![]() |
|
Citat:
på slutet. Jobbigt med lag som är så upp och ner i sina prestationer kontra förhållandevis lågt odds på en dubbel med stor insats. |
16:00 Oldham-Milton Keynes 2 @2.40`
Vad tycker ni om matchen? Oldham tog en enda poäng i sista 9 matcher och 5 spelare är borta ( M'Changama ( 10+6 2mål), Montano ( 22+3 1mål) , Smith ( 9+15 2mål) Simpson ( 13+9 1mål), Furman ( 21+1 1mål) |
Citat:
och som sagt chelsea kan man aldrig lita på,wigan är ett bra lag som slår till när man minst anar det! hade satsat på antingen Swansea eller juventus istället swansea finns till runt 1.90 och juve till 1.85 riktgt bra! |
Citat:
Har usel statistik när det gäller dom mindre ligorna då jag tycker det kan gå lite hur som helst! Jäkligt svårtippat |
Citat:
Med det sagt säger jag inte att Juventus förlorar. 8.2 Stephan Lichtsteiner D 17 3-1 9.2 ? 8.2 Andrea Barzagli D 22 0-1 9.2 ? 7.2 Sebastian Giovinco F 21 6-6 9.2 ? 1.2 Leonardo Bonucci D 20 0-0 9.2 suspended 1.2 Claudio Marchisio M 18 4-0 9.2 ? 4.1 Kwadwo Asamoah M 18 2-4 21.12 Giorgio Chiellini D 13 0-2 14.12 Nicklas BendtnerF 8 0-0 30.11 Simone Pepe M 1 0-0 |
Det är hat match. Hårda ord från båda hål innan matchen speciellt från Fiorentinas sida.
Lite info från Tyskland http://www.bild.de/sport/fussball/bo...0816.bild.html |
Citat:
Barzagli, Marrone, Peluso Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, De Ceglie Matri, Vucinic juves elva idag |
Härligt snack här inne idag grabbar! Tack för era tips och synpunkter!
|
Bastat klart nu? :)
|
Blev ingen bastu. bara sov igår istället, får se om jag hittar någon som vill basta med mig idag istället;)
spelar tre singlar idag med 1000 kr per match En av dem spelas även i fonden med utförlig rek ( eller så utförlig som en ordblind jävel klarar av att skriva iaf:-) ) Frankfurt Blackpool Cardiff |
Citat:
|
Någon som kollar spurs? läge att gå in på liven
|
Det va nog det ja ;-)
|
Rött kort och underläge Dortmund.
|
Citat:
|
Hoppas att ni gjorde som sponsorfonden och valde rätt spel idag:) nu ska jag ut och driva in lite spelskulder från förra lördagen;)
Förövrigt grymt tjötigt med Birminghams reducering till 1-1 på övertid hade Charlton hållit sin ledning hade jag satt en live fyrling till 25x500 |
Vi i fonden har länge lovat en tävling och nu är den HÄR!
|
Jävla skön blogg ni har boys!:D
Kan man köpa några kepsar och tröjor? Riktigt nice dessa |
Citat:
|
På onsdag kör vi igång med eu-tipset igen, ni som är med sätter in pengar innan kl 22:00 imorgon.
|
Du får rensa i dina PM Maijadona :)
|
Platser finns till EU-Bolaget. pma mig er mail så bjuder jag in!
|
Kör mitt gratisspel på Man U idag tycker att oddset över 5 är riktigt bra även om jag tror att RM kommer vinna idag så hittar jag inget värde i 1,61.
Några få platser kvar i EU bolaget |
EU-tipset hittar ni HÄR
|
Fonden byter namn för ett dygn :)
|
alla hjärtans dag. Psst vad passar då bättre än att söka sig till Ryssland
Idag håller vi tummarna för Anzhi, Zenit och Russialove.nu |
Citat:
|
Citat:
Någon som kollar Napoli matchen? Läge att kliva in? |
Hamsik värmer
|
Hamsik inbytt. Jag gick in
|
hamsik inbytt!!1 kör DNB till 3ggr degen!
|
hm napoli måste ju kunna få in en boll iaf.
|
Perfekt! Den jobbar vi in!
3,25 dnB |
Citat:
|
Det är spel på ett mål i neapel.
|
offsidemål plzen
|
Hamsik missade ett fint läge där...
|
Känns som att napoli börjar tappa matcher.. hade en bra sekvens men efter målet känns det som bortblåst
|
2-0.......
|
Kewk tog rygg på DnB jag med.
|
|
|