![]() |
|
Maijadona är filosofen och jag är resonet så vi kompleterar varandra bra. :)
Dock inte som dubbelpar i mjuktennis då jag är mkt bättre vilket gör att jag lätt blir frustrerad...försöker visa empati men han verkar inte bli bättre tyvärr... |
Nej, nu får gårdagens svacka snabbt suddas bort. Dags att studera Europa Leauge!
|
Gold Coast United FC - Central Coast Mariners
Lite Aussie fotboll på morgonkvisten kanske kan vara nåt? Guldkusten har inte vunnit på 9 spelade matcher. De ligger sist i ligan, dras med mycket skador och har även tappat sin coach. Central toppar ligan och bör vara dagens solklara vinnare. 1.60@Betsafe |
Jaha, det var bara en EL-match idag...inte mkt att studera då :)
|
Drar en chansning på ht/ft på Basel idag. BM saknar Schweinsteiger och verkar lite ur slag då många spelare underpresterar just nu. Basel klippte Man U hemma i en match som United var tvungna att vinna, det tyder på klass.
12.00 på nordicbet är högt... |
Jag hoppas den går in för dig djungel, jag själv tycker att Bayern är ett av de starkaste lagen i Europa, dock i en liten svacka och som du säger, Schweinsteiger saknas.
AH +1 låter intressant för mig då jag inte tror att Bayern (om de skulle vinna) vinner med mer än ett mål. |
12.00 motsvarar ju inte så stor chans att gå in så inte mkt talar för det men men...
|
Finns det inga spel på vinnare av damallsvenskan ute?
|
Godmorgon alla! En ny dag nya möjliga spelvinster:)
Ser att djungelhjul har suttit uppe hela natten och druckit starksprit, Sitter och mumlar om att jag skulle vara dålig i mjuktennis, Jaja vi får se på fredag kanske kan Webcama matchen och lägga ut här på sharps:D Damallsvenskan säger du? ska man inte vänta lite med det och kolla vilka spelare som kommer från USA till Sverige. Det är väl strejk eller lockout där över iår. |
Citat:
Såg Guldkustens senaste match mot Melbourne och de var helt odugliga , ska nog gå in live på den här nu såg att det står 1-1 efter 10 minuter! Jobbar vi in den till frukost!:cheers: Edit: såg inte bra ut när jag satte på streamen och 2-1 kom på posten. Ska se om man ska live vändning ist nu , beror på hur matchbilden blev. Riktigt snyggt mål var de men tråkigt för dig Pistablo |
Citat:
Ska ni till stan idag??? |
Bomben satt ju igår som sagt och det var riktigt skoj, skänt att vara rätt ute och med lite tur så hade oddset verkligen kunnat stiga till höjden!
500 000 extra idag igen så jag tänkte att det gäller att smida medans järnet är varmt. så de som vill vara med sätt in en 100. Vill man inte vara med så ta ut era pengar från bolaget. Âr man ny så PMa mig så får ni inbjudan:cheers: |
Citat:
MEN... it ain't over till the fat lady sings. Jobba! :KO: |
Citat:
jag är dålig på att leta odds , väntar ju även på att hitta odds på The Voice. Japp dag kommer jag tll stan, dock är mn kropp fortfarande för klen för sportsaktiviteter , var ju trots allt bara två dagar sedan jag trodde jag skulle dö i magsmärtor;) Idag har jag kanske ett bra spel i Frankrike:) Det blev två Live spel i Australien för mig x2 och 2a DNB (Nuvarande resultat 2-1) Central Coast Mariners-0.5 @ 1.875 250,00 kr Singel 22/02/2012 09:35:00 250,00 0,00 Central Coast Mariners @ 2.75 250,00 kr Singel 22/02/2012 09:35:00 250,00 0,00 |
Citat:
|
Citat:
Sitter dock med ett nu, känns som det kan smälla till minst 1 gång till. |
Citat:
|
Gårdagens spel på Swndon gick ju bra tillslut och idag ska jag försoka mig på en liga där min statestik är allt annat än bra.
Saint-Etienne har med 7-1-2 på sina sista 10 matcher blandat sig in i striden om tredjeplatsen. Sinama-Pongolle ( gamle Pool spelaren) är avstängd idag samma sak gäller för försvararen Ghoulam. Lorient ligger 11a i tabellen men deras formkurva är inget att skryta med 0-4-4 på de 8 senaste. Idag saknas mittfältarna Jouffre och Coutadeur sedan sist och innan dess var 8 andra i sjukstugan. Idag är även målvakten Audard avstängd efter att han fick rött kort senast. På tal om Frankrike , Tycker oddset på Marseille vinst är lite väl lågt. tror det vinner över ett inter utan tillstymelse till form men runt 2.0 är lite klent. Inter har ju på pappret iallafall ett rktgt bra lag. Eller vad säger ni? |
Citat:
Kan ta upp det här, har fått många PM angående detta. Starta gärna en tråd (eller joina stora trading-tråden) för att diskutera tennis/livebets/trading. Men jag har så limited time som det är att jag nästan inte ens hinner med matcherna som det är. Annars hade jag ÄLSKAT att få andra tips och diskutera. Sedan är jag inte så bra att jag kan ge råd:) |
Citat:
Marseille vinner... Matchen på Velodromen döms förresten av turken Cakir som även han är en riktigt osthandlare: http://www.soccerway.com/referees/cuneyt-cakir/92755/ |
Spoiler:
Det blev lite plus så här på morgonkvisten. Tack Pistablo för att du gjorde mig uppmärksam på den här matchen:hattenav: |
Citat:
|
Rizzoli som dömer Basel-Bayern kan han också :)
http://www.soccerway.com/referees/nicola-rizzoli/44754/ |
Citat:
|
Våra önsketecken på EU-tipset i kväll:
Basel-Bayern 1 Marseille-Inter 1 City-Porto X Siena-Catania 1 Hull-Brighton 1 Då sitter fyra u-tecken + att vi får lite lågprocentera :) |
Citat:
Spelare avvaktar jag nog till när startelvorna kommer. |
Citat:
Jag är på idag igen. Vi ska inte köra en liten lotto med på bolaget? Jackpott 118 miljoner! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vad kul att du tar upp denna (jag tänkte ta Marseille i förrgår men det har droppat för mkt:( ). Jag har också kikat på Etienne Man är bara 3p från 3e platsen så motivationen är nog på topp! Som du säger, 7-1-2 senaste 10, man innehar nästbästa formen och man spöade ju Renne med 4-0.bara släppt in 8 mål på hemmaplan pga av deras starka defensiv. Andra laget har svag offensiv och har gjort 9 mål på bortaplan.. Många skador som du säger. Etienne vinner och jag ttror de kommer kontrollera hela matchen utan problem. Etienne HT/FT @ oddshögsta : 3.18 Betfair EDIT: Är alltid på bolagen, låter 100 sitta kvar:) |
Dagens knasigaste odds? Ladbrokes:
St Etienne rak: 1.83 St Etienne -0.5: 1.96 wtf? |
Väldigt vanligt med att Asiatiska marknaden är högre.. dock är 13 ticks väldigt högt!!
Fått in ett stort bet på andra sidan kanske? Balansera böckerna |
Vilka ger pengarna tillbaka vid 0-0 om man spelar ht/ft o resultatspel har läst det här men hittar det inte nu
|
Citat:
|
Bet365: Placera ett spel före match på Rätt resultat, Halvtid/Fulltid eller Scorecast på VALFRI fotbollsmatch så betalar vi tillbaka insatsen om matchen slutar 0-0 på dessa marknader!
|
Men om du bettar på Champions League ger Unibet pengarna tillbaka på 0-0 vid resultatspel, ht/ft, första och sista målskytt.
|
Maijadona & Jinx.
Härligt att någon fick in slantar på Aussie matchen. Själv gick det helt åt fanders. Typiskt när man tänkte bli lite strukturerad med spreadsheet och hela faderullan. :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
|
Ryggade St Etienne!
Nu får vi hoppas på flyt ikväll! |
|
|