![]() |
Som vinnare ja. Jag spelar gruppspelet
|
Bra åk av Vonn, leder efter 14, dom 4 emot kvar
|
Citat:
|
Före Maze o Fenninger.... Weirather o norskan kvar...
|
Citat:
|
Citat:
|
Får spela typ 20kr alpint där, men är du inte limmad (som många är) så grattis Slurf, själv jämför jag aldrig alpina odds med dom
|
...där satt den till höga 8 gånger :clap:
|
Citat:
Grejen med Marathon är att du kan spela i omgångar ganska lätt utan sänkningar av oddsen. Ett 'problem' kan också vara att om du klickar i spelen innan du loggar in så är maxgränsen för insatser väldigt låga av någon anledning, då får du klicka i spelen igen. Ofta kan insatserna stiga från typ 27SEK till 93.50SEK om det är långt till evenemangets start, är det nära in på starten så får du spela mycket mer. |
Slurf, diggar inte att hålla på så, jag lirar inte på det bolaget länge
Jävligt nöjd med grymma 8 gånger på Vonn i gruppen, lär vi aldrig få igen, sanslöst odds imo :D Wiiin |
Hur ser det ut för oss stackare som tog henne att vinna till 11x?
|
Citat:
|
Citat:
Frågan är bara hur länge det består? För sisådär 10år sedan så brast det ju löjligt snabbt och man behövde verkligen inte vara vinnande. Grattis till ett finfint spel! :cheers: |
Citat:
|
Dagens första alpina
Pintu vinna till 9x på bl.a. NB. Bet365 rätt ute med 6,5x Pintu som är i tokform, det såg vi igår när han kom 3a efter ett superåk... Får han till det är skrällen ett faktum idag. |