![]() |
Känner mig helt lost, men vilken kanal sänder afrikanska mästerskapet. Alltid varit Eurosport man har litat på i den turneringen.
|
Citat:
|
Någon som villa med i mitt och djungels tips-sm lag?
|
Jag är med Maija om det funkar :)
skickar PM med email. |
Jag är gärna med om ni har plats kvar. PMar också min email. :)
|
Ny videorek uppe! http://youtu.be/dd3GtP_UCmA
|
Ny rek uppe på Facebook. Youtube krånglar:)
|
om jag ska följa dig vad heter du på fb?
|
...
|
Citat:
|
Ny Videorek uppe på FB! Landskamp ikväll boys:cheers:
|
Detta är erbjudandet jag hittar: 5,00 gånger pengarna på att Sverige vinner borta mot Moldavien utan att släppa in mål.
|
Citat:
|
Ny påskrek uppe!
|
Sista minuten videorek på FB
|
Live rek direkt från gamla Ullevi på FB!
|
Ny rek ute!
|
Tyskarna löste det i 90 minuten senast:drunk:
Ny rek ute nu. |
Ny videorek uppe
|
3gg satt som en smäck. Ny rek uppe nu
|
Citat:
|
Barca satt som en smäck . Både rak och hcp. Ny rek uppe idag.
|
Citat:
|
Någon som vet något bolag som har vilka lag som ska mötas i final i Dam VM?
|
Har ingen aning Maija men jag antar att du har 2 klara kandidater? Ut med språket, kan va kul att göra en snöboll av dina favoriter!
|
Citat:
|
Någon som har någon bra sida med info om Copa America?
|
Måste bara få skryta lite.. Satte faktiskt Sverige till 16gg så det var dubbel glädje igår. Dessutom några timmar senare löser Argentina en finalplats så spelet Argentina -Chile i final till 6gg sitter. Inatt jobbar vi in Japan till 13gg vinnare och 5gg finalplats ( årets odds oavsett om det sitter eller ej) jag har även den senaste tiden startat en tipps pod där alla dessa rekar har levererats! Hoppas det gått bra för er oxå
|
Hej,
Bra betts. Vad tror du om VM finalen ikväll? Vart kan man följa din podd? (Har ej facebook) mvh Dan |
Nu drar jag och djungehjul igång ett nytt stryktipsbolag!
|
|
Citat:
Spel bokförs i god tid innan objektets start, annars är det ju hyfsat meningslöst om det inte endast är för privat räkning. |
Citat:
Så vad menade du med att det råkade gå jättebra den här veckan ? btw så är blgm i ligacupen ikväll ett grymt bra spel. Vet inte om någon kollade på min julkalender förra året men vi kör iaf iår igen och den började riktigt bra igår. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
När du säger det känns det som att du har dragit ner lite på dialekten ändå. Nu låter du som min släkt från Kungshamn.. Skärpning ;) Bra spel igår förövrigt, får hoppas att dagens blir bra också! :) |
Citat:
|
Överspelet inne efter 29 minuter:) Emanresu ☺
|
Citat:
Onödigt dock med Suarez, haha! |