![]() |
Citat:
|
Citat:
Har lämnat in en trixi HV 71 - Timrå IK 1 (1,50) Villarreal - Valencia 2 (2,35) Insats: 2u Totalt odds: 3,53 HV 71 - Timrå IK 1 (1,50) Peterborough - Sunderland 2 (1,85) Insats: 2u Totalt odds: 2,78 Villarreal - Valencia 2 (2,35) Peterborough - Sunderland 2 (1,85) Insats: 2u Totalt odds: 4,35 HV 71 - Timrå IK 1 (1,50) Villarreal - Valencia 2 (2,35) Peterborough - Sunderland 2 (1,85) Insats: 2u Totalt odds: 6,52 Får hoppas på den i alla fall :popcorn: |
Citat:
|
Citat:
Edit. Hade faktiskt också spelar City ;) men till en liten insats. |
Citat:
|
United skulle haft en straff minuten innan City gör 3-2.
Det röda kortet på Kompany är enligt mig korrekt. Han hoppade ju in med båda sulor först. Men Nani borde kanske ha stått kvar och brutit båda benen för att bevisa att det var en galen tackling? :hurt: |
Nu är det bara att jobba in Valencia, Barca och Napoli så sitter min 8-ling !
Dock ska det mycket till om det ska gå in! |
Citat:
|
Domsluten är inget man kan göra något åt och självklart ser man misstagen dommaren gör mot "sitt" lag. Det jag menade när jag skrev att City skulle vinna med fullt manskap, var ngen känga åt dommaren . Utan något slags rättfärdigande till mig själv för reken på Man City.
Skönt med Milan! Sunderland var ett riktigt bra spel. Tänkte gå in med mer live , men svärföräldrarna kom och störde, säkrast att de inte läser här:innocent: |
och så spelar Villarreal naturligtvis BRA just idag... :idiot:
|
Citat:
|
Nån som vill se eländet .....här är den dom gjorde precis 2-1 :clap:
http://livetv.ru/en/eventinfo/100933...real_valencia/ |
Fixar Valencia det här? Mmm inte omöjligt Valencia har hämtat upp värre lägen och Villa är inte kassaskåps säkra bakåt...
Spelbekräftelse - FT77425545F - Flash Tid då spelet placerades: 08/01/2012 18:10:36 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Valencia Villarreal v Valencia (Insatsen tillbaka vid oavgjort) 08/01/2012 Ingen 5.00 Levande Insats: 500,00 Vinst: 2.000,00 Utdelning: Det enda som är helt säkert är att det inte kommer sluta 2-1 , måste bli fler mål , bara hoppas att det är Valencia som gör det! |
Skönt att de fixade 2-2 till slut. Hoppas någon av er spelade över 3.5 mål i liveen! Riktig Hawaifotboll i andra halvlek, och det hade verkligen inte varit omöjligt med en riktig hjältevändning av Valencia.
Nu ska det bli ett Serie A spel. Tror de flesta spelar Napoli idag, Själv så går jag tvärtemot. Svag för Palermo på Hemmaplan. Miccoli är en av mina absoluta favoritspelare. Men bygger nte det ¨här spelet på känsla. Utan på statestik! Kolla de senaste årens möten nere på Sicilien Historik Datum Turnering Match Resultat Detaljer 23/04/2011 Serie A Palermo vs. Napoli 2:1 23/08/2009 Serie A Palermo vs. Napoli 2:1 08/02/2009 Serie A Palermo vs. Napoli 2:1 10/11/2007 Serie A Palermo vs. Napoli 2:1 16/11/2003 Serie B Palermo vs. Napoli 4:0 02/05/2003 Serie B Palermo vs. Napoli 2:1 05/05/2002 Serie B Palermo vs. Napoli 1:1 Palermo 6 Oavgjort 1 Napoli 0 3.35 är på tok för högt på Palermo. Napoli saknar även Lavezzi och har sett rktigt slöa ut i några bortamatcher den här sässongen. Dagens 11or Palermo: Benussi - Munoz, Silvestre, Cetto, Balzaretti - Migliaccio, Della Rocca, Barreto - Vazquez - Budan, Miccoli Napoli: De Sanctis - Campagnaro, Cannavaro, Aronica - Maggio, Inler, Gargano, Dossena - Hamsik, Pandev, Cavani Jag spelar: Palermo - Napoli3.351X2 Palermo1 SINGELInnsats 500.00 SEKMulig gevinst1675.00 SEK Och Palermo DnB 500X2.375 |
Ryggar dig på palermo!
De brukar vara riktigt vassa hemma, hoppas att nya tränaren fått ordning på laget över julen! |
Rygg på Palermo live +0 till 2.35. :)
|
Ogiltigt spel-ID: 705386 Ogiltigt spel-ID: 705379 Ogiltigt spel-ID: 705378 Så kör vi kvällens NHL! :) Måste sova tidigt, blev sent igår! Godnatt! |
Har inte sett första halvlek . Vet bara att Napoli tyvärr leder och att Palermo fått ett mål bordömmt. Någon som vill ge ett litet referat?
|
Jag sitter och kollar!
Palermo har tryckt på ganska bra med många "halv chanser", miccoli har dock missat målet med 10 meter minst varje avslut. Bortdömda målet var tyvärr solklar offside. Måste säga att 0-1 är rättvist ändå då napoli haft iaf 2 riktigt kvalificerade chanser, cavani mål hänger i luften.. tyvärr |
Nån som har några tankar inför NHL matcherna ikväll?
|
Citat:
|
Här kommer mitt bidrag till i morgon kl 19.00 i den Turkiska ligan.
Det är Fenerbahçe vs. Gaziantepspor och jag väljer att spela under 2,5mål till 1,82 på bet 365. Motivering: Historisk målsnålt mellan dessa lag, senaste 19 möterna så har 13 gått under varav 6st slutat 1-0. Och i årets upplaga av serien så har 12 av 18 matcher gått under för fenerbahce och samma siffror för Gazian. Gaziantepspor parkerar på en 14 plats (av 18) men låt er inte luras av det på dem senaste 6 matcherna har dem bara misslyckats med att ta poäng 1 match och endast mäktat med 4 mål framåt men bara 3 bakåt=). Fenerbahce:3 i ligan och det ska dem nog vara glada för då det vart lite problem med målskyttet 9st på 6 senaste matcherna. Lägger 3units på UNDER 2,5mål till 1,82 Lycka till om ni ryggar |
Citat:
Många dåliga beslut idag, ( valencia som sabbar min 8-ling idag också) Men nya tag ikväll med NHL |
Oj, såg nu att jag inte tog med Valencia i min 7ling.
Haha, den sitter om barca vinner ( leder med 1-0 just nu så jag säkrade upp vinsten) Hur mycket ligger bonusen på när det är en 7ling? (@ bet365, hittar ingen info om det alls) edit. såg att den var på 30%! Härligt! edit riktigt tur att jag säkrade upp vinsten då espanyol kvitterade i den 88e! |
Lite sent men här kommer nattens NHL:
1 CHI Blackhawks DET Redwings @ CHI Blackhawks (Matchodds 1-X-2) 09/01/2012 Ingen 2.20 Levande 2 ANA Ducks CLB Bluejackets @ ANA Ducks (Matchodds 1-X-2) 09/01/2012 Ingen 1.90 Levande 3 OTT Senators PHL Flyers @ OTT Senators (Matchodds) 08/01/2012 Ingen 1.95 Levande Alla spelas som singlar och samlat i en trippel:KO: Red: Lägger även in ett överspel: 09.01.2012 01:30 Chicago Blackhawks - Detroit Red Wings (Under/Over (incl. OT&PS)) (Under/över: 5.5) over 1.82 Pågående |
Citat:
Som sagt Förbannade spanjorer :gun_bandana::gun_bandana: |
Överspelet hakar jag på. Red Wings visade igår att de aldrig ger sig och hamnar de i underläge här lär det kunna bli mycket mål.
Fy fan vad trist för alla som hade Barca i kombinationsspel. Dåligt av dem att inte se till att dra in en boll till och säkra vinst. Kändes som de spelade på resultatet redan i början av andra. Pejsson. fan du hade ju kunnat säkra den där trippeln live. oddset var 17 på kryss i mitten av andra halvlek. Lätt att vara efterklok förstås och man kan ju tycka att det inte skulle behövas i en sån match. Men barca hade inte det massiva spelövertag de brukar ha i denna matchen och jag är så sur på mig själv att jag inte la mer än några futtiga kronor på krysset live för den kändes inte alls omöjlig. Nåväl, nu sätter vi NHL-en ikväll! |
Barca hade 64% bollinnehav och 6 skott på mål och producerar inte bättre, sorgligt:cry:
Hoppas dom får göra 200 situps på nästa träning som straff:D |
jag säkrade upp i halvtid när xet stod i 10, blev lite dyrare men helt klart värt de.
espanyol kändes ju inte ofarliga direkt och barca har tappat en del matcher sista 10 iår....Men man ska inte tappa matchen med 65% bollinhav. finns bara en vinnare, REAL! |
Citat:
|
Då var den här spelveckan över och dags att sammanfatta det hela. ska lägga in alla mina spel i sheetet nu. tog en powernapp när Hamsik gjorde 3-0.
Snyggt gjort av er som fick in Xet i Barca matchen 17gg Live är inte fy skam! Jnx har ju förövrigt haft 1X i den matchen i flera dagar i sitt sheet.:hattenav::thumbup: Riktigt svårt att plussa den här helgen! Lag som Man C,Barca,Valencia och Boston förlorar eller spelar oavgjort så ska man kanske vara glad att man fortfarande har kvar pengar på kontot. Skulle kunna tänka mig att det annars var några av de mest spelade lagen den här veckan, Exstra firmafest hos bolagen morgon. jag gick i alla fall back idag men det hade faktiskt räckt om någon av Valencia,Sevilla,ManC eller Palero hade vunnit för att jag stället skulle hamnat på plus, så små marginaler är det spelvärlden. Jaja helgen Minus. Men¨årets första vecka slutade på pluss! Nu ska jag bara kolla de exakta siffrorna men gissar på runt 2k plus. hoppas man kan hålla det snittet varje vecka! Den här helgen har även den här Spelboken fått riktigt många nya bekantskaper. Rktgt skoj tycker jag! Det är lika mycket eran "bok" som det är min :cheers: Kul att det är så många med olika "special kunskaper" Ingen nämnd ingen glömd, Ni vet vilka ni är! Tack än en gång och veckor när inte resultaten blr så "konstga" som idag tror/vet jag att vi kommer plussa ordentlgt! Imorgon skulle jag egentligen börjat jobba igen efter julledigheten men vissa omständigheter har gjort att jag blir hemma några dagar till. Passar på att livea Ottava som jag såg att pejsson rekade till 11.25 en 100lapp är den värd! Veckans resultat: Antal spel: 92 Insats: 38650 Vinstprocent: 35.96% Vinster: 32 Vunnet: +25167.25 Medelodds: 6.68 Förluster: 57 Förlorat: -22500 Medelinsats: 420.11 Push: 3 Netto: +2667.25 Medelvinst: +28.99 Levande spel: 2 ROI: 106.9% Ottawas vändning får räknas till nästa vecka :-) |
Jäklar va bra betalt du fick för den Maijadona!, jag fick bara ;)1,95
|
Citat:
Gav11.25 inför den tredje perioden....ML! Jag vågar inte ens tänka på vad den gav rak än minde med -1.5! 60gg? Lite synd att man inte bytte insattserna mellan Ottava och Man C. Då hade det blivit Champange nu till nattmackan:drunk: |
Citat:
Litar på dig idag musse! Kvittering SinglerMultispillSystem 2012-01-09, 02:33#23394473 Los Angeles Lakers - Memp...1.91Under/Over Over 182,51 SINGELInnsats 400.00 SEKMulig gevinst764.00 SEK |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ja det såg bra ut på förhand men tyvärr så blev det inte bra till slut slutade på 173 :( men det är bara att ta nya tag nya dag nya spel. :) |
Citat:
Körde även lite NFL som gick superkass.. vinsterna i NHL täckte upp förlusten i NFL, vidare blir det att koncentrera sig på NHL och eventuellt rygga er boys på lite annat! :) Ny vecka, nya spelmöjligheter! Ha en bra dag! |
Citat:
Och ikväll spelar Thierry Henry. DET blir en bra start på min vecka. |
Haha, fin natt. Ö 2,5 TT på Chicago, dem gör 2 mål första 5 minutrarna och går sen mållösa igenom 55+5 min övertid...
' Anaheim Columbus.. Målsnålt tänker man ju eftersom jag igår satt på LA och Sanford stod på huvudet mer än 30 ggr för att hålla nollan, Anaheim smashar in 4 i första perioden och totalen är nästan körd redan då.. Philadelphia leder tills det är 13 minuter kvar och släpper sedan in 3 raka (varav 2 stycken sista minuten) Ny vecka, samma skit... |