![]() |
|
Nice stora överraskningen i league 1 ligger på en fin fin 4e plats 7- Poäng efter Psg,Nancy däremot ligger sist 0ch har 8-poäng upp till lagen ovanför strecket,Tror Nice tar den här matchen utan problem även om man ställer över några spelare,Nancy lär fokusera mer på ligan och överlevnad! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tjena alla! som ni vet ( och som jag nämnt typ 1000gg) så har jag det lite trassligt privat. något som gör astt jag inte hinner reka så mycket , vilket ju sponsorfonden och bolagen kopplade till det har blivit lidande för. hoppas alla har förståelse för det , hur som helst börjar jag se ljuset i tunnelen och jag hoppas att jag snart är tillbaka med full kraft.
Hursom helst så spelar jag ju fortfarande och det går ganska ok faktiskt så tänkte börja posta mer spel här i spelboken igen ( rekarna kommer som vanligt i sponsorfonden men de spel jag inte hinner skriva rek till kan jag ju lika gärna posta här istället för att sitta hemma "själv" med spelen. Kommer mest spela favorit singlar,dubblar och tripplar. idag kör vi en singel. Created: lö 13-02-02 14:58 Insats: 3000.00 SEK Möjlig Vinst: 4200.00 SEK SPEL resultat Odds lö 13-02-02 16:00 Eng. Premier League Arsenal - Stoke 1X2 1 1.40 |
Citat:
|
Arsenal gjorde jobbet.
Satsar 2000 på espanoyl 1x till 1,26 |
Det klassiska svikar laget Espanoyl levererade så då gäller det att smida medans det är varmt... 2000 på X2 real till 1,6
|
Live montpellier 2000*1,6
|
Surt med mål direkt efter :no:
Bara att kämpa in den nu |
Mara eller nån annan för den delen som tittar på matchen, hur ser matchbilden? Kan Montpellier vända till seger?
|
Citat:
7-2 målchanser 9-0 hörnor |
Jag kliver in på Montpellier till 3.50.
Fem raka hemmasegrar vs totalt värdelöst bortafacit. |
Tror Montpellier hade 11-0 i målskillnad på 4 senaste i ligan innan denna.
Spelade också på 1:a till 3.40 |
1-1 tidigt i andra! Nu jobbar vi!
|
Bra! Gör två till Montpellier så sitter mitt -1 spel med
|
3-1 :)
|
Riktigt fint! Har rak etta så vågar till och med öppna en guinness i celebration-anda :cheers:
|
Citat:
Surt med RM igår men satte Fiorentina förut idag ( sporttjänsten) som kompensation:) Vann även ett vad om en puss igår under melodifestivalen ;) |
Socidad borde väl vinna ikväll, har vunnit de senaste sex hemma matcherna mot Mallis och iår är de ju motståndet sämmre än på länge, Mallorca saknar även sin första målvakt idag.... Frågan är om man ska spela pre eller invänta en oddshöjning live?
edit Blir ett spel nu innan match 3000x1,67 |
Citat:
Lite is har vi ;) Jämför det med att alltid vänta på att spela tills du har 4-1 i första set i mjuktennis :cheers: |
Citat:
|
Well man kan ju alltid spela över. Jag får mota bort damerna med en vass pinne pga av alla överspel. :D
Överspelare ligger mer! |
Citat:
Gillar alla liggtips:hattenav: |
Testar ht/ft på Sociedad till 3.20.
|
Socidad 2-0 med 10 min kvar.
Mest nöjd med att jag spelade pre, liveoddset var aldrig över 1,6 som jag såg iaf. 5/6 spel satt i helgen ( bara miss på X2 för Real Madrid) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Han brukar dock kyssa mina fötter efter att jag har givit han några goda råd i hur man spelar CM :) |
Monaco X2 2000x1.2
|
Citat:
Håller tummarna! :) |
Intressant, spelade rak tvåa. Tycker inte att oddset tilltalar tillräckligt.
Lär väl få äta upp det dock, lycka till Maija! :KO: |
Monaco verkar ha tagit över i slutet på första.
|
Citat:
Mycket talar för att du åkte ut ur andra laget i volleybollen idag djungel. Grannen din va inte heller med så kanske kan ni styra ihop ett c-lag:evilgrin39: |
Citat:
|
Mål Monaco!
Grattis igen Maijadona! :) Håller tummarna för att de håller nu kdoggen! |
Såg det! Håll tätt nu :cheers:
|
Tror stenhårt på favorit dubbeln Chelski-Dortmund idag 5000x1,67
Men idag håller jag faktiskt även på att knopar på en rek nere i the championship som jag tror kan bli riktigt bra. |
Citat:
Farliga matcher att spela!! |
|
|