![]() |
|
Citat:
Tur att någon är vaken! Liverättning stora systemet: http://liverattning.se/bomben/2012-0...%20bomb%20stor Lilla: http://liverattning.se/bomben/2012-0...20bomb%20liten |
Inte bra att Barnsley gjorde mål så snabbt....
|
hej Maijadona, är med på tisdagsmyset, men skulle vilja ha villkoren.
för er som undrar vem jag är kanske jag skulle kosta på mig en liten redogörelse för mina erfarenheter inom spelandets ädla konst: min högsta vinst hittills är en stjärnvinst på lisebergs chokladhjul (stor twistpåse) och att jag känner en som jobbar extra i en spelbutik. /lillsnorre. ps. hur får man in avatar? |
sorry, bläddrade inte tillräckligt långt tillbaka, hittade det nu.
|
Nej nej nej chelski...................
|
aj aj aj aj aj
|
ja ja ja ja ja
|
Bomben inne i halvtid , Gäller att napoli och birmingham inte släpper in något mer så ska nog det här bli bra. Swindon måste vända på steken i andra halvlek för EU-tipsets skull. Annars ser även det riktigt bra ut tycker jag. Nu jobbar vi in sista 45 minuterna!
Edit Tjena lillsnorre ganska oväntat att se dig här men skoj! |
Lillsnorre - har du bokat curlinghallen? :)
|
Min stream dog , någon som har nån bra?
|
djungelhjul - jag får kolla omdet är möjligt först, skall dit (norget) i morgon.
|
|
Citat:
Inte prata så fult tack :) 3-1 på kontring! Massa mål av Millwall och boro nu Såja Swindon 1 till nu! |
Jens, ssssssssshshshshhhhhhhhh
|
galet bra match dock =)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Edit.. För sent |
Två mål ifrån alla rätt på EU. Bomben inne nu men vill ha upp oddset med några mål från Bham,mwalloch boro!
Yes Swindon jobba nu scunthorpe! |
Swindon tja-la-laaaa :cheers:
|
1 till då napoli och 1 till scunthorpe. Spännande nu grabbar!
|
Ojojojoj finfin bomb killar!!!
|
Bläh dåligt kväll personligen....var tvunget att komma tillslut...
Kul med bomben dock :) |
utdelning på bomben någon?
|
Citat:
7/8 på Eu får ses som ganska bra med tanke på raden. tror att det inte kommer bl någon med 13 rätt imorgon. Sablar vad det hade vart skoj om Scunthorpe kunde trycky in en boll i slutet ( De hade över 20 avslut i matchen) |
Odds 3099.
|
Maijadonas bomb stor, 1050 rader
Napoli - Chelsea 3 - 1 Avslutad Barnsley - Birmingham 1 - 3 Avslutad Millwall - Middlesbrough 1 - 3 Avslutad Nuvarande odds: 3 099 |
utdelningen hamnade på 3090.
härligt Maijadona! om bara maggio satt det där öppna målet i slutet så... men man kan inte få allt =) kul som fan är det ! |
Citat:
Men skönt att de blev plus så jag slipper bli kölhalad :cheers: |
Vad vi Faller på mållinjen ofta med italienska lag!
Palermo förra o nu Napoli:) |
Citat:
|
Maijadona, du kan skicka en ny inbjudan till bomben-bolaget så jag inte missar nästa gång?
Btw... snyggt jobbat och grattis till dom som va med :cheers: |
Citat:
|
Fint Maijadona! Då har vi till insatsen några gånger :)
|
Citat:
|
jomen gissa vad tompa hade då.. Real som tog ledningen och höll den till 93.. och napoli som låg under och vann...
|
Mitt första deltagande och det gick ju bra! Var lite skeptisk till Napoli-spiken, men det fick jag ju käka upp :thumbup:
Roligt med bomben. Detta får jag haka på fler gånger!! P.s. Om vi får tolv och 4 av u-tecknen sitter, kan vi få flera tolvor då? D.s |
Det kan vi lemlicker:)
|
Grattis till bomben och tack för en bra dagbok med underhållande läsning och bra tips
|
God morgon alla!
Har senaste veckan börjat trada tennis och dessutom liva mkt. Har därför inte haft mkt tid tid vanliga sportbets - vilket har visat sig i sheetet (inte jättemycket tanke bakom mina bets). Trading och Live-spelen går bra, börjat få grepp om det. Nu ska jag skärpa till mig på Betsidan och jag har inget att klaga på :) Bolagen har varit kul , mycket spännande och roligt. Att det dessutom är väldigt bra lagda tips är än mer kul och det är imponerande av Maijadona och djungelhjul. |
|
|