![]() |
|
Citat:
|
Är det läge att liva Napoli Maijadona?
|
Citat:
Edit: Varför skrev jag det? Nu kommer det gå åt skogen! :< |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:idiot: Edit: Låg i soffan och orkade inte röra mig upp till laptoppen , Därför jag svarade så sent:innocent: |
Kommer att liva Napoi om det fortfarande står 1-1 när det bara är några minuter kvar. Napoli har ju sena mål lite som specialitet.
|
Men jag tror det blir förängning om det står oavgjort , så vet inte om det är något värde i Napoli live
Ps annars hade jag också Liveat Napoli! |
Jag och min stora trut........ Hoppas inte jag sabbade nu Jinx!
|
Citat:
|
Citat:
Dra in en till Napoli så mitt lir också sitter! |
Här kommer mina nhl-spel för i natt:
Ogiltigt spel-ID: 712958 Ogiltigt spel-ID: 712952 Ogiltigt spel-ID: 712991 Ogiltigt spel-ID: 712949 Ogiltigt spel-ID: 712947 Rygga den som vågar :cheers: |
Ryggar på underspelet Rangers - Ottawa plus att jag har en liknande kombination (minus Kings). Lycka till winning-streak-Pejsson.
EDIT: du tror inte på Blackhawks inatt? |
Citat:
Sablar! Där gjorde Barca mål:sad44: |
Citat:
|
Citat:
Svårtippad match så jag avstår den. (I tipstävlingen har jag dom som vinnare men det kostar ju inget att torska där ;)) |
Citat:
Där gjorde Barca 2-1 och ditt överspel var 1000 gånger bättre än min 1a. Snyggt:clap: Måste säga att du plussar oerhört stabilt och jag är riktigt imponerad av diina stats!:claps: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
frågade dem just och de svarade: "Dubbelchans erbjuder vi vanligast enbart för Fotboll tyvärr. Vi kanske kommer göra det i framtiden men just nu gör vi det inte tyvärr." |
Tack, då är man kanske inte blind ändå ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon som vet om nån sida som har analyserat/Analyserar Handbolls-EM ?
|
Världens genom tidenas bästa handbollslag tar ännu ett guld!? |
Kondom:
Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning DAL Stars @ 5.50 100,00 kr Singel 13/01/2012 05:43:37 100,00 0,00 DAL Stars @ 2.25 500,00 kr Singel 13/01/2012 05:40:52 500,00 0,00 DAL Stars @ 6.75 100,00 kr Singel 13/01/2012 05:48:07 100,00 DAL Stars @ 1.95 100,00 kr Singel 13/01/2012 06:02:14 100,00 |
G-R-Y-M 5-ling på nattens NHL Pejsson. Vilken härlig morgon och vakna och kolla sina saldon. Kan bara tacka, bocka och inkassera. Och snyggt att du safning av Kings Maijadona.:cheers:
|
Citat:
Tack för riktigt bra spel!:hattenav: |
Citat:
Snyggt gjort av dig Jinx att hoppa den matchen på din kupong. Tror nästan jag får börja lägga ut "spökspel" se dina ändringar och sedan rygga din slutprodukt:KO: |
Haha. ja, fast tror jag hade en jäkla tur inatt bara med de spel jag själv lagt. Extra skönt att jag lagt ett freebet på rangers men när jag började tvivla på dem säkrade jag den genom parlay på ottawa och bruins plus ett litet spel på -1.5 på Ottawa till 4.5 i odds. Allt detta gick hem så det var nog tur jag förlorade freebetet. Dessa finns dock inte i mitt ark eftersom de hörde ihop med freebetet. Men de finns i mina saldon :lol:
Som sagt, härlig morgon och STORT TACK PEJSSON för spelförslagen! |
Citat:
|
Citat:
Men Maijadona, sover du aldrig? |
Läste igår att QPR och Spurs är sugna på att köpa backjätten Samba från Blackburn. Jag fattar inte varför inte varenda lag ger sig in i jakten på denne spelare. Rankar han som top 3 försvarare i PL.
Dem två Indiska ägarna till Blackburn verkar försoka förstöra klubben så gott det går. Första de gjorde var att sparka "BIG" Sam och ersätta han med Kean. Nu ska de ¨som sagt sälja Samba. Lagets stöttespelare...... Jag är glad att jag inte är Blackburnfans och om någon av er är det så beklagar jag verkligen sorgen! En liten rolig hstoria är att ägarna heller nte riktigt vet vad de givit sig in på. Inför förra sässongens sista match ( Blackburn låg riktigt risigt till och riskerade och åka ur PL) Interjuvades ägarna om framtidsplanerna och om det skulle ändras om det blev degradering..ägarna såg helt oförstående ut och sa att de inte visste om att man kunde åka ur Premier Leauge..... Tror de borde köpt ett NHL lag istället:D Summa summarun: Säljer det Samba ska jag gå in med ett stort bet på att Blackburn åker ur!:moneybag::moneybag::moneybag: |
Citat:
Har inte råd att sova när det kommer in så bra tips här hela tiden:gun_bandana: |
Citat:
|
Efter några riktigt dåliga dagar så tänkte jag bara höra med er / skriva av mig lite!?
Tanken med mitt spelande är långsiktigt, vilket jag inte riktigt spelat som :lol: Tänkte mest bara höra med er hur jag bör lägga upp mina bet smartast, har funderat på följande flatbet, 1-2U på alla matcher, motsvarande 2-4% av rullen, aldrig lägga något högre än dubblar... köra 1-10U per match, variera lite och försöka värdera, dock finns det risk att rullen får mycket stryk om man missar 10u-spel!? Eller tiltbetta någon skön match och försöka täcka upp ;) :gun_bandana: Nej, skämt o sido! Snyggt spelat inatt förresten! |
1-2 U per match låter sunt. Men nog kan du lägga mer än dubblar om det är lågoddsare..? en smaksak kanske. Däremot skulle jag starkt avråda från att betta mer än 5U på något oavsett hur säkert det verkar. Din rulle kommer inte att överleva en svacka. Kan tipsa dig att kolla in fireas ark "Projekt rätt". Han har grymt bra bank roll management och satsar strikt 2-5 units beroende på vad han tror om matchen, normalfallet runt 3 u (=3% av rullen). Dipparna blir kortvariga och han får en stadig och fin kurva uppåt.
|
Citat:
Det finns många olika sätt att spela sin rulle, 2-6 systemet är ju ett väldigt populärt system som förhindrar alltför stora varianser i kassan. Det finns ett antal andra system med men jag har inte satt mej in i dom eftersom jag tycker att dom ser lite mer vanskliga ut. Själv har jag efter att nästan ha sönderanalyserat förra årets samtliga spel (ca 2500 st.) kommit fram till följande: 1 unit på singlar och tripplar 2 units på dubblar Under 1 unit på fyrlingar och uppåt Samtidigt drar jag ner på storparleyer till ett minimum då jag sett att dom dragit ner resultatet rejält. Dom "idiotparleyer" jag spelar spelar jag mest på skoj och med riktigt låga insatser. Om jag förra året spelat alla spel enligt ovanstående hade jag gått ca 6500 kr plus istället för ca 800 kr minus, och det är en riktigt stor skillnad med tanke på att medelstorleken på mina bet låg på ca 40 kr. Det finns garanterat andra här som är av helt annan uppfattning så det kunde ju vara kul med en liten debatt i ämnet! |
Citat:
Ja, får försöka jobba efter det! Ska skriva någon typ av kontrakt med mig själv, haha... Men sen är frågan, typ NHL under nätterna när det är många matcher, ska man försöka hålla ner antalet matcher till typ 3-4-5st? Citat:
Ingen dum idé! Detta tål att tänkas lite på, 2-6 funderade jag på först men blir att försöka med flatbet till att börja med! 1U på singlar, och OM jag väljer dubblar, 2U och 1U på tripplar (försöka undvika dessa, då jag väldigt sällan lyckas med dessa..) Tack för er feedback! |
Citat:
Kan väl tilläggas dock att jag är en extremt försiktig spelare som enligt alla bankrulle teorier spelar med för liten andel av min rulle i mina bets. Håller med Pejsson. Vore kul med lite debatt kring detta då det verkar skilja mycket på hur spelare här hanterar sin rulle. Dessutom tycker jag det finns för lite att läsa om detta. Kanske har jag inte letat tillräckligt :rolleyes: |
|
|