksvall (Dubbelchans) X2 1.35 Pågående
04.01.2012 19:00 Kristianstad - Olofström (1X2) 1 1.55 Pågående

Allihop inpackade i en fyrling till 4,51 ggr stålet:gun_bandana:

abber 2012-01-04 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 158249)
Håller med. Var lite förvånad när de köpte honom då jag sett honom hela säsongen i Atlético Madrid och jag tyckte inte han var någon "vägg" direkt där heller. Notera dock att han skulle stå idag var enligt den preliminära laguppställning jag såg på Leaguespy.com tidigare idag men när jag kollade nu var all info borttagen så du bör nog dubbelkolla nån merstans om det är vem som står som avgör hur du tänker spela. GL anyways!

Får nog vänta tills trupperna släpps officiellt... Rätta mig gärna om jag har fel men enligt mig så kommer det vara STOR skillnad på försvaret med Lindegaard längst bak istället för De gea

Maijadona 2012-01-04 18:31

Nu är jag redo för kvällensspel efter en cykelutflykt med barnen plus en runda ner till sjön för att mata fåglarna ( karma;) )

Snyggt spel i Egypten Pejsson! Tyvärr missade jag det bettet.

Jag tror också på Man U idag , stör mig på att jag inte spelade dem igår när de stod i 1.80. Vågar man vänta idag och få upp oddset? Från början var jag sugen på en stor bet på Man U. Förövrigt hoppas jag att inte Berbatov spelar från start. Nog den enskilda spelare som "sabbat" mest pengar för mg genom tiderna med horibla missar.

Plus att jag ni som följt dagboken ett tag nog vet att jag inte håller Newcastel särskilt högt.

ân en gång, Riktigt skoj att så många nya kommer in och skriver och att ni i det "gammla" gardet fortsätter att skriva!:clap:

Vill passa på att gratta Pejsson till att sheetet är grönt nu. Starkt jobbat på kort tid!

Spelade rak Man U till 1.67 . Funderar även på handikapp spel.....

Maijadona 2012-01-04 20:34

Officiella:

United: Lindegaard; Valencia, Jones, Ferdinand, Evra; Nani, Carrick, Giggs, Park; Rooney, Berbatov. Subs: De Gea, Rafael, Anderson, Pogba, Lingard, Hernandez, Welbeck.

Newcastle: Krul, Simpson, Williamson, Coloccini, Santon, R.Taylor, Cabaye, Tiote, Gutierrez, Ba, Shola Ameobi. Subs: Harper, Perch, Vuckic, Obertan, Ben Arfa, Ameobi, Best.

Maijadona 2012-01-04 20:47

Ser bra ut, blir tre exstra spel

Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning
Man Utd att vinna utan att släppa in ett mål @ 3.00
150,00 kr Singel 04/01/2012 19:47:30 150,00 0,00

Man Utd-2.0 @ 4.80
150,00 kr Singel 04/01/2012 19:47:30 150,00 0,00

Man Utd-1.0 @ 2.25
500,00 kr Singel 04/01/2012 19:40:02 500,00

abber 2012-01-04 20:48

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158293)
Officiella:

United: Lindegaard; Valencia, Jones, Ferdinand, Evra; Nani, Carrick, Giggs, Park; Rooney, Berbatov. Subs: De Gea, Rafael, Anderson, Pogba, Lingard, Hernandez, Welbeck.

Newcastle: Krul, Simpson, Williamson, Coloccini, Santon, R.Taylor, Cabaye, Tiote, Gutierrez, Ba, Shola Ameobi. Subs: Harper, Perch, Vuckic, Obertan, Ben Arfa, Ameobi, Best.

Rätt målvaktsval, trots att valencias försvarspel inte är det bästa så kommer nog mittfältet göra gott bakåt...Tvåan liras till 1.76

Jensw 2012-01-04 20:57

Grymt bra speldagbok Maijadona.

Läser varje dag så tänkte att det va dags att lämna ett avtryck!

Nu jagar vi in united!

DD 2012-01-04 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 158296)
Rätt målvaktsval, trots att valencias försvarspel inte är det bästa så kommer nog mittfältet göra gott bakåt...Tvåan liras till 1.76

Dock förvånande enligt mig då Ferguson inte brukar peta spelare direkt efter en dålig insats. Nu jobbar vi in överspelet och gärna en Unitedvinst på det också :cheers:

Maijadona 2012-01-04 22:28

Kör ett live spel på oavgjort 300x9

Maijadona 2012-01-04 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av Jensw (Inlägg 158298)
Grymt bra speldagbok Maijadona.

Läser varje dag så tänkte att det va dags att lämna ett avtryck!

Nu jagar vi in united!

Tack Jensw! Hoppas dock att jag inte lurade in dig Mancester fällan idag.:skamsen: riktigt dåligt av united!

DD 2012-01-04 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158340)
Tack Jensw! Hoppas dock att jag inte lurade in dig Mancester fällan idag.:skamsen: riktigt dåligt av united!

Riktigt jävla uselt skulle jag vilja säga. Lojt och oinspirerat är bara förnamnet :rant:

Maijadona 2012-01-04 22:49

Grattis till överspet boys! Typ det ända jag inte spelade;)
Och grattis till Bolton spelen! Bra jobb!

Jinx 2012-01-04 22:52

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158342)
Grattis till överspet boys! Typ det ända jag inte spelade;)
Och grattis till Bolton spelen! Bra jobb!

Blir att hålla sig borta från United ett tag tills de kan uppvisa någon typ av form. Men var lugn Maijadona, när Ba sticker iväg till de där mästerskapen lär nog skatornas tid i glansen vara över. Men fy skäms United; så dåligt. mer än så behöver ej sägas.

Maijadona 2012-01-04 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 158345)
Blir att hålla sig borta från United ett tag tills de kan uppvisa någon typ av form. Men var lugn Maijadona, när Ba sticker iväg till de där mästerskapen lär nog skatornas tid i glansen vara över. Men fy skäms United; så dåligt.

Jo utan Ba och Tiote blir det inte roligt för skatorna:-)

Tror aldrig jag sett Mancester så dåliga . speciellt deras första touch på bollen var bedrövliga idag.

DD 2012-01-04 22:57

Att sitta på underspel i Everton-Bolton är ju halvkul när ett sånt här mål görs http://www.youtube.com/watch?v=Zig-2TrHWjM

Pejsson 2012-01-04 23:02

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158252)

Vill passa på att gratta Pejsson till att sheetet är grönt nu. Starkt jobbat på kort tid!

Det var roligt så länge det varade:rant:
Skönt att överspelet satt iallafall:rolleyes:

Nu skall jag bara jobba in 2 bollar till i Barcelona och kolla in nattens nhl

Edit: Jadu DD vilken jä..a träff

Jinx 2012-01-04 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158348)
Jo utan Ba och Tiote blir det inte roligt för skatorna:-)

Tror aldrig jag sett Mancester så dåliga . speciellt deras första touch på bollen var bedrövliga idag.

Vill kontra där dock. Matchen mot Blackburn var fan ännu sämre. Det var som om ett svenskt superettan-lag hade spelat. Hade det inte varit för tröjorna hade jag inte fattat ens att det var united som spelade haha.

Pejsson: sorry om jag förledde dig lite med United matchen. Trodde verkligen de skulle skärpa sig idag men icke. dessutom tycker jag Newcastle gjorde det oväntat bra. Såg mycket bättre ut idag än mot Liverpool. Kanske är de ett "hemmalag" helt enkelt. men får jag föreslå en liten sak till dig? Såg att du hade en trippel med bara Everton kvar. Everton tog ju ledningen i matchen mot Bolton och oddset blev då väldigt höga på Bolton och kryss. I det läget kan man ganska enkelt och billigt säkra upp en vinst genom att helt enkelt betta mot Everton så man antingen vinner på X2:an eller på ursprungsbettet. Vet att många här inne inte gillar att spela så men jag tycker det har funkat rätt bra för mig hittills. Plus att man slipper bli tokigt över sena kvitteringar och annat oförutsett. Som sagt, bara ett förslag som funkat bra för mig...

Pejsson 2012-01-04 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 158354)
Vill kontra där dock. Matchen mot Blackburn var fan ännu sämre. Det var som om ett svenskt superettan-lag hade spelat. Hade det inte varit för tröjorna hade jag inte fattat ens att det var united som spelade haha.

Pejsson: sorry om jag förledde dig lite med United matchen. Trodde verkligen de skulle skärpa sig idag men icke. dessutom tycker jag Newcastle gjorde det oväntat bra. Såg mycket bättre ut idag än mot Liverpool. Kanske är de ett "hemmalag" helt enkelt. men får jag föreslå en liten sak till dig? Såg att du hade en trippel med bara Everton kvar. Everton tog ju ledningen i matchen mot Bolton och oddset blev då väldigt höga på Bolton och kryss. I det läget kan man ganska enkelt och billigt säkra upp en vinst genom att helt enkelt betta mot Everton så man antingen vinner på X2:an eller på ursprungsbettet. Vet att många här inne inte gillar att spela så men jag tycker det har funkat rätt bra för mig hittills. Plus att man slipper bli tokigt över sena kvitteringar och annat oförutsett. Som sagt, bara ett förslag som funkat bra för mig...

Det är lungt Jinx, jag skulle lagt samma spel 7 dagar i veckan, united har kapacitet att vinna den här matchen ganska enkelt men det krävs ju att dom försöker.:gun_bandana:

Du har naturligtvis rätt i att jag kunde säkrat upp men jag var ganska säker på att Everton skulle vinna och rätt va det va så vart det kvitterat.
Det kanske är dags att tänka om när det gäller strategierna. Tack iallafall för tipset:hattenav:

Jinx 2012-01-04 23:24

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 158358)
Det är lungt Jinx, jag skulle lagt samma spel 7 dagar i veckan, united har kapacitet att vinna den här matchen ganska enkelt men det krävs ju att dom försöker.:gun_bandana:

Du har naturligtvis rätt i att jag kunde säkrat upp men jag var ganska säker på att Everton skulle vinna och rätt va det va så vart det kvitterat.
Det kanske är dags att tänka om när det gäller strategierna. Tack iallafall för tipset:hattenav:

Ja speciellt i såna där matcher när det är favoriten som tar ledningen. Det blir skyhöga odds på andra laget och även ganska högt på kryss. kostar då inte många kronor att säkra upp den. Men som sagt, en smaksak och är man säker på "sitt" lag är det naturligtvis pengar i sjön. Kommer det några NHL-rekar idag? :KO:

Maijadona 2012-01-04 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av DD (Inlägg 158349)
Att sitta på underspel i Everton-Bolton är ju halvkul när ett sånt här mål görs http://www.youtube.com/watch?v=Zig-2TrHWjM

Skulle ha haft Howard som förste målskytt:KO:

Maijadona 2012-01-04 23:44

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 158359)
Ja speciellt i såna där matcher när det är favoriten som tar ledningen. Det blir skyhöga odds på andra laget och även ganska högt på kryss. kostar då inte många kronor att säkra upp den. Men som sagt, en smaksak och är man säker på "sitt" lag är det naturligtvis pengar i sjön. Kommer det några NHL-rekar idag? :KO:

Ja nu behöver vi lite NHL rekar!

Jag har missat på de tre spelen iår där jag har haft högst insats. Ingen bra trend! Måste brytas :rant:

Pejsson 2012-01-04 23:46

Jag har dålig feeling för natthockeyn, det känns som det kan gå hur som helst.
Winningpeg tex. jagar sin 4e raka och borde väl vinna men Montreal släpper inte 3 poäng utan vidare hemma.
Boston fick på läppen sist mot Dallas och Jersey får troligtvis betala för det men
Jersey är inte dåliga hemma heller.
Vancouver borde i rimlighetens namn slå Minnesota

Jag tippar så iallafall, rygga om ni vågar:p

05.01.2012 04:00 Vancouver Canucks - Minnesota Wild (1X2) 1 1.65 Pågående
05.01.2012 01:30 Montreal Canadiens - Winnipeg Jets (Dubbelchans) X2 1.61 Pågående
05.01.2012 01:30 New Jersey Devils - Boston Bruins (Moneyline) 2 1.57 Pågående

Jinx 2012-01-04 23:48

nu satt överspelet pejsson. Visca el Messi. Verkar vara lite mixade åsikter om Winnipeg. whl la Canadiens på den. Hmm. Tror du inte San Jose fixar sin match då?

Maijadona 2012-01-04 23:57

Med tanke på vlken avgrundsdjup svacka Man U ser ut att vara i så spelar jag Man C redan nu i FA cup mötet på söndag. Visst är det svårt att gissa hur lagen kommer ställa upp , men jag tror att oddset kommer sjunka på hemmavinst.

SinglerMultispillSystem
2012-01-04, 23:55#23274753
Manchester City - Manches...2.201X2
Manchester City1 SINGELInnsats 1482.80 SEKInnsats til vudering 17.20 SEKMulig gevinst3262.16 SEK37.84 SEK Innsats1482.80 SEKInnsats til vudering17.20SEKMulig gevinst3262.16 SEK37.84SEK

( Vad är det för mening för bolagen att inte godkänna 17kr och 50 öre när det redan godkännt 1482.50 kr? )

Pejsson 2012-01-04 23:58

Citat:

Ursprungligen postat av Jinx (Inlägg 158371)
nu satt överspelet pejsson. Visca el Messi. Verkar vara lite mixade åsikter om Winnipeg. whl la Canadiens på den. Hmm. Tror du inte San Jose fixar sin match då?

4e målet i 93e? minuten, :D lite flyt skall man ha.

San Jose...
Visst Anaheim har inte rosat marknaden sista tiden men dom har 3-0 på San Jose i höst, sånt kan sätta sina spår.(San Jose vann visserligen båda försäsongsmötena)
Jag avstår den matchen.

Jinx 2012-01-05 00:04

Jepp. signed by Messi. Tack Pejsson. Blev bara lite småpengar på NHL den här natten eftersom det verkar vara kluriga matcher. Tack för inputen.

Maijadona: känns helt omöjligt att spela på något annat än city i den matchen och oddset LÄR sjunka eftersom typ alla kommer spela city. får alltid ett visst obehag över att spela mot united bara. de är sååå luriga.

Men nu ser jag 2.25 på city hos Bet24. Kan inte motså det;)

tompa87 2012-01-05 00:21

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 158369)
Jag har dålig feeling för natthockeyn, det känns som det kan gå hur som helst.
Winningpeg tex. jagar sin 4e raka och borde väl vinna men Montreal släpper inte 3 poäng utan vidare hemma.
Boston fick på läppen sist mot Dallas och Jersey får troligtvis betala för det men
Jersey är inte dåliga hemma heller.
Vancouver borde i rimlighetens namn slå Minnesota

Jag tippar så iallafall, rygga om ni vågar:p

05.01.2012 04:00 Vancouver Canucks - Minnesota Wild (1X2) 1 1.65 Pågående
05.01.2012 01:30 Montreal Canadiens - Winnipeg Jets (Dubbelchans) X2 1.61 Pågående
05.01.2012 01:30 New Jersey Devils - Boston Bruins (Moneyline) 2 1.57 Pågående

Speciellt inte med 2 poängssystem :p

Idag är vi glada grabbar, hängde på Marres 3/3 i Allettan hockey, överspelet i UTD, Boltons vinst emot Everton, Milan i HT.. det gillas! :)
Tyvärr har jag inte kunnat dela med mig av så mkt då internet strulat och telefonen är skitjobbigt å dessutom har haft träning å skit, men inatt är jag med och jobbar :) vad spelas?

Har sen igår +13 på Wizards i NBA (Lazlos 5e bet i serien tror jag, brukar vara :moneybag: )

4 NHL matcher på Viasat idag, blir sent inatt :)

Maijadona 2012-01-05 00:38

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 158380)
Speciellt inte med 2 poängssystem :p

Idag är vi glada grabbar, hängde på Marres 3/3 i Allettan hockey, överspelet i UTD, Boltons vinst emot Everton, Milan i HT.. det gillas! :)
Tyvärr har jag inte kunnat dela med mig av så mkt då internet strulat och telefonen är skitjobbigt å dessutom har haft träning å skit, men inatt är jag med och jobbar :) vad spelas?

Har sen igår +13 på Wizards i NBA (Lazlos 5e bet i serien tror jag, brukar vara :moneybag: )

4 NHL matcher på Viasat idag, blir sent inatt :)

Snyggt tompa! Du ser, nu har oturen vänt och de glada dagarna väntar runt hörnet:)

Jag ska sitta uppe inatt . så dela gärna med dig av alla goda spel/live spel!

Maijadona 2012-01-05 00:51

Kör en nattlapp med era olika rekar. Har alla som singlar också.

Spelbekräftelse - spel5 - Internet Tid då spelet placerades: 04/01/2012 23:50:32 Skriv ut

Val
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 WAS Wizards +13.0 WAS Wizards @ ORL Magic
(Handikapp) 05/01/2012 Ingen 1.90 Levande
2 VAN Canucks -1.5 MIN Wild @ VAN Canucks
(Handikapp) 05/01/2012 Ingen 2.30 Levande
3 CHI Bulls -6.5 CHI Bulls @ DET Pistons
(Handikapp) 05/01/2012 Ingen 1.90 Levande
4 SJ Sharks SJ Sharks @ ANA Ducks
(Matchodds) 05/01/2012 Ingen 1.62 Levande

Flervalspel
Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning
Fyrlingar 1 200,00 200,00 2.524,36

Total insats: 200,00 Total utdelning: 0,00

tompa87 2012-01-05 00:51

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158383)
Snyggt tompa! Du ser, nu har oturen vänt och de glada dagarna väntar runt hörnet:)

Jag ska sitta uppe inatt . så dela gärna med dig av alla goda spel/live spel!

Will do! :) tycker över 5.5 till ca: 2.2 ggr pengarna är intressant i Vancouver-Minnesota. Minny är egentligen ett underlag men ska man vara med å spela i Vancouver inatt måste man nog släppa på handbromsen lite.

Inne på Vancouver vinst också, Minny har vunnit 1 av dem senaste 10 , Vancouver är som vi vet väldigt starka hemma och har gjort mest mål i hela NHL. -1.5 isf för det blir för mkt juice annars..

Förövrigt Luktar det X NJ-Boston!

tompa87 2012-01-05 02:05

Spelar A.Kerber emot S. Lisicki, vet inte mkt mer än att det var ett maxspel ifrån en hyfsad rekare på annan sida. WTA Auckland.

tompa87 2012-01-05 03:00

Nä, det blir sängen istället, ser inte ut att bli många rätt inatt och jag är för trött :) Nya tag imorrn!

Maijadona 2012-01-05 08:26

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 158411)
Nä, det blir sängen istället, ser inte ut att bli många rätt inatt och jag är för trött :) Nya tag imorrn!

Jag kan inte mycket om basket . Egentligen den enda bollsport som det inte ens är kul att själv spela. Men jag känner igen dålga spel/spelare när jag ser dem. Och det Wizards visade upp i första Q inatt måste ha varit en av de sämsta sportsprestatonerna alla kategorier. Så värdelöst uuträdande att Mancesters spelare tidigare under kvällen liknade riktiga bragdhjältar:)
Jag fick huvudvärk av alla misstag och gick och lade mig :gun_bandana:

Riktigt synd med tanke på att natten fyra andra spel gick in med god marginal.

Ny dag nya möjligheter

Maijadona 2012-01-05 09:18

Tror faktiskt att småkronorna kan ta guld inatt. 2 gånger pengarna på ML är helt okey , trodde faktiskt att sverige skulle stå som favorit ( fast Ryssland slog ut Kanada)

Kör redan nu ett FA cup lir till lördagen.

Spelbekräftelse - - Internet Tid då spelet placerades: 05/01/2012 08:16:59 Skriv ut

Val
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 Doncaster -0.5 Doncaster v Notts County
(Asian Handicap) 07/01/2012 Ingen 2.05 Levande
Insats: 500,00 Vinst: 525,00 Utdelning

tompa87 2012-01-05 13:38

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158430)
Jag kan inte mycket om basket . Egentligen den enda bollsport som det inte ens är kul att själv spela. Men jag känner igen dålga spel/spelare när jag ser dem. Och det Wizards visade upp i första Q inatt måste ha varit en av de sämsta sportsprestatonerna alla kategorier. Så värdelöst uuträdande att Mancesters spelare tidigare under kvällen liknade riktiga bragdhjältar:)
Jag fick huvudvärk av alla misstag och gick och lade mig :gun_bandana:

Riktigt synd med tanke på att natten fyra andra spel gick in med god marginal.

Ny dag nya möjligheter

Ja, det var bland det sämsta jag sett (Bulls var ännu sämre dagen innan dock).

Spelat lite Valleyo innebandy blandat med Marree tennis idag,

Pixbo -1,5 och Gael Monfils i en dubbel till 3.10..

Maijadona 2012-01-05 14:51

Idag får Pejsson vara min husgud.

Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning Spel6
Stavanger -3.5 @ 1.95
Lørenskog -5.5 @ 1.86
Lillehammer -0.5 @ 1.80
Hpk +0.0 @ 2.00
Kalpa +0.0 @ 1.90
Tappara +0.0 @ 2.10
Six-Folds, 1 Spel * 100,00 kr 05/01/2012 13:36:42 100,00 0,00

Lillehammer -0.5 @ 1.80
Lørenskog -5.5 @ 1.86
Stavanger -2.5 @ 1.47
Trebles, 1 Spel * 400,00 kr 05/01/2012 13:34:14 400,00 0,00

Hpk0.0 @ 1.64 Spel7
Kalpa0.0 @ 1.58
Tappara0.0 @ 1.68
Trebles, 1 Spel * 400,00 kr 05/01/2012 13:30:30 400,00 0,00

Tråkigt med Kazan mål i slutsekundrarna.

Pejsson 2012-01-05 15:44

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158475)

Stavanger -3.5 @ 1.95
Lørenskog -5.5 @ 1.86
Lillehammer -0.5 @ 1.80
Hpk +0.0 @ 2.00
Kalpa +0.0 @ 1.90
Tappara +0.0 @ 2.10

Lillehammer -0.5 @ 1.80
Lørenskog -5.5 @ 1.86
Stavanger -2.5 @ 1.47

Hpk0.0 @ 1.64
Kalpa0.0 @ 1.58
Tappara0.0 @ 1.68

Husgud :lol: :lol: :lol:

Norskhockeyn skall iallafall ha rätt vinnare, frågan är nog bara hur målkåta dom är:KO:

Finnhockeyn ser lite lurigare ut men i mitt badkar slutar dubbeln så som jag spelat den:evilgrin39:
Ser att du petat in Kalpa i mitten, jag hade den på läppen med men drog till slut ur den av nån anledning,vet inte riktigt varför?

Nu kommer det gäster snart så man får vara lite social här hemma med, slutspelat för idag. GL

tompa87 2012-01-05 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 158475)

Stavanger -3.5 @ 1.95
Lørenskog -5.5 @ 1.86
Lillehammer -0.5 @ 1.80
Hpk +0.0 @ 2.00
Kalpa +0.0 @ 1.90
Tappara +0.0 @ 2.10

Lillehammer -0.5 @ 1.80
Lørenskog -5.5 @ 1.86
Stavanger -2.5 @ 1.47

Hpk0.0 @ 1.64
Kalpa0.0 @ 1.58
Tappara0.0 @ 1.68

Ryggar Norge liren.

Slänger in lite spel som jag spelat, bra form så varför inte :)

Tror det blir målrikt i match om 3e pris; över 6.5 till 1.62 känns ganska lågt men som Aittikallio släppte returer emot Sverige (om han nu står) kan Kanadensarna täcka detta handikapp själva!

Spelat Sverige för att man är så färgad och tycker vi ska vara favoriter idag :)

Frankrike skidskytte stafett Oberhof; ställer upp med ett riktigt bra lag(Marree rek) och vinstspelet ger 2.75 nu, taget.

Pixbo -1.5 har jag redan nämnt..

Dynamo Riga -0,5 också det spelat.